Vituttaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Huutomerkillä. Saa ja pitää vituttaa. Kaikki.

Mua vituttaa sanan lyhennykset. Vituttaa jopa ne joista pidän. NHL. Onko se nyt niin saatanan vaikeata sanoa tai kirjoittaa lauseet kokonaisina? Mulla on sulle solmu ja nuora!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua vituttaa näin loman jälkeen vähän kaikki. Vituttaa, että pitää mennä huomenna töihin, kun eivät kuulema muuten pärjää (no, ei oo pakko, mutta selkäranka ei kestä olla menemättäkään! Vituttaa sekin!). Vituttaa kylmyys, vaikka yleensä ei vituta. Vituttaa, että nyt liki nelikymppisenä vasta tajusin, että tää ei ehkä oo sitä elämää mitä haluan elää. Vituttaa, ettei ole sellaista ammattia, että voisin vaan myydä kaiken ja muuttaa rannalle. Voi vittu että tänään voikin vituttaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exPertti kirjoitti:Vituttaa vähän tämä kolmas vitutusketju
Haista sinä apina vittu!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lisään vitutustanne kertomalla, että mua ei vituta yhtään :mrgreen:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:Lisään vitutustanne kertomalla, että mua ei vituta yhtään :mrgreen:
Hirttäydy saatanan ökyrikas! Mä käyn sillä välin pizzalla. Bussilla! Koska ei ole varaa sähköautoon!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mamupolitiikka vituttais, jos muuten ei olis niin hienoa.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:talent scout for barely legal series'
Kaapista ulos sinne Gattacasarjaan tukevasti vaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Just nyt tajusin, että Paperi T on lyhennys Paperi Tehtaasta. Olen nähnyt kaverin livenä, enkä vieläkään ymmärrä mistä on kyse. Ja se vituttaa. Painukoot vittuun koko sellutehdas.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12370
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:Laitetaan suosikkivitutukseni nuoruudesta. Eli Le Rage. :mrgreen:

Kuva
Jossain lehdessä joskus lueteltiin kaikki kapteeni Haddockin käyttämät (aakkosjärjestyksessä) haukkumasanat, niitä oli kymmeniä... :lol:

Suosikkini niistä on rasvassa kieritetty kermaleivos.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

Diddley Bow kirjoitti:Just nyt tajusin, että Paperi T on lyhennys Paperi Tehtaasta. Olen nähnyt kaverin livenä, enkä vieläkään ymmärrä mistä on kyse. Ja se vituttaa. Painukoot vittuun koko sellutehdas.
Muuten täsmälleen sama, paitsi että ei mua oikeastaan vituta. Eka kertaa vaan kyseistä "artistia" kuunnellessani heräsin tajuamaan, että en tajua nykynuorisoa. Ei silleen paheksuvasti, vaan en vaan _tajua_. Tää meni multa niin yli ja ohi että jäin vain hämmentyneenä tuijottamaan.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Suvinen kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Just nyt tajusin, että Paperi T on lyhennys Paperi Tehtaasta. Olen nähnyt kaverin livenä, enkä vieläkään ymmärrä mistä on kyse. Ja se vituttaa. Painukoot vittuun koko sellutehdas.
Muuten täsmälleen sama, paitsi että ei mua oikeastaan vituta. Eka kertaa vaan kyseistä "artistia" kuunnellessani heräsin tajuamaan, että en tajua nykynuorisoa. Ei silleen paheksuvasti, vaan en vaan _tajua_. Tää meni multa niin yli ja ohi että jäin vain hämmentyneenä tuijottamaan.
Tässä on vain sellainen muuttuva kerroin, että poika täytti just 10, on opetellut kaikki mahdolliset manööverit ja mä en ymmärrä saatanan sanaakaan sen puheesta enää. Se apina vääntää ja ja mongertaa kuin joku räppäri. Joten mun on pakko opetella tuo uusi suomi, että ylipäätään kykenen kommunikoimaan ton vitun apinan kanssa. Vittu!
Who says you need to buy a guitar?
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Suvinen kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Just nyt tajusin, että Paperi T on lyhennys Paperi Tehtaasta. Olen nähnyt kaverin livenä, enkä vieläkään ymmärrä mistä on kyse. Ja se vituttaa. Painukoot vittuun koko sellutehdas.
Muuten täsmälleen sama, paitsi että ei mua oikeastaan vituta. Eka kertaa vaan kyseistä "artistia" kuunnellessani heräsin tajuamaan, että en tajua nykynuorisoa. Ei silleen paheksuvasti, vaan en vaan _tajua_. Tää meni multa niin yli ja ohi että jäin vain hämmentyneenä tuijottamaan.
Mä en ole ennen tätä koskaan kuullutkaan moisesta artistista.
Ja ei, se ei vituta :D

Nyt ei varsinaisesti vituta yhtään mikään, ihan silleen ohkaseti se, että autotallin lattia ei valmistu ihan aikataulussa mutta menköön ny...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vituttaa, miten NHL:ssä saa tehopisteitä. Jos viime yön Arizona-Anaheim pelin toisessa maalissa maaliin johtava syöttöketju menee näin; Vatanen syöttää Rakellille, Rakell syöttää Perrylle, Perry syöttää takaisin Rakellille ja Rakell tekee maalin. Miten Vatanen voi tossa kuviossa saada syöttöpisteen?

Mitenköhän ne pisteet olis pitänyt laittaa Anaheimin seuraavassa maalissa? Syöttöketju; Vatanen syöttää Fowlerille, Fowler syöttää takaisin Vataselle, Vatanen syöttää takaisin Folwlerille ja Fowler tekee maalin. Ja Kesler saa myös syöttöpisteen?!

Insinöörin logiikkayksikköä ahdistaa taas ja laittaa vituttamaan :( Ainoa toimiva tilastointi on selkeästi tämä; maalintekijä, syöttäjä ja tasakentällisin kentällä olleiden plus/miinus.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mielestäni toinen syöttäjä jääkiekkotilastoinnissa on väkisin väännetty ylipäätään. Onko muissa lajeissa moista kummajaista?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:Vituttaa, että nyt liki nelikymppisenä vasta tajusin, että tää ei ehkä oo sitä elämää mitä haluan elää.
Jos sitä ei tajuaisi vasta nelikymppisenä, ei sitä kutsuttaisi just neljänkympin kriisiksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vituttaa, että nyt liki nelikymppisenä vasta tajusin, että tää ei ehkä oo sitä elämää mitä haluan elää.
Jos sitä ei tajuaisi vasta nelikymppisenä, ei sitä kutsuttaisi just neljänkympin kriisiksi.
Älykästä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Mielestäni toinen syöttäjä jääkiekkotilastoinnissa on väkisin väännetty ylipäätään. Onko muissa lajeissa moista kummajaista?
Salibandypiireissä kuulee joskus myös puhuttavan tästä toisesta syöttäjästä. Ei. Ei sellaista ole. On vain maalintekijä ja syöttäjä. Loput voidaan lokeroida vaikka pelintekijöiksi. Joukkueen sisällä pelin rakenne tunnistetaan.

Varmaan isolle yleisölle tarkoitettu markkinointikikka; kuka tekee minkäkin ennätyksen milloinkin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vituttaa, että nyt liki nelikymppisenä vasta tajusin, että tää ei ehkä oo sitä elämää mitä haluan elää.
Jos sitä ei tajuaisi vasta nelikymppisenä, ei sitä kutsuttaisi just neljänkympin kriisiksi.
Musta neljän kympin kriisi on ihan mahtava. Urautuneet ja tylsistyneet ihmiset löytää uutta draivia tehdä jotain. Odottelen omaani, ehkä on tehnyt liian hyviä valintoja.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Milloinkahan sen neljänkympin kriisin pitäisi iskeä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vituttaa, että nyt liki nelikymppisenä vasta tajusin, että tää ei ehkä oo sitä elämää mitä haluan elää.
Jos sitä ei tajuaisi vasta nelikymppisenä, ei sitä kutsuttaisi just neljänkympin kriisiksi.
Musta neljän kympin kriisi on ihan mahtava. Urautuneet ja tylsistyneet ihmiset löytää uutta draivia tehdä jotain. Odottelen omaani, ehkä on tehnyt liian hyviä valintoja.
No aatteleppa! Mäkin vasta nyt tajusin, että mun pitäis oikeasti olla koralleja istuttava joogaope tropiikissa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä tunnen yhden, jonka 40 kriisi vei tropiikkiin, ja taitaa siellä jotain joogahommiakin olla. Ei vaikuta ainakaan vielä katuvan valintaansa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Jos sitä ei tajuaisi vasta nelikymppisenä, ei sitä kutsuttaisi just neljänkympin kriisiksi.
Musta neljän kympin kriisi on ihan mahtava. Urautuneet ja tylsistyneet ihmiset löytää uutta draivia tehdä jotain. Odottelen omaani, ehkä on tehnyt liian hyviä valintoja.
No aatteleppa! Mäkin vasta nyt tajusin, että mun pitäis oikeasti olla koralleja istuttava joogaope tropiikissa!
Tuo olisi kyllä erinomaisen perinteinen tapa elää kriisi todeksi. Ei sillä, kyllä se tinder-ketjussa kuvaamasi reaktio on sekin ehta klassikko.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:No aatteleppa! Mäkin vasta nyt tajusin, että mun pitäis oikeasti olla koralleja istuttava joogaope tropiikissa!
Tuo olisi kyllä erinomaisen perinteinen tapa elää kriisi todeksi. Ei sillä, kyllä se tinder-ketjussa kuvaamasi reaktio on sekin ehta klassikko.
No, klassikko ja klassikko. Olen koko pitkän ikäni vedonnut itseäni reippaasti nuorempiin kolleihin, joten ei se sinänsä mitenkään yllätä.
Ja ton ensimmäisen kriisin aion kyllä vielä toteuttaa, jos en tismalleen tossa muodossa niin jossain vastaavassa. Mullahan on jo valmiina pari alle kolmekymppistä sulhaskandidaattiakin tropiikissa! Win-win!

Ps. mun kriisi alkoi jo pari vuotta sitten.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Liittyykö kriisiisi lapsettomuus tai parisuhteettomuus, jos saa udella?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Liittyykö kriisiisi lapsettomuus tai parisuhteettomuus, jos saa udella?
Ei tippaakaan. Kriisiin liittyy oikeastaan pelkästään työ tai lähinnä piinaava ajatus siitä, teenkö mitään millä on _oikeasti_ mitään merkitystä. Toki teen vapaaehtoistyön kautta paljon sellaista, mutta suurin osa ajastani (=työaika) menee loppujen lopuksi melko merkityksettömien asioiden parissa. Tämä lähti liikkeelle jo pari vuotta sitten, kun tajusin, että en halua toimia esimiesasemassa, sillä sen myötä työt seuraa kaikkein varmimmin myös kotiin. Sen jälkeen olin aika pitkään tyytyväinen tilanteeseen, mutta nyt kyllä tämä mun reissu vahvisti sen, että en tee mitään merkityksellistä ja elän todella pinnallista elämää. Tutustuin melko hyvin muutamiin paikallisiin ihmisiin ja ei voi muuta kuin ihailla sitä elämänasennetta, läsnäoloa ja olemisen keveyttä. Ja joo, tiedostan kyllä myös kääntöpuolen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin