Kuinness-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Hyvää nimipäivää niille, joilla tänään sellainen on! :P
Thanx!
aasi kirjoitti:No nyt minä vasta tajusin että on nimipäiväni.. :oops:

Kiitoksia.
Yritin olla hienovaraisesti paljastamatta kenenkään etunimeä, vaan eipä olisi näemmä ollutkaan niin suuri vahinko! 8)
ninnithequeen

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja tuohon äskeiseen avautumiseen lisäys:

Eipä ole ihme, että ensin kassalla rahastetaan, ennenkuin lapsensa saa "hoidosta" takaisin. Eipä mikään ihme. Rahojaan ei varmaan voi saada takaisin, vaikka lapsi on itku silmässä ja kakka housussa. En kyllä pyytänytkään rahojani. Sen verran raivoissani kohtelusta olin.

"Tuo lapsesi Muksulaan hoitoon, ja shoppaile rauhassa!"

Jep jep.
Enthu

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Veteraanijuhlissa käyty Senioritalo Saagassa Munkkivuoressa...
ainoa miinus että kenttärovastin puhe oli liian pitkä...köh ja taas turmeltunutta nykyajan nuorisoa haukuttiin veteliksi ei ollut kivaa kuultavaa.
Sen sijaan lotat ja sotaveteraanikuoro+osa kaartin soittokunnasta musisoi komeasti,kaiken kruunasi kakkukahvit... Virallinen ohjelma oli vain 1h30 min ja lopusta vajaa puoli tuntia kahvittelua...No porukalla menimme vielä syömään leipää isoäidille,mistä sitten autokyyti tuli hakemaan että pääsin ajoissa kotiinkin... että sellaista tällä kertaa... aika rankkaa tuo toisella puolella kaupunkia vieraileminen,kun on liesussa lähes koko päivän

Loppukevennys: Mistä tietää että on tullut vanhaksi?No tietenkin siitä että vanhat sulhaset ja poikaystävät tulee rollaattoreilla vastaan :P
slam

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

tökkii taas pahasti sängystä nouseminen...

En jaksa tätä vuoroa ajaa pitempään, kun työsopimukseen on kirjattu...

Aamulla töihin ja ajoissa pois, Jos ei sellaista vuoroa löydy, alan työttömäksi...

Yhtä tuskaa tämä ajankohta lähteä työhön. This ajankohta on minulle ainakin pahin.
Enthu

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

slam kirjoitti:Aamulla töihin ja ajoissa pois, Jos ei sellaista vuoroa löydy, alan työttömäksi... .
Älä ala työttömäksi ei ole mitään herkkua rahasta aina pulaa...
eikä varakkaalta suvulta tai porukoilta kehtaa pummia.
Karu Fakta 370€ työttömyysturvalla ei elä 2 vkoa pitempään :!:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä muuten pelotti ajella tänään Helsinki-Tampere motarilla kun tuo keli teki kepposet.

Ja edelleen vahvistui ajatus, ettei vanhempia naishenkilöitä kannata asettaa yrityksessä asemaan, jossa he ovat vastussa tietotekniikka hankinnoista. Normaalisti asoiden selittämiseen menee 1.0 - 2.0h, mutta tänään väännettiin rautalankaa 5h. No huomenna sama parille lukion rehtorille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Enthu kirjoitti:
slam kirjoitti:Aamulla töihin ja ajoissa pois, Jos ei sellaista vuoroa löydy, alan työttömäksi... .
Älä ala työttömäksi ei ole mitään herkkua rahasta aina pulaa...
eikä varakkaalta suvulta tai porukoilta kehtaa pummia.
Karu Fakta 370€ työttömyysturvalla ei elä 2 vkoa pitempään :!:
No ei todellakaan jos kerta siitä on vuokrakin maksettava! Mutta toista se on olla opiskelija, 430 euroa pitäs riittää niinkun kaikkeen. Todella vittumaista kun tästä ahkerasta työnteosta opiskelujen ohella vielä rankaistaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Camilla kirjoitti:No ei todellakaan jos kerta siitä on vuokrakin maksettava! Mutta toista se on olla opiskelija, 430 euroa pitäs riittää niinkun kaikkeen. Todella vittumaista kun tästä ahkerasta työnteosta opiskelujen ohella vielä rankaistaan.
Tää on asia joka on koko lyhkäsen elämän mennyt yli hilseen. Kaverit ku on juuri tuota hyvin pienellä massilla opiskelua harrastanut ja mä taas pääosin tehnyt töitä.
Mutta kuitenkin nämä saatanat ovat julimassa harva se päivä. Miten vitussa? Itsellä ku on justiin varaa satunnaiseen juopotteluun. :nuts: Vai maksaako kaverit ym opiskelijat juhlimisen takaisin pankille kunhan aikuistuvat ja menevät töihin?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Enthu

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Camilla kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
slam kirjoitti:Aamulla töihin ja ajoissa pois, Jos ei sellaista vuoroa löydy, alan työttömäksi... .
Älä ala työttömäksi ei ole mitään herkkua rahasta aina pulaa...
eikä varakkaalta suvulta tai porukoilta kehtaa pummia.
Karu Fakta 370€ työttömyysturvalla ei elä 2 vkoa pitempään :!:
No ei todellakaan jos kerta siitä on vuokrakin maksettava! Mutta toista se on olla opiskelija, 430 euroa pitäs riittää niinkun kaikkeen. Todella vittumaista kun tästä ahkerasta työnteosta opiskelujen ohella vielä rankaistaan.
Jep opiskelukin tekee tiukkaa...varsinki jos sattuu olee vähänki enemmän opintolainaa tai luottotietohäiriöitä. Eläkeläisetkin kituuttaa niin pienellä kansaneläkkeellä ja/tai työkyvyttömyyseläkkeellä.Sitäkään mä en ymmärrä että koko ajan toitotetaan työvoimapulasta,vaikka valtaosa uusista työntekijöistä palkataan yrityksen sukulaisista,tutuista,
kavereista,sama hyvä veli järjestelmä työssäoppimispaikoissa,
luulisi kenen tahansa kelpaavan mutta kun ei kelpaa.Samoin kaikista palveluista leikataan ja kansanedustajat vaan nostaa palkkojaan :roll:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Enthu, minkälaista työtä sä noin ylipäätänsä haet vai kelpaisko kaikki? Onko esim. joku kaupankassan työ semmoinen mihin suostuisit? Mietin vaan, kun mulla itselläni ei ole ollut ikinä mitään ongelmia saada työtä.. ja täällä pk-seudulla duuneja oikeasti on! tai olinhan mäkin joskus 18-vuotiaana kuukauden työttömänä mutta ihan omaa hölmöyttäni kun irtisanouduin.
Enthu

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Camilla kirjoitti:Enthu, minkälaista työtä sä noin ylipäätänsä haet vai kelpaisko kaikki? Onko esim. joku kaupankassan työ semmoinen mihin suostuisit? Mietin vaan, kun mulla itselläni ei ole ollut ikinä mitään ongelmia saada työtä.. ja täällä pk-seudulla duuneja oikeasti on! tai olinhan mäkin joskus 18-vuotiaana kuukauden työttömänä mutta ihan omaa hölmöyttäni kun irtisanouduin.
Ylipäätään mä oon hakenu erilaisia toimisto/hallinto/atk/järjestö/kauppa...

Kaupan hyllyttäjäksi hain tossa alkusyksystä... niil ois ollu tarjota vaan epämääräistä keikkatyötä,lähinnä kaatui siihen ettei porukat hyväksyny sitä... kassatyöskentelyyn musta ei ole koska niin huono matikka...
Fyysisessä raskaassa varasto yms työssä tulee selkävaivat esteeksi...
Matkailualalla ollut jo pitkään laskusuhdanne&liikaa irtisanomisia..ei saumaa.Puhelinmarkkinointia kokeiltu ihan hanurista... Kaikista eniten olisin omillani toimistotyöntekijänä,toimistoassistenttina,sisälähettinä,
kokousisäntänä,mikrotukihenkilönä,näissä back-office tehtävissä
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Öitä muruset
nami nami
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kai sä olet Enthu käynyt kaikissa mahdollisissa rekryfirmoissa jo itseäs tyrkyttämässä?
Enthu

Re: Kuinness-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Camilla kirjoitti:Kai sä olet Enthu käynyt kaikissa mahdollisissa rekryfirmoissa jo itseäs tyrkyttämässä?
Joo olen käyny...työkkärissä ollaan neuvottomia... jotain edistystä tapahtunut
tänä vuonna käyny about kahdeksassa työhaastattelussa,mutta siinäpä se klikki kun aina tulee kotiin kirje "kiitos hakemuksestanne,valituksi tuli
SE ja SE Yo-Merkonomi tai Yo-Datanomi jne... Ens kuussa kaiketi työkkäristä lähete 3 vkon työkyvyn selvitykseen,jos sit oltais yhtään viisaampia.
Vastaa Viestiin