Maanantait

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Johan oli hieno keli käydä vähän ulkoilemassa. Tosin nyt alkaa selvästi se aika vuodesta, kun ilmassa on enemmän pölyä kuin puhdasta ilmaa.

edit: alkaa vissiin näppiksestä loppua patterit, kun jokainen lyönti ei päädy lopulliseen tuotokseen.
Viimeksi muokannut Diddley Bow, 14.03.2016 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Opin tänään, että Axl on salakuvannut panojaan. Itse väittää kyseessä olleen ns. turvakamerakuvaus, ei salakuvaus. Mitä mieltä arvon kitinäläiset ovat? Itse mietin, miksi kamera piti piilottaa esim. kirjan alle kuvaamaan vain sänkyä, jos kyseessä turvatoimi. Miksei kamera samantien vaiks katossa kuvaamassa koko huonetta? Kuhan ihmettelen, en siis toistaiseksi tuomitse kun en tiedä tarpeeksi. Mutta kiinnostaa muiden mielipiteet!


http://www.iltalehti.fi/viihde/20160309 ... 5_vi.shtml

Edit. Jos aiheesta on jo riidelty täällä, niin linkki kys. ketjuun, kiitos!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No rikos on tapahtunut ja rangaistus seuraa, sakko siis. Suurempi rangaistus toki muut menetykset, ei varmaan ihan hetkeen saa juontoduunia.

Kai yleistä julkisuuden henkilöiden parissa jonkinlainen turva julkisuuden/rahankipeitä naisihmisiä vastaa, Axl veti vain överiksi.

Asia sitten erikseen kun joku uhreista oli (iltapulun) jutun mukaan saanut vinkin mennä testeihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kreitsu kirjoitti: Jos aiheesta on jo riidelty täällä, niin linkki kys. ketjuun, kiitos!
viewtopic.php?f=12&t=8796&p=721047#p721047
Tuossa kai vähän riitelyä. Tämähän on vähän vaikea aihe tahoille, jotka kokevat hämmennyksen sekaista pelkoa naisten seksuaalista emansipaatiota kohtaan tai ovat muuten taipuvaisia jonkinlaiseen sukupuolten taistelu -henkiseen misogyniaan. Erityisesti jos tähän naisia omaisuutena pitävään asenneilmastoon liittyy kliseinen pelko sulavien ulkomaalaistaustaisten miesten muodostamaa uhkaa kohtaan, uhrejä vähättelevä ja jopa syyllistävä reaktio on melkein väistämätön: mitäs lähtivät tällaisen shemeikan matkaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kaikki vai haluaa kiusata sinua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No en kai nyt sentäs sun tekstejä lue, mutulla vedän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:^ minä vedän aina paljaalla! :)
Niin Gattiskin. Joka kerta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

urpiainen kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Jos aiheesta on jo riidelty täällä, niin linkki kys. ketjuun, kiitos!
viewtopic.php?f=12&t=8796&p=721047#p721047
Kiitos! Menen laittamaan hernerokan mikroon, niin on kivaa ruokaluettavaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Opin tänään, että Axl on salakuvannut panojaan. Itse väittää kyseessä olleen ns. turvakamerakuvaus, ei salakuvaus. Mitä mieltä arvon kitinäläiset ovat? Itse mietin, miksi kamera piti piilottaa esim. kirjan alle kuvaamaan vain sänkyä, jos kyseessä turvatoimi. Miksei kamera samantien vaiks katossa kuvaamassa koko huonetta? Kuhan ihmettelen, en siis toistaiseksi tuomitse kun en tiedä tarpeeksi. Mutta kiinnostaa muiden mielipiteet!


http://www.iltalehti.fi/viihde/20160309 ... 5_vi.shtml

Edit. Jos aiheesta on jo riidelty täällä, niin linkki kys. ketjuun, kiitos!

Jos sulla on tarpeeksi iso voit vaikka laittaa turvakameran sinne, ei pääsis salavierailija livolkaan vaan jäisi käpälälautaan!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mene, Niba, vaikka vatsahuuhteluun tmv.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja exsu »

Päiväretki Jyväskylään. Keväinen meininki oli jo ulkona ja tiet sulat. Kääpiön kieseihin vaihdoin jo kesäkumit alle, autoon ei ihan vielä tohdi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tossa koko jupakassa mua kiinnostaa eniten se, että mikä sen Akselin oikea nimi on? Tai no... ei oikeastaan kiinnosta, mutta se oli ensimmäinen asia joka tuli mieleen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:Tossa koko jupakassa mua kiinnostaa eniten se, että mikä sen Akselin oikea nimi on? Tai no... ei oikeastaan kiinnosta, mutta se oli ensimmäinen asia joka tuli mieleen.
Caro Axel Smith
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kuka noita lasten luokkaretkirahaston kartuttamiseksi myytäviä tuotteita oikein nimeää? Tilasin juuri "isosiskon salaisia suklaaunelmia" ja "isän punssipalleroita".
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantait

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Tossa koko jupakassa mua kiinnostaa eniten se, että mikä sen Akselin oikea nimi on? Tai no... ei oikeastaan kiinnosta, mutta se oli ensimmäinen asia joka tuli mieleen.
Caro Axel Smith
Porkkanasetä!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin