Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tässä työvelvoitteen puuttuessa olen viimeisen kuukauden aikana nukkunut uskomattoman paljon. Ihan kuin 20v stressi olisi pudonnut harteilta. Vallitseva pimeys antaa tietenkin apuja. Mutta olen havainnut jo kevään merkkejä.

Mitens te? Joko on kevättä rinnassa?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jeesus miten liukasta oli aamulla! Ensimmäisen 50 metrin aikana meinasin olla jo kaksi kertaa ojassa/naapurin pihassa. Lentokeli oli onneksi ihan sutjakka, eli terkkuja Oulusta! :yo:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei tarttenut, juu, käydä vaimon liukkarivarastolla, tö roud vos veri slipperi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helsinskissä asfaltti paistaa monesta paikasta, kohta on kevät, lumet helkuttiin lintujen ja mehiläisten ja kukkien tieltä!
Parissa kohdin piti tarkkailla askelia muuten ok..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Illalla koirien kanssa lenkkeily meni paikoin hyvin jännittäväksi, kun minkäänlaista pitoa ei kenkien alta löytynyt ja koirat intoilivat pupujen perään. Aamulla onneksi oli jo kadut hiekoitettu. Pitäis vissiin hankkia Icebugit vihdoinkin.

Ei kyllä ole havaittavissa kevättä rinnassa. Saattaa osittain johtua siitäkin, että alalla on vuoden kiireisin aika ja töitä pukkaa joka tuutista niin ettei edes sähköpostia ehdi päivän aikana tyhjentää.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

tämä on omistettu kaikille niille jotka tulee taas tappamaan itensä tänä keväänä, koska..
Muttei me narsistit, psykopaatit ja kusipäät..

Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

aydemir kirjoitti:Saattaa osittain johtua siitäkin, että alalla on vuoden kiireisin aika ja töitä pukkaa joka tuutista niin ettei edes sähköpostia ehdi päivän aikana tyhjentää.
Mitä sä työksesi teet?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lumitöitä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Miehiä?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

PT eli eikö tammikuussa lihava rahvas raahaudu salille ja ilman omaa piiskuria ei ole kuria.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Onneksi lupaus alkaa pettämään, alkaa salilla olemaan vähän paremmin tilaa ruuhka-aikoinakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Pertti osui heti oikeaan :) Vaikka olenkin erikoistunut ohjelmistopuolelle.
Miehiä voi ehkä sanoa harrastukseksi: töitä riittää mutta palkkaa ei saa. PT?? :lol: :lol: Vastahan mä viime kuussa ensimmäistä kertaa pääsin salille! Lumitöitä taas ei vuokralla asuva joudu tekemään ollenkaan, L&T:n pojat hoitaa onneksi homman taloyhtiössä.

Oli muuten pieni järkytys mennä salille tammikuun alussa, väkeä oli kuin pipoa ja hyvä kun ei joutunut jonottamaan laitteisiin. Olin ehtinyt tottua siihen, että paikalla saattaa olla yhtä aikaa ehkä 10 ihmistä. Nyt alkaa onneksi jo olemaan väljempää.
Save a horse, ride a cowboy
Vastaa Viestiin