Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Huomenta!

Päätin herätä tälleen ajoissa kattomaan änärin taitoskabat.

Se unohtui eiliseltä päivittää, että pikku-ukon jengi kolasi säbäturnauksen toisessa pelissä vastustajan 18-0. Peli lopetettiin kahden erän jälkeen. Säännöissä sanotaan, että kahdentoista maalin ero lopettaa pelin. Mulle oli uutta, että menossa oleva erä pelataan kuitenkin loppuun. No se kuitenkin loppusi kahteen erään. On noi tasoerot jotenkin hämmästyttäviä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika epix hulppee saunaosasto uima-altaalla kerrostalossa. Vanhalla työporukalla puhuttiin paskaa ja kuunneltiin musaa, myös alko oli mukana. Oneeksi ennen kahtatoista nukkumassa niin ei seuraamuksia huteran olon muodossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta Kauppiin parikilsaiselle. Vähän rivon näköistähän tuo hiihto on, muualla kuin latu-uralla ei lunta oikein ole. Mutta hyvä pohja kestää useamman päivän vesisateet. Noh, ainakin kaloreita kuluu ja velliä häviää kyljistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:TPK
Samikset!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen jotenkin niinku rakastunut Wilmaan! Sen kautta asiat hoituu niin, ettei tartte olla ihmisten kanssa tekemisissä tai lueskella jotain pojan repun pohjalle ryttääntynyttä lippulappua :)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin