Sähäkkä sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Sähäkkä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mitä, ootteko talvihorroksessa edelleen? Täällä on jo pyykätty ja seuraavaksi boksille ja rautaa niskaan. Ja taisin ostaa liput Hong Kongiinkin marraskuulle, jos vaikka alkais toteuttajaksi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Sähäkkä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Pyykkikone laulaa täällä vielä nelisen tuntia. Kohta karitsa ulkofilettä ja hunajaisia yrttiuunijuureksia duunaamaan.
Pari työhakemusta safkan jälkeen.
Ja datan siirtoa/muokkausta muistitikulle, jotta saa vapaaehtoishomman annettua toiselle - johan tätä pari vuotta teki ilman palkkaa.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sähäkkä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin tyttöjen kanssa kiipeilemässä Irti Maasta paikassa nyt neljättä kertaa. Varsin toimiva formaatti aikuisillekin. Jos sitä itsekin joskus omalla ajalla ehtis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sähäkkä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensi viikon lounakset valmiina. Nyt pari kuppia kahvia (Kaffa roastery Go'Kväll) naamariin ja viherkasvien multaannuttamisjuttujen pariin. No pari koneellista pyykkiäkin voisi pyöräyttää.

Eilen ajattelin antaa änärihokille mahdollisuuden ja suuntasin lähelle avattuun sporttibaariin. Jumankavita mikä jumputus, sapuskaa saanut mistään ja kalja ihan pirun kallista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Sähäkkä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Bluntly kirjoitti:Eilen ajattelin antaa änärihokille mahdollisuuden ja suuntasin lähelle avattuun sporttibaariin. Jumankavita mikä jumputus, sapuskaa saanut mistään ja kalja ihan pirun kallista.
Mä olen kanssa miettinyt jos antais sille mahdollisuuden. Oliko edes hyvän näköisiä tsiksejä?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sähäkkä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei meidän ikäisiä näkynyt. Katselin tosin melkein täysin lätkää.

Toisaalta eipä ollut juuri mamujakaan, mikä oli aika yllättävää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sähäkkä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elämän pieniä hetkiä.

Suurin osa vaatteistani on ikivanhoja kun nyt tuppaan käyttämään kaiken aivan loppuun ennen krematoriointia, varsinkin päällysvaatteet. Viime kesänä jouduin kuitenkin ostamaan kuoritakin kalastukseen syksyllä. Aivan outoa kun takki ei kiristä joka kohdasta ja kädet saa hihoihin ilman voimaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin