Kuinness-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kittys kirjoitti: kseksiviikko; kynttilöitä ja kikkelii niinq!! :beer: :p: :grr:

Noh, ei ole kuin kynttilöitä. Ehkä katson koneelta kuvia pienestä ruskeasta miehestäni.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti:
Kittys kirjoitti: kseksiviikko; kynttilöitä ja kikkelii niinq!! :beer: :p: :grr:

Noh, ei ole kuin kynttilöitä. Ehkä katson koneelta kuvia pienestä ruskeasta miehestäni.
Do it! ei tääläkään ole tietoa kikkelistä, vaan lunta ja liukasta. Nih!
Edith

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en mennyt tänään kouluun lainkaan. Enkä ennen koulua kuntosalille. Pieni vitutuspäivä väliin saa sitten tulevat aktiiviset päivät tuntumaan taas mukavilta. Illemmalla lähden kyllä tanssimaan ja kohta pitäis lukea pino kanssaopiskelijain toinen toistaan muistuttavia novelllianalyysejä, joista sitten ehdottoman läsnäolopakollisella tunnilla pitäisi keskustella huomenna. Niin, sanoinko jo, että vituttaa?
Edith

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ja tänään on Kulttuuritalolla "Köyhät ylös" -konsertti, jossa esiintyy mm. Kitkerät neitsyet parinkymmenen euron hinnalla. Ja mulla on rahaa vasta perjantaina. Kun maanantaina pääsi taas oluen makuun, niin nyt se makuisuus ei kun pyörii mielessä vaan. Vittu. Ja parasta muuten ollakin olematta tällainen sää sitten lauantaina. Ja ennen lauantaitakin on vielä pakko uskaltautua ulos useita kertoja. Lauantaina hameessa ulos ja vaikka yritykseni onkin suuri, en silti ehdi siiheksi kerryyttää itselleni ainakaan huomattavasti nykyistä suojaavampaa lämmittävää ihonalaista rasvakerrosta.

No, hätätilassa voisin oluen vaihtaa tältä päivältä haleihin, pusuihin ja kaakaoonkiin. Ja kunnon täkkipeittoon.
AarneAnkka

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Viime yönä oli kammottava migreeni enkä voinut nukkua. :laatta: Oli pakko lähteä kolmelta aamulla ostamaan särkylääkettä. Sen purtua nukuin kyllä kuin tukki.

Löysin juuri Rajaton -bändin nettisivut. Kivinen Tie on kyllä aivan iiiihana biisi, kuuntelen siitä sitä musanäytettä just ja tekisi mieli itkeä. Paitsi biisin ihanuutta, myös sitä että taas pitää mennä ostamaan kokonainen alppari yhden hyvän biisin takia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:Eiköhän tuon saa aikalailla helposti sovittua, mutteri just eilen kysäskin että jos kandidaatti haluaa tulla katteleen.. Periaatteessa melkein mikä tahansa ilta voisi sopia. Kotonahan nuo kaikki majailevat aina, minä voin sitten vaikka kyydiskellä. Mikä sulle sopii, ehdota vaan.
Tällä viikolla on vähän tiukkaa, tänään periaatteessa voisi pitkän työpäivän päätteeksi ja ensi viikolla tiistai tai keskiviikko ovat vapaita.
Hebuli

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

No niin nyt on tukka ojossa. Ostin jotain juhlapäällepantavaakin, mutta en tiedä laitanko pikkujouluihin.

Parturi oli joku vitun makaronipelle joka ei suostunut vetämään kahden millin koneella sivuilta ja takaa, vaan käytti viisimillistä. Asiakkaan toiveita ei selvästikään kuunnella. Mutta nopea kyllä oli, parturissakäynnissä meni ehkä 10 minsaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hebuli kirjoitti:Parturi oli joku vitun makaronipelle joka ei suostunut vetämään kahden millin koneella sivuilta ja takaa, vaan käytti viisimillistä. Asiakkaan toiveita ei selvästikään kuunnella.
Tuosta syystä olen oppinut oman tukean leikkuutaidon :P Suosittelen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun lääkärillä oli iso pipi kädessä ja se joutui päivytyksenä pitämään iltapäivällä jonkun koulutuksen ylilääkärille, joten mulle tarjottiin toista lekuria tai myöhempää aikaa. Toinen lekuri on ihan daiju Kreikkalainen, jolla menis se 20 min yrittäessä ymmärtää vaiva ja saada selvää mun potilaspapereista. Keskiviikkona uusi aika, tällä kertaa naispuolisella kirurgilla. Let's see then.

Täällä töölössä ollut jo tunnin, toinen mokoma vielä. Ajattelin tulla poliklinikalta tekemään vielä pari ylimääräistä tuntia sisään, niin ei tartte venyttää noita muita päiviä aina sen 30min.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kertokaa mulle miten aikuinen mies voi lyödä kymmenvuotiasta tyttöä nyrkillä naamaan. Mikä ihmisiä vaivaa? Millainen pitää äidin olla, kun ei tuollaisesta miesystävästä hankkiudu eroon? Eikö lasten pitäisi olla äidille ensimmäisellä sijalla?

Kyllä, olen taas katsellut surullisia, mutta tosia tarinoita videolta työn puitteissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt töihin.
Sain silitettyä verhot ja ripustinkin ne, ja lisäksi siivosin. Tai no siis... sulloin ylimääräiset tavarat ja laatikot pinoon vaatehuoneeseen. Mutta ovatpa ainakin poissa silmistä. Ja meneehän siihen oma aikansa ennen kun tavarat löytää paikkansa.
Ehana inventaario ja kuukauden lopetus.
Sitten onkin jo joulukuu. Himpula sentään. Paniikki iskee. Onneksi olen ilmeisimmin paineen alla parhaimmillani.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti: Tällä viikolla on vähän tiukkaa, tänään periaatteessa voisi pitkän työpäivän päätteeksi ja ensi viikolla tiistai tai keskiviikko ovat vapaita
Laitoin tekstaria takas, voit koodailla tai laittaa yv:llä mulle takas.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun täytyy heti kertoa teille kaikille, mut tulee mies noutamaan autolla töistä!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Kertokaa mulle miten aikuinen mies voi lyödä kymmenvuotiasta tyttöä nyrkillä naamaan. Mikä ihmisiä vaivaa? Millainen pitää äidin olla, kun ei tuollaisesta miesystävästä hankkiudu eroon? Eikö lasten pitäisi olla äidille ensimmäisellä sijalla?

Kyllä, olen taas katsellut surullisia, mutta tosia tarinoita videolta työn puitteissa.
Voi vittu sentään! Ihmiset ovat välillä niin hukassa ja sairaita.

Kai se tyttö on jo otettu huostaan? Ja äijä posessa?
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Masentavan, sateisen, pimeän ja synkän päivän ansiosta kaivoin viime kesän kuvat auki. Tämä piristävä kuva täyty jakaa teidänkin kanssanne.. Nyyh..

http://kity.kicks-ass.net/pictures/958.jpg
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:Masentavan, sateisen, pimeän ja synkän päivän ansiosta kaivoin viime kesän kuvat auki. Tämä piristävä kuva täyty jakaa teidänkin kanssanne.. Nyyh..

http://kity.kicks-ass.net/pictures/958.jpg
Olipa ihana! Vähän olin pettynyt, kun kuvasta ei löytynyt sinua uikkareissa, mutta kyllähän nuo kukkasetkin ovat kauniita.
Kikkelis kokkelis.
Gina

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gina »

Nukuin aamulla pommiin, töistä soittivat että oiskohan sulla tarkoitus tänään tulla tänne... Joop. Eilen taisin saada ehkä pakit yhdeltä mieheltä josta olisin voinut vaikka laittaa vaikka vähän vakituisemman version, voi PERSE. Niitä ei oo paljoo joita viittis enempäänsä katella. Tosin en oo nyt ihan varma tästä asiasta.

Plussaa tänään: Työkaveri on ruennut miehensä kanssa raivoraittiiksi joten se antoi mulle 15 pulloa kotiviiniä... Ajattelin pitää tässä lähiaikoina kotiviinibileet että siihen malliin varautukaa siis :D Taitaa mennä ens vuoden puolelle tosin...
SingleMalt

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Olipa ihana! Vähän olin pettynyt, kun kuvasta ei löytynyt sinua uikkareissa,
Tuolta löytyy. Tirkistele vaan tarkkaan..

http://kity.kicks-ass.net/pictures/959.jpg
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olipa ihana! Vähän olin pettynyt, kun kuvasta ei löytynyt sinua uikkareissa,
Tuolta löytyy. Tirkistele vaan tarkkaan..

http://kity.kicks-ass.net/pictures/959.jpg
Olisit ainakin voinut suojata vaalean ihosi vähän paremmin. Punoittaa ikävästi. Muuten kiva massu.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei tullut nukkumatti kylään, sen sijaan kävin kaupassa ja teen elämäni ensimmäistä kertaa lihamureketta.
Pyykkiäkin joutuu tänään peseen.. *huoh*
Ja hemmetin masentava ilma. Missä hitossa se lumi ja pikkupakkaset viipyy?!?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:Plussaa tänään: Työkaveri on ruennut miehensä kanssa raivoraittiiksi joten se antoi mulle 15 pulloa kotiviiniä... Ajattelin pitää tässä lähiaikoina kotiviinibileet että siihen malliin varautukaa siis :D Taitaa mennä ens vuoden puolelle tosin...
Jukoliste Gina......

Onneksi on hulluja ihmisiä olemassa.

Kelloni soi tavalliseen tapaan 8.30, laitoin tv:n ja valot päälle, ja heräsin (nousin ylös) klo 11.30 :shock: Sitten onkin aika mennyt rattoisasti tässä koneella raivoten. Tunnin päästä vois lähtee pace-tunnille ulostamaan loput angstit. Vaikka ei yhtään huvittaiskaan. Oikea niska/hartia taas ei kivulta anna rauhaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kamerasakkoja, jippii! Ajakaa nyt s**tana ihmisiks niitten kameroitten edessä, ei näitä jaksa erkkikään. Jonain päivänä saatan soittaa juuri SINULLE ja kutsua käymään ja se on sitten kallis visiitti.
tuulenpuiska

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

killkill kirjoitti:... Konfliktin eskaloitumiseksi tarvitaan joko uutta verta... tai MIITTI, jossa riittää puimista seuraavaksi kolmeksi viikoksi :)
Vaihtoehto 3. "bannaa Manala" toteutui ja sitä puidaan koko loppuvuosi.
slam

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

täyttä paskaa, täyttä paskaa. Kuinka, tätä vitun elämää kukaan jaksaa.

Yhtä persettä, kun ei vaan pysty nukkumaan putkeen. Mut Onneksi vittumainen päivä menee osittain nukkuessa. Vihaan koko vitun paskaa päiväsaikaa.
Hebuli

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Slam, saanko ehdottaa kirkasvalolamppua tai jopa kahta?
Vastaa Viestiin