Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ole aivan varma onko nyt mikä päivä. Erehdyin nauttimaan lasillisen valkkaria illalla sapuskan kera, jäi sitten uni aika vähiin. Unohdin myös ottaa omat kahvit mukaan niin joutuu naama norsunvitulla lipittelemään tätä juhlamokkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Lääkkeet!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Meinasin juuri tappaa suomalaisen sian haarukalla. Kuka helvetti a) huutaa aamiaishuoneen läpi "keskustellakseen" kaverin kanssa ja b) vaatii kahviinsa kermaa, ja kun sitä ei ole, väittää tarjoilijan valehtelevan ja ehdottaa, että lähtevät yhdessä etsimään sitä keittiöstä.

Aina saa hävetä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyin lounasvaihtoehtoja ja halusin vastauksen heränneeseen kysymykseeni eli miksi juuri torstai on niin suosittu hernaripäivä?

"Hernekeiton perinteinen tarjoilupäivä juontaa juurensa vuosisatoja taaksepäin. Perjantai oli Suomessakin ennen uskonpuhdistusta katolisten paastopäivä, jonka takia torstaisin piti syödä mahdollisimman ravitsevaa ja täyttävää ruokaa. Hernekeitto oli siihen sopiva vaihtoehto."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vitut hernekeitosta. Torstai on Thorin päivä. Ainoa oikea Jumala! No okei, on toi Ahti kanssa ihan hyvä kaveri. Ainakin mulle. Toivottavasti!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Diddley Bow kirjoitti:Vitut hernekeitosta. Torstai on Thorin päivä. Ainoa oikea Jumala! No okei, on toi Ahti kanssa ihan hyvä kaveri. Ainakin mulle. Toivottavasti!
Keskiviikko on Odinin päivä, jolloin katupartiot pamputtavat hiekkaneekereitä tuplaraivolla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minusta ei Tanskan lain ja ruotsidemokraattien suulla sanottuna ole väärin se, että jos tullaan sosiaaliturvan varaan aavikolta pitää luopua omaisuudesta, joko käyttää tai antaa pois ennen tuen saamista, samat säännöt kaikille.. Suomessakin pitäisi näin, sillä jotta saisi esim. opiskelija rahaa pitää ottaaensinlainaa, tämä on totuus ja tie..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Keksin muuten näille keskiviikon pojille uuden edustuslauseen, jonka voivat painattaa seuraaviin paitoihin/takkeihin.

"Painukaa apinat vittuun! Ai mut sieltähän te olette tulleet. No menkää jonnekin muualle!"
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Joo joo. Läpän taso laskee. On aika nukkua päikkärit.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vuosi kymmen sitten..

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Probleema on juuri siinä että yrittävät painua väkisin
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin