Tärisevän täpinällinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Minä saan minun uudet vaatteet! Minä saan minun uudet vaatteet!

Ja minä avasin viikonpäiväketjun! Tokaa kertaa minun elämässä ja ekaa kertaa Kityssä! Missä te ootte hyviä ja mitä kivaa teille tapahtuu?
Viimeksi muokannut Edith, 29.11.2005 0:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Viimeinkin tiistai. Onneksi maanantai on ohi. Ja muuttotavaroiden järjestely jatkuu.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hyvästä ja huonosta en tiedä... mutta huomenna oiskivaa olla virkeämpi ku tänään.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Enthu

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kuka tulis 16.12 aamupäivällä auttaa kirjahyllyn tyhjentämisessä pahvilaatikoihin?meinaan ne tavarat pitää olla turvassa ku tammikuussa
tulee vuositarkastuskorjaukset...maalataan seiniä,korjataan halkeamia/
lohkeamia yms pikkuvikoja...vaikka kyllä siitä kai yksinki selviin...
palkaks voin tarjota kahvit&pikkupurtavaa...

Edit: sain muuten syksyn enkun kurssin testistä 30 pistettä 40:stä, mikä
oli reilu vko sitte...kielioppi jääny hyvin päähän,petrattavaa silti.
Nyt on siitä opiskelusta melkein 7 vkon tauko...
Edith

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä meen nukkuun. Yksin. Joo. Ja se on kivaa. Kun olut haihtui päästä, enää ei panetakaan. Ja toivottavasti ei ihan pian myöskään alakaan panettaan. Ei saa alkaa panettaan, ei saa alkaa panettaan. Mä en ole sellainen tyttö, en ole sellainen tyttö, en, en, en.

"Neuroottinen, arvaamaton, vaikea, mä pidän sinusta", niin mä sanon nyt itselleni. Ja jatkan: "Öitä hyviä, mussukkaiseni."

Mulla tosiaan viiraa päästä, mutta täähän mun oma aloittama ketju. Ehkä mä tarttisin alottaa päiväkirjan tän sijasta.
Nowaysis

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä meen kans nukkuun ja muakin panettaa. Se on tää marraskuu, stn.

p.s. Yhtään olutta en oo juanu, enkä jua.
ninnithequeen

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon juonu yhen ykkösoluen jee! Ja syönyt aivan liikaa kinuskikakkua röyyyyh! Huomenna taas kalorit alas, pliis.

Nyt mussujen viereen katsomaan vielä jotain leffantynkää.

Ööt pusnussikit.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Nyt ei tärise vaan täpinöi ja kihelmöi ajatus...... :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja brona »

Höh, nukkuuks kaikki? Oonks mä muka ainoa, joka kattoo loistosarjaa Pimeä puoli? Naapurit jättää taas tervehtimättä rapussa, kun nauran täällä kuni lokki...
...
nokkaelain

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

brona kirjoitti:Höh, nukkuuks kaikki? Oonks mä muka ainoa, joka kattoo loistosarjaa Pimeä puoli? Naapurit jättää taas tervehtimättä rapussa, kun nauran täällä kuni lokki...
Katsottu on. Jos tässä menisi aiemmin nukkumaan kuin eilen, ei ehkä tämäkin viikko menisi hukkaan. En tiedä uskaltaisiko vedenkeitintäkään laittaa päälle, kun tuosta seinän takaa naapuri viimeksikin valitti, että ilmastointikin pitää niin kovaa ääntä, ettei voi nukkua (eikä sitä edes kuule :))
huima

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lal lal laa.

Pari vapaapäivää nyt. Jos vaikka tekisi jotain kivaa.
tonttu8

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Olin töissä ja minulla oli kivaa taas. :shock:
Miten se voi olla mahdollista? Pitäis varmaan varata aika jonnekin lääkäriin tai kallonkutistukseen. Toisaalta, mulla on kyllä itsellänikin käsitys mistä se johtuu. :lol:
Nyt vois porsastella vielä jotain ennenkun sukeltaa tonne petiin.
Öitä kaikille tasapuolisesti. :mrgreen:
Dumari

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Töissä ja Eka-kiusaaja!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jep, kahdeksalta suoritetaan rapiat 10km pitkä pikamarssi taisteluvarustuksessa "tutkimustarkoituksessa".
Vettä sataa kuin esterin perseestä ja tuuli vie hiukset päästä. Ihanaa!
No, onneksi nenu vuotaa jo valmiiksi.
Torstaina matematiikan ja perjantaina asejärjestelmätekniikan tentit, tää viikko meneekin sitten lukiessa niihin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:Jep, kahdeksalta suoritetaan rapiat 10km pitkä pikamarssi taisteluvarustuksessa "tutkimustarkoituksessa".
Vettä sataa kuin esterin perseestä ja tuuli vie hiukset päästä. Ihanaa!
No, onneksi nenu vuotaa jo valmiiksi.
Torstaina matematiikan ja perjantaina asejärjestelmätekniikan tentit, tää viikko meneekin sitten lukiessa niihin.
Ai kympin pikamarssi, ehanaa! Mä muistan että tehtiin joukkoetaito-testeissä 2km pikamarssi ja koko joukkoe oli ihan hajalla. Muista laittaa nastat alle ettei lumpiot nakshahtele pois paikoiltaan!

edit: siis tiet oli ainakin ihan jäässä osittain!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti: Ai kympin pikamarssi, ehanaa! Mä muistan että tehtiin joukkoetaito-testeissä 2km pikamarssi ja koko joukkoe oli ihan hajalla. Muista laittaa nastat alle ettei lumpiot nakshahtele pois paikoiltaan!
Partiosuunnistuksessa oli meilläkin tuollainen 2km pikataival, tosin sitä edelsi 8km suunnistus että oli vähän hapoilla itsekukin.
Kyllä se saattaa vähän laittaa läskiä kadettia koville kun ei ole oikein jaksanut kuntoilla lähiaikoina. =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti: Partiosuunnistuksessa oli meilläkin tuollainen 2km pikataival, tosin sitä edelsi 8km suunnistus että oli vähän hapoilla itsekukin.
Pärskeles, niinhän se meilläkin taisi olla... en oikein muista, mulla meni järki siinä vaiheessa kun olin tetsannut puoli Saharaa vesisateessa läpi, niin että sitä märkää hiekkaa oli jokapaikassa(rynkyssä ei enää vaihdinkaan toiminut).
Mylwin kirjoitti: Kyllä se saattaa vähän laittaa läskiä kadettia koville kun ei ole oikein jaksanut kuntoilla lähiaikoina. =D
Jep, mutta liukasta ulkona sitten vielä on.
RadioCityssä on paljon varoituksia että esim. tiet ovat peilijäässä keimolassa ja Helsinkiin johtavilla teillä.
Faghag

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

JIPPIIIII!!! Eka päivä vapaana paskaduunista. Tosin olen lähettänyt jo CV:n ja avoimia hakemuksia eteenpäin....

Kylläpä sitä saa energisen olon, kun jättää toimimattoman työsuhteen taakseen. Onneksi pomo oli samaa mieltä kanssani siitä, että olin väärä ihminen väärässä paikassa ja maksoi minulle 2 kk:n palkan... luojan kiitos ei ole asuntolainaa tai perhettä, jonka ruokkimiseksi pitäisi pysytellä vaikka missä paskaduunissa.

Olen muutenkin rationalisoinut talouttani ja luopunut mm. Visa-kortistani, sillä minun ja Visa-sedän suhde oli aika vinoutunut. Oli niin kivaa vingutella Visa-setää vaikkapa kenkäkaupassa.... mutta tänä syksynä tuntuu moni muukin arvoni muuttuneen raha-asioita myöten.. no, ehkäpä tasapainoinen suhde on auttanut siinä ja tietty tämän kunnioitettavan iän saavuttaminen.

5 vuoden rankan työ- ja opiskeluputken jälkeen on ollut olo kuin krapulaisella alkoholistilla, joka herää paskanmaku suussa: Mitä helvettiä sitä minäkin olen tuossa järjettömän kiireen ja suorittamisen keskellä oikein tavoitellut?

No, olen toteuttanut unelmiani, saavuttanut tavoitteitani ja oppinut pakon sanelemana organisoimaan aikani sekä koordinoimaan resurssit, mutta sielu tuntuu jääneen kyydistä jonnekkin tien poskeen. Heh, taitaa sielun tilan tutkaileminen olla aito keski-ikäisyyden merkki....

Ensimmäisen kerran viiteen vuoteen minulla on aikaa miettiä ja silloin tulee näitä "syvällisiä" ajatuksia vastaan....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heips,

Lyhyesti:

Työhaastattelu meni eilen ihan ok, tänään kuulen pääsenkö jatkoon. Mulla on kuulemma ihana asenne.

Kuumetta, töissä, vituttaa, silmät palaa päähän ja väsyttää öisen itsensä kanssa painimisen jälkeen.

Kysymys: jos irtisanomisaika on 2 viikkoa, voiko sinä aikana pitää kertyneitä (pitämättömiä) lomapäiviä laillisesti pois, vai pitääkö olla töissä sen pari viikkoa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Hmm joo, tiistai. Ei paneta, mutta vähän halituttaisi. Mieskin voisi kaivata hellyyttä, vaan eihän täällä saatanan sielujen Siperiassa moisesta kannata edes unelmoida.
Geetzu

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olinpas pitkästä aikaa töissäkin, hurjat 2 tuntia. x)
Kai sitä pitäis näitä hommia vähän kotonakin tehdä, kitykin mukavan hiljainen niin ei tänne voi jumittua...

Positiivareiden aamun ajatus:
On helppo arvioida miten jokin asia tehdään.
Paljon vaikeampaa on hilata itseluottamuksensa sille
tasolle, joka laittaa käärimään hihat ja tekee sen.


(kaikissa meissä pitäisi asua pieni Jack Bauer)
Geetzu

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ähh, onks Bauer-viikko jo ohi vai mitä toi huimah pitäis laittaa tekemään lipsumisistaan?
RolloTomasi

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)
Edith kirjoitti: Missä te ootte hyviä ja mitä kivaa teille tapahtuu?
Hyva en ole missaan, mutta kaikkea kivaa tapahtuu koulussa.

Hyvaa tiistaita.
aimohaiku

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hyvää Aimon päivää kaikille. :)

Meitä oli kaksi Aimo ja minä
koulussa istuttiin vierekkäin
autokuski Onni oli Aimon isä
Onni vei Aimoa eteenpäin
Aimo ei osannut koulussa mitään
mutta pyörää ajoi vaikka väärinpäin
tapahtui tunnilla sitä tai tätä
Onni vei Aimoa eteenpäin

opettaja aamuisin vedätti virren
aurinko paistoi harmooniin
Aimo sai ylleen ilon pilven
etupenkistä kun häntä seurattiin
kun laulettiin onni täällä vaihtelee
ykkönen kakkonen kolmonen ja nelonen
taivaan isä suojelee
painallus sivulle ja pakki
Aimon käsi liikkui ja heilui
ei tule virsi tästä koskaan rankemmaksi

Meitä oli kaksi Aimo ja minä
isot pojat takana vierekkäin
autokuski Onni oli Aimon isä
paljon ymmärsin vasta jälkeenpäin
Aimo sai kauniin vaimon ja pojan
pulpetista siirtyi ratin taa
Pojalleen opetti saman etunojan
näin elämässä vaihdetaan

opettaja aamuisin vedätti virren
aurinko paistoi harmooniin
Aimo sai ylleen ilon pilven
etupenkistä kun häntä seurattiin
kun laulettiin onni täällä vaihtelee
ykkönen kakkonen kolmonen ja nelonen
taivaan isä suojelee
painallus sivulle ja pakki
Aimon käsi liikkui ja heilui
ei tule virsi tästä koskaan rankemmaksi
Hebuli

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Edith kirjoitti:Minä saan minun uudet vaatteet! Minä saan minun uudet vaatteet!
Mitä edellisille vaatteillesi tapahtui?

Huomenta. Normipäivä. Hommia pitäis tehdä, turhissa palavereissa istun ja kirjoitan kityyn, yms. yms. Tänään voisi kotona yrittää aloitella jättisuurta projektia, eli digiboksilla olevien (160Gt) elokuvien ja TV-ohjelmien siirtämistä tietokoneelle turvaan, digiboksin firmwaren päivitys uusimpaan kun vanhassa on niin paljon bugeja, isomman 300 Gt kiintolevyn asentaminen tilalle, ja (osan) ohjelmien palautus uudelle kiintolevylle. Siinä menee senkin digiboksin takuu.
Viimeksi muokannut Hebuli, 29.11.2005 9:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin