Maailman 612. paras jossain

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Olisitko mieluiten

Maailman 612. rikkain
7
54%
Maailman 612. älykkäin
1
8%
Maailman 612. vahvin
0
Ei ääniä
Maailman 612. nopein juoksija
0
Ei ääniä
Maailman 612. paras pitkänmatkan juoksija
0
Ei ääniä
Maailman 612. paras jalkapalloilija
0
Ei ääniä
Maailman 612. paras jonkun muun urheilulajin harrastaja
2
15%
Maailman 612. paras laulaja
1
8%
Maailman 612. paras kirjalija
0
Ei ääniä
Maailman 612. kaunein/komein
0
Ei ääniä
Maailman 612. luovin jossain asiassa
0
Ei ääniä
Maailman 612. joku muu, mikä?
2
15%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pallotetaan "rikkain", sillä oletuksella, että se ei vaatisi valtavia uhrauksia. Jos se vaatisi kaiken (perheen, vapaa-ajan) uhraamista tuolle, niin ei sitten.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jonkun muun urheilulajin harrastaja. Tää toki on jälkijättöistä, kun nuo tavoitteellisen urheilun ajat ovat kaukana takana. Toki olin parhaimmillani paljon parempi kuin 612. ja tavoitteet oli tietenkin ihan siellä terävimmässä kärjessä. Tää on kuitenkin listan ainoa, jota olen oikeasti joskus tavoitellut.

Rahaa tietysti sais olla vaikka kuinka paljon, kunhan se tulisi yllättäen ja pyytämättä, mutta en kehtaa sitä pallottaa, kun en ole sitä koskaan tavoitellut. Vallankin kun se raha ei edelleenkään olisi itse tarkoitus, vaan se mahdollistaisi kaipaamani elämäntavan. En siis pyrkisi aktiivisesti kasvattamaan varallisuutta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:Jonkun muun urheilulajin harrastaja. Tää toki on jälkijättöistä, kun nuo tavoitteellisen urheilun ajat ovat kaukana takana. Toki olin parhaimmillani paljon parempi kuin 612. ja tavoitteet oli tietenkin ihan siellä terävimmässä kärjessä. Tää on kuitenkin listan ainoa, jota olen oikeasti joskus tavoitellut.

Rahaa tietysti sais olla vaikka kuinka paljon, kunhan se tulisi yllättäen ja pyytämättä, mutta en kehtaa sitä pallottaa, kun en ole sitä koskaan tavoitellut. Vallankin kun se raha ei edelleenkään olisi itse tarkoitus, vaan se mahdollistaisi kaipaamani elämäntavan. En siis pyrkisi aktiivisesti kasvattamaan varallisuutta.

Oliko tuo sun urheilulajisi maailmalla suosittu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Äkkiseltään tuntuis, että ehdottomasti rikkain.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Jonkun muun urheilulajin harrastaja. Tää toki on jälkijättöistä, kun nuo tavoitteellisen urheilun ajat ovat kaukana takana. Toki olin parhaimmillani paljon parempi kuin 612. ja tavoitteet oli tietenkin ihan siellä terävimmässä kärjessä. Tää on kuitenkin listan ainoa, jota olen oikeasti joskus tavoitellut.

Rahaa tietysti sais olla vaikka kuinka paljon, kunhan se tulisi yllättäen ja pyytämättä, mutta en kehtaa sitä pallottaa, kun en ole sitä koskaan tavoitellut. Vallankin kun se raha ei edelleenkään olisi itse tarkoitus, vaan se mahdollistaisi kaipaamani elämäntavan. En siis pyrkisi aktiivisesti kasvattamaan varallisuutta.

Oliko tuo sun urheilulajisi maailmalla suosittu?
Meinasin jo vastata, että olen suomen mestari. Mutta sitten luin viestisi ja tajusin, että se on salibandyn ikämiessarjoista :(
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pallotin rikkain, sillä se mahdollistaisi lähes kaiken muun listalta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Äly on rock!
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Eli siis jos on rahaa niin on automaattisesti hyvä laulamaan ja futaamaan potkupalloa?

Samaten daven kommentti, että rikkaus voisi vaatia joitain uhrauksia ihmetyttää: potkupallon pelaaminenko ei vaadi? Onko tässä siis oletus, että maailman 612 parhaan futarin ei edes tarvitse käydä lenkillä säilyttääkseen tasonsa?

Enivei, 612. hauskin tekisi varmaan elämästä aika hyvää: pystyisi elättämään itsensä heittämällä hyvää läppää ja kaikki viihtyisivät ympärillä. 612. komein tyyppi houkuttelisi myös: näillä henkisillä ominaisuuksilla varustetun aivan hel-vetin komean Anodiksen elämä ei voisi olla kovin tylsää. Henkisesti vahva Fabio!

Mistä puheenollen veemäisin noista olisi älykkyys: 185 ÄÖ:llä elämä olisi luultavasti aivan helvetin paljon vaikeampaa kuin tällä 120-130:llä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mieluiten rikkain. Rahalla saa kaikenlaista - personal traineria, plastiikkakirurgia, älykkäitä avustajia.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyvin älykäs ihminen ei herätä minussa oikeastaan mitään positiivisia mielikuvia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja elco »

Tarkemmin ajateltuna ehkä maailman 612 paras hustleri, con man ja/tai hiihtopummi? Ei tarvitsisi ikinä tehdä mitään oikeaa työtä: suhata vaan!

Jos pitäisi olla vakavastiotettava niin maailman 612 paras myyntimies olisi kyllä aivan helvetin vahva kyky. Ton ottaisi mieluummin kuin kolmen pilkun klubin jäsenyyden. Kolmannen pilkun menetyksen tuskaa:
https://www.youtube.com/watch?v=IJIAOosI6js
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:Tarkemmin ajateltuna ehkä maailman 612 paras hustleri, con man ja/tai hiihtopummi? Ei tarvitsisi ikinä tehdä mitään oikeaa työtä: suhata vaan!
Mä väitän että jos pistää 2,8 miljardin firman lihoiksi ei tarvitse myöskään tehdä mitään oikeaa työtä eikä tartte myöskään hustlata ja conata.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti: Mä väitän että jos pistää 2,8 miljardin firman lihoiksi ei tarvitse myöskään tehdä mitään oikeaa työtä eikä tartte myöskään hustlata ja conata.
Njoo, mutta sitten on kaikenmoista perskärpästä kokoajan ruinaamassa jtn.

Jos mun pitäisi valita ottaako rahaa vai maagisen kyvyn, joka toisi vähällä vaivalla riittävästi rahaa, niin miksi valitsisi pelkästään rahaa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Mä väitän että jos pistää 2,8 miljardin firman lihoiksi ei tarvitse myöskään tehdä mitään oikeaa työtä eikä tartte myöskään hustlata ja conata.
Njoo, mutta sitten on kaikenmoista perskärpästä kokoajan ruinaamassa jtn.

Jos mun pitäisi valita ottaako rahaa vai maagisen kyvyn, joka toisi vähällä vaivalla riittävästi rahaa, niin miksi valitsisi pelkästään rahaa?
Mä luulen, että jos onnistuu conaamaan riittävästi rahaa, saa melkoisen läjän vihamiehiä ja poliiseja peräänsä. Maailman 612. paras Bernie Madoff lienee linnassa jos maailman paraskin Bernie on. Mielummin perskärpäsiä, niitä pääsee luksusjahdilla ja ferrarilla kyllä pakoon.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja elco »

^ OK, dropataan con man ja ryhdytään sitten vaan myyntimieheksi! Iso ero!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:^ OK, dropataan con man ja ryhdytään sitten vaan myyntimieheksi! Iso ero!
Myyminen on vittumaista hommaa. Joutuu miellyttämään ihmisiä ja valhettelemaan silmät suut täyteen. Ja tietokonemiehet pilkkaa palstoilla myyntidroidiksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toivoisin olevani pallon 612. tyhmin.

Monta sijaa nykyisestä viisaammaksi olisi muutos.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:^^ Eli siis jos on rahaa niin on automaattisesti hyvä laulamaan ja futaamaan potkupalloa?
Niinkö mä sanoin?

Veikkaan, että rahalla voin hoitaa itselleni sellaiset valmentajat, että alkaa laulu ja joku urheilulaji sujua keskimääräistä huomattavasti paremmin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Olisi ollut mielenkiintoisempi kysely ilman tuota rahavaihtoehtoa. Nyt rastin sen.

Muuten olisin varmaan valinnut 612. paras panomies. Olisi kiva tietää miltä tuntuu olla niin huono.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Mä väitän että jos pistää 2,8 miljardin firman lihoiksi ei tarvitse myöskään tehdä mitään oikeaa työtä eikä tartte myöskään hustlata ja conata.
Njoo, mutta sitten on kaikenmoista perskärpästä kokoajan ruinaamassa jtn.

Jos mun pitäisi valita ottaako rahaa vai maagisen kyvyn, joka toisi vähällä vaivalla riittävästi rahaa, niin miksi valitsisi pelkästään rahaa?
Mä luulen, että jos onnistuu conaamaan riittävästi rahaa, saa melkoisen läjän vihamiehiä ja poliiseja peräänsä. Maailman 612. paras Bernie Madoff lienee linnassa jos maailman paraskin Bernie on. Mielummin perskärpäsiä, niitä pääsee luksusjahdilla ja ferrarilla kyllä pakoon.
Ehkä Bernie on vain maailman 613. paras con man :wink: Jospa siitä ylöspäin kaikki porskuttavat edelleen...
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Toivoisin olevani pallon 612. tyhmin.
:lollero:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:

Muuten olisin varmaan valinnut 612. paras panomies. Olisi kiva tietää miltä tuntuu olla niin huono.
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
Samaten daven kommentti, että rikkaus voisi vaatia joitain uhrauksia ihmetyttää: potkupallon pelaaminenko ei vaadi? Onko tässä siis oletus, että maailman 612 parhaan futarin ei edes tarvitse käydä lenkillä säilyttääkseen tasonsa?
Mulla on tässä ehkä väärä käsitys, kun olen lähinnä sohvaperuna, eikä penkkiurheilukaan kiinnosta, mutta jotenkin luulen, että huippujalkapalloilijana vaaditaan kuitenkin vähemmän uhrauksia kuin self made miljardööriksi pääsemisessä.

Eihän jalkapalloa voi treenata tehokkaasti kuin jotain 8 tuntia päivässä? Ei kait treenaamisessa jotain 70 tuntia viikossa ole mitään järkeä? Kunto vain laskisi tuollaisilla treenimäärillä.

Luulen, että jalkapalloilijalla on vapaa-aikaa muutama tunti lähes joka päivä. Ei toki voi kauheasti ryypätä tai ylensyödä, mutta luulen, että muuten pystyy viettämään sosiaalista elämää.

Toki työn takia joutuu vaihtamaan asuinpaikkaa usein. Se on asia, joka voi olla self made miljonäärillä helpompaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailman 612. paras jossain

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Siis tää pelihän on ihan perseestä: mä luulin, että kyky, massit tmv putoaa taivaasta. Jos tässä pitää jotain tehdäkin niin pidä tunkkis!

Mä olisin noi kaikki, jos vaan jaksaisin tehdä mitään!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin