WeekendCountdown

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: WeekendCountdown

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Namivapaat eli myös tämä päivä vapaata. Viikonloppu menee Milan kanssa, Minea rankkuroidaan mummulaan ja vaimo kärvistelee töissä. Kohta kuitenkin tytöt päikkyyn ja itse salille sotkemaan kuntopyörällä. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: WeekendCountdown

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tällä viikolla 2 kertaa salilla, eli ekat kerrat synnytyksen jälkeen. Ei ollut niin kauheaa kun pelkäsin, vähän kyllä jännittää huominen/ylihuominen kun ainakin käsitreenin jälkeen oli aika tukossa kroppa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: WeekendCountdown

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo ilman kääpiötä salilla. Tuo nyt on niin mini että nukkuu vielä väh. 2x 2-4 tunnin päikkärit päivän aikana, niin mulla on sellaista omaa aikaa (hieman rajatulla liikkumasäteellä tietty) ihan hyvin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: WeekendCountdown

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hengissä kotona! En kuollut kasarmiruokintaan, vaan itseasiassa ruokinnan laatu oli nousujohteinen ja tänääm ruoka oli jopa hyvää. Tai sitten vaan alkoi tottumaan niihin pöperöihin. Ylennystä odotellessa...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: WeekendCountdown

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hyi saatana kun taas piti säikkyä kyttiä.Oma autoni on siis vieläkin akku tyhjänä koska sitä vitun konepeltiä ei taida saada kuin pajalla auki. Taas kerran riskeerasimme siis isän autolla, sillä siis jossa on puskuri melkein irtipoikki roikkuu alhaalla toiselta puolelta. Onnistuin toissapäivänä junttaamaan sen melkein uskottavan näköiseksi ja lisäksi ostin tänään jeesusteippiä varmistukseksi mutta en vielä kiinnittänyt, kotiin ajettiin. Isä siis ei suostu ajamaan.

No tien poskessa oli sikamobiili, pysäyttänyt jonkun muun auton, rattijuopon kenties. Pakettimallinen auto vilautti kattolyhtyjä, mutta optimistisesti arvelin että joskos ei pysäytyksenä vaan varoituksena tientukkeena olostaan. Luultiin jo selvinneemme, mutta perään liimaantui kohta siviilimallinen vaalea henkilöauto, joka vilautti katon valojaan, myös punaista. No minä kiltisti pysäytin bussipysäkille.

Poliisisetä pyysi auton papereita ja ajokorttiani ja otti "raitisilmanäytteen". Hämmästyttävää kyllä taisin olla selvinpäin, kunhan krapulassa. PUSKURIA ei huomannut ollenkaan, sen verran kasaan väännetty vaikka teippaamaton. Selitti pysäytetyn, koska autosta on joku vero maksamatta. Minä että ai, en tiedä, tämä kun on tuossa vieressä istuvan isäni auto. :-) Trafiin kehottivat otamaan yhteyttä. Kaikki siis isäni ongelmia, heh. Joita olisi pahentanut ja minullakin selittämistä jos puskurin olisivat noteeranneet.

Mutta sitten konsta vei korttini polliisiautoon.
Tässä vaiheessa hikoilin verta, ja arvaatteko miksi? No vaikka mulla on validi ABE-ajo-oikeus, se EI ole minun virallinen korttini! Joka on mahdollisesti Varkaudessa. Vaan se on vanhempi kerran hukkaamani ja sitten löytämäni kortti! Minkä luulisi näkyvän poliisien valokynällä. Kun niillä ilmeisesti jo automaattikamera lukee rekkarikilvet ja hälyttää jopa veroista.

Sakot ja seuraamukset pyörivät jo mielessäni. Mutta konsta toikin kortin takaisin ja sanoi "Ei ongelmaa. Kunhan maksatte veron ettei kilpiä tarvitse irroittaa." Meni siis täydestä kuin väärä raha se mun kortti. Minähän siinä olen ja se ajolupa on, kortti itse taas on vähän epäkurantti. Puuuuuuh.
Viimeksi muokannut Gat, 11.03.2016 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: WeekendCountdown

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:Vai ettei vieny kilpiä, kerrotko tapahtuma-ajan ja -paikan niin voi tehdä tutkintapyynnön.
Sinä ja minä emme halua "keskustella" aiheesta Varkauden kadulla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin