Tärisevän täpinällinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Hebuli kirjoitti:
Edith kirjoitti:Minä saan minun uudet vaatteet! Minä saan minun uudet vaatteet!
Mitä edellisille vaatteillesi tapahtui?
Kiimasta tärisevä uros repi ne hampaillaan Edithin yltä? :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mua jänskää!! Soittais jos siitä työpaikasta. Ärsyttää, jos pitää kesken työpäivän lähteä taas seuraavan kierroksen haastatteluun. Pitää harjoitella sitä ensimmäisessä haastattelussa hyvän kuvan antamista, ettei tartte kierroksilla hypellä.

Palkkatoimistosta tuli muuten vastaus tohon loma/irtisanomis-kyselyyn. Esimiehen luvalla saa lomapäiviä pitää irtisanomisajan sisällä. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kylläpäs taas väsyttää kello 10.00 maissa. Vähän ruokaa ja sitten maate...

Laittaisin Aarnen lähettämiä risteilykuvia esille, mutta en kykene... Jääkööt ne salaisiksi :lol:
Kid

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Olin sitte laittanu kellon soimaan ennen kasia, että saisin soitettua lääkärille ajan.. Heräsin just ennen kymmentä..Se siitä ajasta.
Aamukaffetta kehiin ja kemian pariin.

Elppis: Mulla peukut ja varpaat pystyssä sulle!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No sinne meni sekin lumipeite, melkein ainakin. Päivärahapäätös tuli, pieni on ku perkele. Millähän sitä tulee toimeen? Kämppä ainakin olis vaihdettava halvempaan.. :x Täytyis lähtee tästä salille, ja viemään Kelaan tuota päätöstä.. että sais sitten sen kolme markkaa asumistukea. Hittovie, ihanat veronpalautuksetkin menee nyt sit vuokraan ja elämiseen, ja minä ku olin suunnitellut vähän uutta puhelinta ja pöytää.. :(
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Täälläkin pidetään peukkuja Elpan työpaikan puolesta.

Muuten omalta osaltani kuuluu sitä samaa vanhaa, väsyttää ihan perkeleesti. Olen valmis vietäväksi saunan taakse ammuttavaksi. Luojalle kiitos ensi viikon lomasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Täälläkin pidetään peukkuja Elpan työpaikan puolesta.

Muuten omalta osaltani kuuluu sitä samaa vanhaa, väsyttää ihan perkeleesti. Olen valmis vietäväksi saunan taakse ammuttavaksi. Luojalle kiitos ensi viikon lomasta.
Kiitoksia Kid ja Lolita, peukuttaisin itsekin ellei niitä pitäis pitää kokoajan näppiksellä. Laitoin äsken silmälasit niin kiinni silmiä, ettei luomet voi tippua. Karmea väsy täälläkin.. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta kaikille ja Aimolle hyvää nimipäivää.

Hurja tiskivuori odottaa eilisestä, kiitos Luojalle astianpesukoneista. Muuten on ihanan siistiä, joten enpäs aio siivota tänään yhtään. Eikä edes pyykkiä ole yhden koneellisen verran :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aivan ihananlimaisen liskojenyön jälkeen päätin heti ensimmäisenä lähteä vaihtamaan talvirenkaita kärryyn syömättä tahi juomatta mitään ensin. Ei niitä älykkäimpiä ajatuksia, oli aika kuolemaisillaan olevan oloinen mies hääräilemässä pihalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mähän heräsin tänään ajoissa. Ehdin jo fillaroida tuulessa ja anttituiskussa koululle parille koetta edeltävälle oppitunnille kertaamaan, ja töitäkään ei (onneksi) tälle päivälle ollut. Loppuviikosta niitä sitten on senkin edestä, eli tämän viikon viimeisiä vapaita tässä vietellään. Pakko käyttää aika tehokkaasti hyväkseni opiskellen, nyt kuitenkin vedän hieman henkeä ja lukaisen Hesarin.
slam

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Täällä lappaa lunta aivan saakelisti...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

"Täpinällinen"?

Luulen ymmärtäväni sanan merkityksen noin suurinpiirtein. Mutta minua kummastuttaa, mistä sana juontuu ja kuinka vanha sana on kyseessä. Itse kuulin ensimmäisen kerran termiä käytettävän ehkä vajaa kymmenen vuotta sitten. En kuitenkaan usko itse ilmausta koskaan käyttäneeni.

Juu, tällainen tiistai.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
AarneAnkka

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tänään on vähän sellainen äh, näh, mäh, päh päivä. :x Ikään kuin Kaikkivaltias Murphy yrittäisi koko ajan pilata tämän nätin pilvettömän ja raikkaanoloisen päivän pikku kepposilla. Esmes, saan puhelun juuri kun olin parhaillaan suihkussa, ja eikös kännykkä tärissyt itsensä hyllyltä lattialle. Kaikkee tommosta pientä ja vittumaista. Tosin voi se olla mielentilastakin johtuvaa...
ninnithequeen

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

urpiainen kirjoitti:"Täpinällinen"?
Luulen ymmärtäväni sanan merkityksen noin suurinpiirtein. Mutta minua kummastuttaa, mistä sana juontuu ja kuinka vanha sana on kyseessä. Itse kuulin ensimmäisen kerran termiä käytettävän ehkä vajaa kymmenen vuotta sitten. En kuitenkaan usko itse ilmausta koskaan käyttäneeni..
Mä käytän useinkin ko. sanaa. Olen varsin usein "täpinöissäni" eli siis innoissani jostain asiasta.

Mistä sana tulee, ei minulla ole mitään hajua...
Enthu

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

uskokaa tai älkää mut täällä satoi äsken lunta :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enthu kirjoitti:uskokaa tai älkää mut täällä satoi äsken lunta :shock:
Sä et taida käydä paljon ulkona? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dodiin. Nyt on tehtävät tehty ja hyvä miäli. Nyt oottelen vaan tuloksia...
Ja kaverin ilmotusta, että onko se tulossa ja jos on niin mihin aikaan.
Eli siis nyt on hyvää aikaa litkiä lisää kahvia ja kityillä :D
ninnithequeen

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Enthu kirjoitti:uskokaa tai älkää mut täällä satoi äsken lunta :shock:
Sä et taida käydä paljon ulkona? ;)
Mietin just samaa :D

Sataahan tuolla, mutta räntää. Siellä on plussaa joten ei tuo maahan jää.
Enthu

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Joo en kyllä kauheasti käy ulkona kun ei ole mitään pakkoa&velvollisuuksia,
hyvä että saan tavallisina päivinä raahattua perseeni asukaskahviolle&postilaatikolle... no sillon tulee enempi käveltyä kun on menee kauppaan,postiin tai kaupungille asioille :wink:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ei saatana, miks juuri tänään nokka vuotaa ja mahassa kiertää? Johtuu varmaan eilisestä liiallisesta siivoamisesta :roll:

Onnea Elpalle!

Mä taidan lähteä nyt tallille, jos sitä vaikka vähän piristyis.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jess! Mun Mentalwearista tilaamani Sue Ellen-paita on noudettavissa postista :D
SingleMalt

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Camilla kirjoitti: mahassa kiertää?
Sä vaan jännität lauantaita..
Kid

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jumaleissön. Sain kun sainkin kynttelikön ja tähden ikkunaan. Olenhan mä jo pari päivää yrittänyt. Ja jos oikein silmiä siristää, niin tuo räntäsade näyttää kunnon lumelta. Ei saa vaan vilasta maahan, ettei totuus paljastu.

Ai niin. Pääsinpäs eilen muuten ulos syömään :h:
AarneAnkka

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ehdin jo kehua kavereilleni että vuosia sitten ostamani Ecco Track Sirius -maiharit ovat parhaat kenkäni ikinä, kun nyt sitten tänään niihin talveksi vaihdettuani sukkani kastui kantapäästä. Tarkistin kenkien pohjat, ja hyvänen aika, nehän ovat kuluneet aivan puhki useammastakin kohtaa. No, ovatpahan hyvin ahkerasti loppuun käytetyt. Taitaa olla aika ostaa uudet talvi / vaellusmaiharit.

Mistään ei vaan tunnu löytyvän yhtä siistin näköisiä, mukavia ja toimivia kuin tuo vanha kunnon Sirius.

Kuva

Ne eivät hiertäneet koskaan (ei edes alussa), hengittivät mutta olivat täysin vedenpitävät, istuivat mukavasti ja tukivat nilkkaa. *haikeaa kaipuuta* Mistä yhtä hienot tilalle?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SingleMalt kirjoitti:
Camilla kirjoitti: mahassa kiertää?
Sä vaan jännität lauantaita..
Voi olla! Ehkä ennemminkin tän iltaista hampilääkäriä.
Vastaa Viestiin