Vituttaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Noh, elco tietysti tarkoitti, että naiset haluavat tehdä lapsia hänen kanssaan (so. olisi armeliasta toteuttaa heidän toiveensa) ja Vanhanenkin muistuttaa lisääntymisvelvollisuudesta, mutta elco antaa siemenen langeta maahan. Eli kyseessä on aktiivinen oletetusta hyvästä teosta pidättäytyminen.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 07.03.2016 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Loppupeleissä juuri millään teolla ei ole mitään merkitystä, joku toinen teko kumoaa 99,99% sen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Loppupeleissä juuri millään teolla ei ole mitään merkitystä, joku toinen teko kumoaa 99,99% sen.
Juuri tällainen ajattelutapa vie tämänkin palloparan turmioon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palloparka tokenee kyllä varsin nopeasti (~100 000 vuotta) kunhan ihminen katoaa. Ja lopulta palaa poroksi auringon poksahtaessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Ei se ole oikeassa. Toiminnan ja tekojen teoriassa kai aika yleisesti ajatellaan, että koska koko ajan on ääretön määrä asioita, joita en tee (vaikka voisin), tällaiset tekemättä jättämiset, negatiiviset "teot", ovat mielenkiintoisia lähinnä silloin, kun ne ovat itse asiassa kielteisesti kuvattuja positiivisia tekoja, jonkinlaisia aktiivisia pidättäytymisiä jostain aivan tietystä toiminnasta ja tekemättä jättämisiä tilanteissa, joissa olisi ollut ilmeistä toimia juuri tietyllä tavalla.
Ja ööö siis tietoinen lasten hankkimattomuus kvalifioituu vai ei kvalifioidu mielenkiintoiseksi?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hieman tässä vituttelemashas.
Isäni on siis (arvauskeskuksen Irinan aivokuvista näkemän mukaan) aivokutistunut liikuntavammainen höpöukko, jolle kaikki pitää tuoda käteen. Tänään suostui kumma kyllä avukseni kauppaan, koska kaljansa ja kauhia sentäs tupakki toista päivää lopussa. Vaadin mukaan, koska piti monen päivän ruuat ostaa kerralla. Dementiaa ettei ymmärrä tai muista yksinkertaistakaan lausetta tai ohjetta ja kusee tuoliinsa.Kävelykykyä ei ole, ei meinaa sisälläkään osata edes kepin kanssa, ja kun säännöstellään sixpäkki päivään, jo kaksi isoa kaljaa saa ettei pysty nousemaan tuolistaan. Vessaan keittiöön ja makuulle. Se eikun istuu ja syö.

Niin ja jääkaappikaan ei toimi, ulkona pitää säilyttää. Vessakin hajosi, korjasin kuminauhalla. Juu juu osta uusia, mutta tässä on akuutimpaakin ongelmaa.

Äitini taas on vuoteenomana, kamala jalkasärky ja selittää kuolevansa. Järkevämpi kuin dementikko-isäni muuten. Mutta äidillekin kaikki pitää tuoda käteen.

ERITYISESTI vituthamas, että meidänhän piti viedä isäni Varkauteen neurologin tutkimukseen Varkauteen maananaiksi 7. päivä. Ja vain Varkaudessa äitinikin saisi lääkärinapua multippeleihin oireisiinsa. Siirtyi nyt kuukaudella isäni osalta koska:

Mutkun isäni ajoi kesällä peltikolarin Mitsullaan, ja ystävällinen rekkakuski teippasi vaurion nippusiteillä. Tänne asti skulannut, mutta nyt pihan lumihankein läpi ajaessa (Mun vika) liitokset pettivät ja nyt toinen puoli puskurista roikkuu alhaalla. Orimattilan kirkolle olen vielä sillä uskaltanut ajaa, mutta pitemmäällä matkalla ainakin tulisi Kyttäsiat vastaan. (Ostin tänään nippusiteitä, mutta niin vääntynyt puskuri että tarvittasiin joku muu pitelemään kun sidotaan.. ja isänihän ei siis voi kävellä eikä pysy pystyssä)

Rakas vanha Freelanderini eli Pikkumusta taas... meidänhän piti alkutalvella lähteä Varkauteen kahdella autolla, mutta isäni ihan lopuksi kieltäytyi ajamasta. Joten Pikkumusta on seissyt pihalla pakkasten läpi. Sula nyt. Mutta akku on nyt toki tyhjä. Mulla on laturi tai kaksikin ja töpseli ja kaapelia mutta...

KONEPELTI EI AVAUDU!!!
Siin on sisällä vipu jonka pitäisi pompauttaa peltiä ylös, itse pellissä ei mitään hanikkaa. Ja se ohjaamon sisävipu on nyt velttona kuin imponentin kyrpä. Vittuilevat kaiken osaavat kitinäläiset: Miten itse saisitte sen konepellin Auki?

Siis johan nyt vittu ja noloa, jos auto pitää hinauttaa trailerilla huoltoon vain koska ei saa konepeltiä auki. VITTUUU! Tämmöistä ei tapahdu muille kuin minulle!!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olet aivan oikeassa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Olet avannut konepellin ennenkin, eli tiedät, miten se aukeaa? Voisin nimittäin uskoa, että konepellin alle on joku vipu, jota pitää painaa.

Mun mielestäni ainakin yhdysvaltalainen lainsäädäntö vaatii, että konepelli pitää olla lukittuna niin, että sen avaaminen vaatii kaksi eri vapautusta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:^^ Olet avannut konepellin ennenkin, eli tiedät, miten se aukeaa? Voisin nimittäin uskoa, että konepellin alle on joku vipu, jota pitää painaa.

Mun mielestäni ainakin yhdysvaltalainen lainsäädäntö vaatii, että konepelli pitää olla lukittuna niin, että sen avaaminen vaatii kaksi eri vapautusta.
No tossa vitun brittiautossa on konepellin etuosassa lovi. Joka on vain että nostaa siitä. Ei liipaisinta sormin tai työkalulla vääntää siellä. Lukitus toimii pelkääjän paikan jalkatilan vivulla. Joka siis on löysä. Jotain irronnut, joku kaapeli? Auton sisuksissa. Mahdollisesti pystysuunnassa ja koteloitu, kun ei alustaa sormin hiplaamalla löydy.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mikäs se sun auton tyyppimerkki tarkalleen on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä kai merkkihuollon pojjaat osaa neuvoa, eiku soittamaan!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

"Try going between grille and hood with a coat hange to manipulate the latch to open it"

http://www.justanswer.com/car/1x9h8-can ... r-hse.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:Mikäs se sun auton tyyppimerkki tarkalleen on?
Land Rover Freelander Series 1 V6 2.5 litre bensa hihi vm 2001, vähän yli 80 000 km.

Kiitos hiplausneuvoista yllä, muuten soitan kyllä kohta Hollolan Laatuvaunuun. Kunhan puhelinfobia, juunou. Ei vaan viittis traileroida sinne mokoman läven takia.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja elco »

Sopii noin 100%:sti poikuuden profiiliin, että hinauttaa auton korjaamolle, jossa korjaamon pojat avaavat konepellin just niinq ohjekirjassa seisoo.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Sopii noin 100%:sti poikuuden profiiliin, että hinauttaa auton korjaamolle, jossa korjaamon pojat avaavat konepellin just niinq ohjekirjassa seisoo.
Tragiikan selostus siis ketjun edellisellä sivulla.

Soitinpa luottohuoltamooni Hollolan Laatuvaunuun.
Outoa hellekin. Superasiantuntija Harri siellä selaili juurikin käsikirjoja.
Konepeltiä ei siis saa auki kuin siitä veltosta vivusta. Kaapeli voi olla katkennut.

Ainoa keino tutkia miten on voisi olla irrottaa se pelkääjän paikan vipu. Ruuvi jossain sitä varten. Mutta sen takana on joku murtosuojalevy, joka pitää väkisin murtaa.

Koettelen vielä, aikoja viedä trailerilla huoltoon on vasta ensi viikon ke-to-pe.

Vittu, vain konepellin takia! Sorkkarautaa saatana vittu!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin