Tärisevän täpinällinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Lupasin mennä miestä vastaan 20.30. Mitäköhän siinä välissä tekisi? Sinkkubilistä :D
Hilaat sen persees tänne? :wink: Tarjoon sumpit tai ööliä. On muuten muutakin ko tuplapukkia...
Katsotaan, kiitos kutsusta :) En mä viitsi leffaseuraa hylätä jos jaksaa vielä mun seuraa ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Sannu

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mä aion nyt lähteä ostaan Stockalta kumppareita! Tänään kun odotin bussia kurvissa mietin, että jos sormia napsauttamalla vois saada helteen ja aurinkoisen sään vertailuksi, niin miten paljon kadun ihmisten oleminen, eleet ja ilmeet muuttuisivat.

Kaikki, mukaan lukien minä itse tietenkin vetäytyy kasaan, kädet puuskassa, kiristää kaulahuivia..painaa eteenpäin pipon alta luimuillen kulmat kurtussa.Liikkuminenkin on jotenkin jähmeää.. Me ollaan jotenkin sellaisia paketteja näin marraskuussa...henkisesti ja fyysisesti.

Mua vähän jo jänskää tulla ekaan miittiin...
Kid

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Katsotaan, kiitos kutsusta :) En mä viitsi leffaseuraa hylätä jos jaksaa vielä mun seuraa ;)
Mä odotan jännityksellä et kuin käy :D
1108

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tadaa, posahti projekti-insinöörin paikka, palkankorotus ja Sisä-Suomi/Pirkanmaa työalueeksi.

Sweet, nimipäivälahja etukäteen.

Home sweet manse.
slam

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Aivan loistava olotila. Ja vitut. Unijaksojen välillä olen hereillä ja kovin on kankea olo. Toivottovasti tässä pystyisi vielä neljä tuntia nukkumaan.

en tiedä... yhtä helvettiä, kun on meteliä kuitenkin, joka herättää aika-ajoin... ja päivällä on valosaa uneksia...

ps. ei kait täsä mitään järkeä ole... fyysisenä suoritteena erittäin helppo, mutta unipolitiikka yhtä persettä
tuulenpuiska

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

huima kirjoitti:Lal lal laa.

Pari vapaapäivää nyt. Jos vaikka tekisi jotain kivaa.
Ei mainintaa Jaakosta tai päivästä. *viheltää pelirangaistuksen*
ninnithequeen

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:cheer: Meik Welcome Back :cheer:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Enpä voi väittää olevani juuri nyt erityisen täpinöissäni.

Sain lipun Käppärä-peliin, pitää kai kohta mennä kahtelemaan kiekon perässä luistelua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jännää, poliisit alkaa vainoaan.

http://sektori.com/uutiset/6816/suomalainen

Mitä seuraavaksi?
Aito_Johanna

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Minä saan minun uudet vaatteet! Minä saan minun uudet vaatteet!
Pikkujouluvaatteet? Kerrotko, mitä ostit, vai haluatko säilyttää yllätyksen?
Mä pikakelasin tänään keskustan kaupat, en löytänyt mitään.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Opiskelupäivän jälkeen kahdet päikkärit. Kuolen tän unirytmini kanssa..
nami nami
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Aargh. Löysin keittiöstäni Jotain mystistä ja äärimmäisen pahalta haisevaa. Jotain oli ilmeisesti valunut roskiksesta ja se Jokin oli kehittänyt oman elämänsä ja laajentanut elintilaansa. Kammotus ja yökötys :barf:
Don't Panic!
Enthu

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kävin ostaa päivällä ens vuoden pöytä/taskukalenterit... ehkä meenki sinne leffaan vasta ens vkolla ko vähän enempi rahaa palautusten jäljiltä...
tuulenpuiska

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Harmittaa ettei Ingmanin mustikkajugurtti ole yhtä hyvää kuin Valion. Pöh.
millivanilli

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kohta on jo neljä projektia takana, enää neljä tehtävänä. Hieno juttu. Ressi alkaa hieman pienetä, vaikkakin lauantain kaksi uusinta tenttiä hieman hermostuttavatkin. Missäköhän välissä ehdin niihinkin lukea? *huokaus*

Nyt se on sitten varma, opinnäytetyön aiheen vaihtuminen siis. Tehtiin koulussa yksi projekti, joka oli niin mielenkiintoinen, että päätin sysätä jo aloittamni opinnäytetyön unholaan. Tehtiin tytsyjen kanssa projektina budettii, jonka toteutumista aion seurata vuoden ja jota sitten analysoin kesällä ja sen pohjalta laadin uuden ehomman budjetin, ottamalla mahdolliset heikosti käsittellyt jääneet aiheet tarkempaan syyniin... oon numerotoukka :D

Tytsyille oli ok, että käytän projektiamme opinnäytyössäni hyväksi, pomo hyväksyi aiheen niin teki myös opinnäytetyötä ohjaava opettaja. Hirvittävä taakka tippui harteilta, kun saan unohtaa opinnäytetyön joka ei loppujenlopuksi ollut lainkaan niin kiinnostava, kuin miltä se alunperin vaikutti.

JEEEESCH!!!!
Edith

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Pikkujouluvaatteet? Kerrotko, mitä ostit, vai haluatko säilyttää yllätyksen?
Mä pikakelasin tänään keskustan kaupat, en löytänyt mitään.
Joo, se tänhetkinen valikoima tai muoti tai mikä lie keskustan kaupoissa on enimmäkseen hirveä ja käsittämätön. Oletko sattunut näkemään esim. H&M:n Stella Mc Carthy -malliston satiinisia polvimittaisia juhlaHAALAREITA? Puistattavaa. No joo, mutta siis mä ostin paidan ja hameen. Semmoset tummat. Ei niitä sen paremmin osaa kuvailla, mutta iloinen olen siis erittäin kovasti siitä, että jotain sopivaa löysin. Ei ne vaatteet musta illan prinsessaa tee, mutta parempi niissä kuin farkuissa ja t-paidassa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti:Oletko sattunut näkemään esim. H&M:n Stella Mc Carthy -malliston satiinisia polvimittaisia juhlaHAALAREITA?
Näiden päälle mäkin kävin oksentamassa. Viime vuotinen Lagerfeltti-mallisto oli NIIN paljon onnistuneempi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Löysät pois ja töihin! Pakkasta on yksi aste. :) Ja nyt ei väsytä edes liiaksi...

nähtäillään aamulla... öitä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Justy just. Aamutuimaan pitäisi siirtyä duuninpuolesta Keski-Suomeen ja aloin nyt printtailemaan materiaalia, mutta tietysti printteri veti taas herneen nenään. No joutuu kuitenkin latailemaan EasyOfficen ensin, jotta voi tehdä jotain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Iltasanomat kirjoitti:Itäsuomalainen keski-ikäinen mies laittoi Joensuun keskussairaalan ennätystilastot uusiksi, kun hänen verestään mitattiin peräti 8,3 promillea alkoholia.

Hänet ohjattiin potilaskuljetuksen jälkeen suoraan teho-osastolle. Kahdeksan tunnin hoidon jälkeen mies oli jo valmis lähtemään pois sairaalasta.

Ei kuitenkaan vielä silloinkaan täysin selvin päin. Apulaisylilääkäri Jarkko Nurmisen mukaan humala oli laskenut, mutta kokeet osoittivat veren alkoholipitoisuudeksi yli viisi promillea.

- Harjoittelua tuollaiseen känniin pääseminen vaatii. Pitää juoda pitkään ja hartaasti, Nurminen päivittelee.

- Normaalin ihmisen hengitys olisi pysähtynyt, ja seurauksena olisi ollut alkoholimyrkytyksen aiheuttama kuolema.

Noin 50-vuotiaan miehen elimistön hermosolut olivat kuitenkin tottuneet jatkuvaan kostean paikan leiritykseen.

- Kyllä ne solut suorastaan uivat alkoholissa, Nurminen kuvailee noin vuoden takaista tapausta.
Siinä tavoitetta itse kullekin :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Hebuli

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

nexie kirjoitti:Aargh. Löysin keittiöstäni Jotain mystistä ja äärimmäisen pahalta haisevaa. Jotain oli ilmeisesti valunut roskiksesta ja se Jokin oli kehittänyt oman elämänsä ja laajentanut elintilaansa. Kammotus ja yökötys :barf:
Suhteenne on kehittynyt jo tuohon tilaan? Nuorilla on aina niin kiire. :P
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tähän on tultu, annan ruotsinkielen etäopetusta verkossa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Tähän on tultu, annan ruotsinkielen etäopetusta verkossa.
En sentään pakottanut sinuu kirjoittamaan koko esseetä, hmm?
*wa-phiish* :p:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: En sentään pakottanut sinuu kirjoittamaan koko esseetä, hmm?
Hyvä ettet pakottanut.., en olis näemmä osannut. :oops:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Exsat

Re: Tärisevän täpinällinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Joku on kussut mun porkkanoille, jännä sivumaku. Varmaan sama ketku, joka paskanti tuon avokin kissanhiekkapussille. Dippikin maistuu pahalle, ja perkuleet olivat jättäneet mulle yöksi kokonaista kolme (3) kalapuikkoa. Viddu jee.
Vastaa Viestiin