Väärinkäsitysketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

80-luvulla lueskelin Rumbaa. Siellä kovasti hehkutettiin artistia Neil Young. Kovasti ihmettelin, miksi Rumba noin sauhuaa jostain tusinapopparista.

Myöhemmin tajusin, että Neil Young ja Paul Young ovat eri artisti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Minäkin olen sitä mieltä, että Paul on huomattavasti parempi laulaja.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:80-luvulla lueskelin Rumbaa. Siellä kovasti hehkutettiin artistia Neil Young. Kovasti ihmettelin, miksi Rumba noin sauhuaa jostain tusinapopparista.

Myöhemmin tajusin, että Neil Young ja Paul Young ovat eri artisti.
Minäkin sekoitin heidät v. 1985. Johtunee siitä, että ikäerosta huolimatta ovat aika samannäköisiä.
Lapsena luulin että kondomeja käytetään lapsien tekemiseen eikä ehkäisyyn. Ja että ylioppilaaksi tullaan yliopiston eikä lukion jälkeen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Siinä missä Jamesin edellinen väärinkäsitys tapahtui 30 vuotta sitten, minä olen erehtynyt niinkin vähän aikaa sitten kuin iloisella 90-luvulla: sotkin Leibnizin monadismin käsitteen poststrukturalistien viljelemään nomadismin käsitteeseen. Tästä sitten johtui kaikenlaisia kummallisia lisäväärinkäsityksiä koskien eurooppalaisen aatehistorian kehityskulkuja. Ja ai kun meitä kaikkia nauratti! Jopa niin paljon, että Vanhan kuppilan viereisestä pöydästä pyydettiin seuruettamme olemaan hiljempaa; riehakas iloittelumme kuulemma häiritsi vanhemman herrasmiehen nuoremmalle daamilleen esittämää tulkintaa Agit Propin Ukraina-laulusta, joka kyllä on nykyisin ajankohtaisempi kuin syksyllä -95.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja elco »

On kuulopuhetta, mutta fyysikko sisarentyttäreni kertoi mahdollisesta urbaanista legendasta, jossa kanssafyysikko oli tiedustellut toiselta, notta mikä symboli tuo väärinpäin oleva epsilon on. Vastaus oli numero kolme.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on ihan tuore! Ihastelin iltalenkillä, että meidän pieneen lähimetsään on tullut hirvi! Mietin ensin, että mahdollisesti peura, mutta jäljet olivat niin isot, että palasin hirveen. Hetken jälkiä jännittyneenä seurailtuani hoksasin, että kyseessä on hiihtomonon jättämä jälki.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Selailin vähän aikaa sitten Tumppi Varosen muistelmakirjaa Poika joka halusi lentää. Siinä hän muisteli kuinka vuonna 1972 heille hankittiin lankapuhelin. Äitimuori luuli että heidän täytyy maksaa myös kun h e i l l e soitettiin... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tumppi Varonen = Vamppi Turonen

Hienoo, kukaan käsitä väärin Neil ja Paul on aina erotettuja, myös iältään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:Siinä missä Jamesin edellinen väärinkäsitys tapahtui 30 vuotta sitten, minä olen erehtynyt niinkin vähän aikaa sitten kuin iloisella 90-luvulla: sotkin Leibnizin monadismin käsitteen poststrukturalistien viljelemään nomadismin käsitteeseen. Tästä sitten johtui kaikenlaisia kummallisia lisäväärinkäsityksiä koskien eurooppalaisen aatehistorian kehityskulkuja. Ja ai kun meitä kaikkia nauratti! Jopa niin paljon, että Vanhan kuppilan viereisestä pöydästä pyydettiin seuruettamme olemaan hiljempaa; riehakas iloittelumme kuulemma häiritsi vanhemman herrasmiehen nuoremmalle daamilleen esittämää tulkintaa Agit Propin Ukraina-laulusta, joka kyllä on nykyisin ajankohtaisempi kuin syksyllä -95.
Että voikin sattua!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Mulla on ihan tuore! Ihastelin iltalenkillä, että meidän pieneen lähimetsään on tullut hirvi! Mietin ensin, että mahdollisesti peura, mutta jäljet olivat niin isot, että palasin hirveen. Hetken jälkiä jännittyneenä seurailtuani hoksasin, että kyseessä on hiihtomonon jättämä jälki.
Mua naurattaisi tämä, jos ei samalla kuitenkin hieman mielen reunamilla karehtisi pieni pelko siitä, että ethän vain missään nimessä ollut jalkaisin, saati sitten koiran kanssa, liikkeellä hiihtoladuilla. Vaikea tätä olisi sinusta uskoa, mutta riski on iso: nytkin viikonloppuna Nuuksion laduilla (yllättävänkin hyvässä kunnossa, muuten) tuli väistämättä mieleen, että kunhan vallankumous tulee, niin tämä mainitsemani porukka pääsee ensimmäisten joukossa ladon seinää vasten.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

En ollut, nokkelana varmasti hokasitkin jo, että sillä hiihtäjällä on suksi siinä monon ja lumen välissä latualueella. Lähistöllä kulkee kuitenkin latu, jonne hiihtäjät kävelevät tuota meidän koirapolkua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärinkäsitysketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lapsena en ymmärtänyt mikä ero on viinillä ja viinalla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin