HuomHuorausTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Illalla nokitaan loppuhirviö Venäjä. Sitä odotellessa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Nää on kyllä huikeita pelejä nämä nuorisolaisten matsit! Edellinen Venäjäpeli oli erikoistilanteiden osalta vähän tyly, tasakentällisin taas molemmilla oli hetkensä: Todella kiinnostava peli tulossa illalla. Joka tapauksessa mukavaa, että finaalissa pelaa kaksi eurooppalaista joukkuetta.

Oli muuten aika viileää aamulla. Toivottavasti saataisiin lisää lunta, niin kyllä tämä alkaisi talvelta tuntua!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Olisin ottanut mielummin USA:n vastaan. Mutta onhan tuo ollut hieno turnaus.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kappas, koeaikakin loppui. Pienet kahvit sille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:Kappas, koeaikakin loppui. Pienet kahvit sille.
Näin! Saman tien jalat pöydälle ja luuri kiinni.

Ajauduin muuten tässä päivänä muutaman traagisesti sinun hoodseillesi (puhutaanhan Leppävaarassa näin?) ja jouduin lounastamaan siinä Sellon kupeessa olevassa Curry Palacessa. Olipa minusta jopa huomattavan hyvä tällaiseksi liukuhihnatyyppiseksi buffet-lounaaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Olisin ottanut mielummin USA:n vastaan.
Mä en oikein tiedä, mistä mulle on tällainen paneurooppalainen identiteetti päässyt kehkeytymään, mutta jotenkin olen nykyisin ilman muuta oikeastaan aina eurooppalaisten puolella (jopa näiden anti-eurooppalaisten venäläisten!) erityisesti jääkiekkoylimielisiä pohjoisamerikkalaisia vastaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Siis sä olet mielummin sikailevan ja kiukuttelevan prinsesaslauman kuin rehellistä jääkiekkoa pelaavan USA:n puolella?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ehdottomasti mielummin Venäjä vastaan. Koko kisoja ajatellen USA ollut selkeästi vakuuttavampi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Siis sä olet mielummin sikailevan ja kiukuttelevan prinsesaslauman kuin rehellistä jääkiekkoa pelaavan USA:n puolella?
Joo. Mä en itsekään oikein ymmärrä tätä, mutta tällaiset vähän emotionaaliset kannatusasiat ovat harvoin ihan tahdonalaisia tai rationaalisia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti:Ajauduin muuten tässä päivänä muutaman traagisesti sinun hoodseillesi (puhutaanhan Leppävaarassa näin?) ja jouduin lounastamaan siinä Sellon kupeessa olevassa Curry Palacessa. Olipa minusta jopa huomattavan hyvä tällaiseksi liukuhihnatyyppiseksi buffet-lounaaksi.
Tuo on ihan kiva, mutta joka päivä samat sapuskat. Ei tullut kovin usein käytyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hyytykää te kumiin! Tänään ilta menee Tavastialla. Pyhätössä. RockSlam!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vuorokausirytmin kanssa vähän ongelmia, mutta yritän olla röpöttämättä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rupees vetää huosuja nilkkkoihin, niin päästään asiaan?

Nii, hymy pyllyyn kohta alkaa koskoo..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ehdottomasti mielummin Venäjä vastaan. Koko kisoja ajatellen USA ollut selkeästi vakuuttavampi.
Veikkaus on kanssani samaa mieltä: Suomen mestaruuskerroin 1,53 ja Venäjällä 2,35. Jenkit olisi nähdäkseni ollut Suomea vastaan lievä suosikki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi lähteä jollekkin konitohtorille arvioitavaksi. Puuttuu vain joku kortti, jolla saisi tohtoroinnin kulun luisutettua eräälle isolle finanssiosuuskunnalle työnantajan sijaan, tulee varmaan sanomista.


Tylsästi vain lähetti uusiin kuvauksiin, tällä kertaa magneettiin.
Viimeksi muokannut Bluntly, 05.01.2016 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Bluntly kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ajauduin muuten tässä päivänä muutaman traagisesti sinun hoodseillesi (puhutaanhan Leppävaarassa näin?) ja jouduin lounastamaan siinä Sellon kupeessa olevassa Curry Palacessa. Olipa minusta jopa huomattavan hyvä tällaiseksi liukuhihnatyyppiseksi buffet-lounaaksi.
Tuo on ihan kiva, mutta joka päivä samat sapuskat. Ei tullut kovin usein käytyä.
Ei niillä ihan samat ruuat ole päivittäin, mut viikosta toiseen on usein samaa. Suunnilleen kerran viikossa tulee tuolla käytyä työporukalla, koska kyllä se ruoka kuitenkin hyvää on. Fuku Supremesta tykkään tosi paljon, tulee vaan aina vedettyä hirveät sushiöverit :oops: O'learysin lounaat on hyviä, etenkin perjantain fajitakset...
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Fuku supreme on kyllä (kokeilluista) Lepuskin paras, mutta usein ei voi käydä palloefektin takia. O´Learys on vielä testaamatta.

Harmittaa kun nykyisessä mestassa ei ole kuin talon oma syöttölä, muualle on lähdettävä kotterolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Siis sä olet mielummin sikailevan ja kiukuttelevan prinsesaslauman kuin rehellistä jääkiekkoa pelaavan USA:n puolella?
Joo. Mä en itsekään oikein ymmärrä tätä, mutta tällaiset vähän emotionaaliset kannatusasiat ovat harvoin ihan tahdonalaisia tai rationaalisia.
Kieltämättä lopun sikailu oli taas taattua Venäjää ja takasi voiton. (Tai tannee, peli vielä kesken)
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pakko palata vielä tähän. Venäjän aikuisten sikailu on periytynyt täydelleen minisuolakurkuille. Erityisesti kapteenin törkyily, ylimielisyys ja kansallistason whinettäminen tuomaritoiminnasta kun sikailuista tulee penaltia johdattavat kyllä vääjäämättä siihen, että Venäjä on ja pysyy kaikissa ikäluokissa ykkösinhokkina. Ruotsi sentään keskittyy pelaamaan kiekkoa vaikka Ruotsille on kurja hävitä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HuomHuorausTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en kyllä arvota muita syitä finaalivastukselle kuin sen suoman mahdollisimman alhaisen voittokertoimen Suomelle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin