Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Taas menään. Yksi kaveri vinkkas mulle aika hyvästä työpaikasta kuntasektorilla. Ehkä jopa vähän kiinnostaa, vaikka tietenkin maistuu myös tämä lorviminen ilman työvelvoitetta. Ongelma tässä on se, että olen viimeksi tehnyt CV:n yli 20 vuotta sitten ollessani vielä opiskelija. Eikä mulla ole mitään mustaavalkoisella mitä työuran aikana on tullut tehtyä. Ja kaikki entiset esimiehet, jotka voisivat jotain paperille riimittää, ovat joko kuolleet tai eläköityneet. Vaikeuskerrointa riittää. Pari notkeaa vinkkiä vois tuupata insinöörin oikealle polulle?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei vituta taaskaan pätkääkään pakolaiset, kepu tai poliitikot. Kohta pitkä pyörälenkki lähisalilla ja sitten zillaillaan aina lasten hakuun asti. Tai imuroin toki jossain välissä. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei vituta taaskaan pätkääkään pakolaiset, kepu tai poliitikot. Kohta pitkä pyörälenkki lähisalilla ja sitten zillaillaan aina lasten hakuun asti. Tai imuroin toki jossain välissä. Huomenta.
kyllä kepu, pakolaiset ja valitut paskanpuhujat selkeästi sinua häiritsee.
Kyllä nytkin 10 000 nuorta jää ilman koulutusta mitenhän tilanne paranee kun kepulaatio lopettaa opiskelupaikat..
Aina kaikenlaiset hokemat kuten tulevaisuudessa tarvitaan insinöörejä? Eihän kenestäkään tule insinööriä jos ei osa laskea?
eikä nekään auta, ketkä osaa laskea vain intialaisilla numeroilla? Moniosaajat..
Pyyhin Netikettiin..
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Muutin maailman paremmaksi paikaksi meille kaikille elää! Pistin eilen illalla FB:ssä erään ateriankorvikevalmistefirman (jota sattumoisen pyörittää pari mun vuosikurssin koulukaveria) julkiseen ketjuun rakentavaa kritiikkiä susipaskasta mainonnastaan; tuotteen markkinointifotot on aivan seinästä repäistyjä, niissä lähinnä esiintyvät yrittäjät itse irvistellen(!!) sapuskamukit kourissaan. Kehoitin vähän ammattimaisempaan otteeseen ja painottamaan itse tuotetta ja sen ominaisuuksia/käyttötarkoitusta. Ainakaan ketteryyden puutteesta jamppoja ei voi syyttää, sillä tänä aamuna mainoskuva oli muutettu aika vahvasti ehdottamaani suuntaan. Jään seuraamaan hengitystä pidätellen nousuani maailman vaikutusvaltaisimpien henkilöiden top 100 -listalla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kylläpä teki gutaa piirtää kalenteriin marras-joulukuulle reilu 3 vkon loma!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hei nyt! Miten on mahdollista, että avoimesti ihmisten kuolemaa haluava kirjoittaja voi edelleen vaikuttaa tällä palstalla ja ilmaista mielipiteitään?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^IMHO sä nyt jkv ylireagoit. En koe, että pertsa konkreettisesti kenenkään kuolemaa toivoi. On täällä vuosien saatossa nähty monenlaista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:^IMHO sä nyt jkv ylireagoit. En koe, että pertsa konkreettisesti kenenkään kuolemaa toivoi. On täällä vuosien saatossa nähty monenlaista.
Vaadittiin katsos väärän ihmisryhmän kuolemaa. Esim. jos kuolemaa vaadittaisiin isisille/pedareille/raiskaajalle/axl smithille, homma olis ihan jepa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:On täällä vuosien saatossa nähty monenlaista.
Sillä se on sitten selitetty.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä minä taas petyin amicaan, valkosipulimurska ei maistunut miltään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Diddley Bow kirjoitti:Hei nyt! Miten on mahdollista, että avoimesti ihmisten kuolemaa haluava kirjoittaja voi edelleen vaikuttaa tällä palstalla ja ilmaista mielipiteitään?
Eikö tän pitäis olla aika selvää? Mua ei liiemmin kiinnosta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

aasi kirjoitti:Mua ei liiemmin kiinnosta.
:mrgreen:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aasi kirjoitti: Mua ei liiemmin kiinnosta.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Hei nyt! Miten on mahdollista, että avoimesti ihmisten kuolemaa haluava kirjoittaja voi edelleen vaikuttaa tällä palstalla ja ilmaista mielipiteitään?
Mitäs uutta tässä on? Gattaca on vaatinut ihmiskunnan ja nussivan maailman kuolemaa vuosikaudet.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

General Njasas!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Gattaca ei ole ihminen, joten vaatimuksia lajitovereita kohtaan ei esitetty!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:^^ Gattaca ei ole ihminen, joten vaatimuksia lajitovereita kohtaan ei esitetty!
Lienee kuitenkin kirjoittaja.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lisääntynyt valon määrä sopii huonosti tietyille ryhmille. En tiedä näkyykö ND:n töissä, meillä ja Yllellä ainakin. Mutta tärkein: missä se Pertsa nyt keulii? En löytänyt mitään mistä sijaistraumatisoitua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:Lisääntynyt valon määrä sopii huonosti tietyille ryhmille. En tiedä näkyykö ND:n töissä, meillä ja Yllellä ainakin. Mutta tärkein: missä se Pertsa nyt keulii? En löytänyt mitään mistä sijaistraumatisoitua.
Ei näy täällä valoa tunnelin päässä.

:on:

viewtopic.php?f=12&t=12671&start=325
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Vähän ihmettelen tuota. Toki tahallinen sekä tahaton väärinymmärtäminen on nykyään yleistä, mutta eikö Pera nyt vain sanonut kutakuinkin, että hei, vähän pelottaa, on lento ensi viikolla, toivottavasti tämä oli tässä eikä esimerkiksi alku iskujen sarjalle ympäri Euroopan lentokenttiä. Toki muotoilu oli vähän mauton, ja joidenkin mielestä Peraan kohdistuva uhka ei ehkä olle ihan niin suuri, että se olisi kovin tasapainoinen näkökulma tähän tragediaan, mutta en minä tästä kyllä nyt kierroksia ottaisi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Lisääntynyt valon määrä sopii huonosti tietyille ryhmille. En tiedä näkyykö ND:n töissä, meillä ja Yllellä ainakin.
Rikostilastoissa mennään maltilla, hiljaista siis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Erehdyin lukemaan loppuketjun, kysykääpä Urpsulta niitä medialukutaitotunteja yli-ikäisille.

Tai jos ette jaksa lukekaa kun selitin jo asian eilen rautalangasta. Yhtään toista kertaa en jaksa selittää sen takia, että joku tuntematon ei ymmärrä minua.

EDIT: kun en löytänyt Sinisa Mikhajlovicin sitä kuvaa, jossa hän puku päällä julkisesti pyytää (epäaidosti) anteeksi jotakin en voi pistää sitä tänne ja todeta, että "pyydän kaikilta anteeksi, olisihan minun pitänyt tajuta että täällä on peeloja jotka eivät ymmärrä lukemaansa".
Pertsa, eikö jo tapaus Axl osoittanut, että ei kannata selitellä. Vituix menee.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Erehdyin lukemaan loppuketjun, kysykääpä Urpsulta niitä medialukutaitotunteja yli-ikäisille.

Tai jos ette jaksa lukekaa kun selitin jo asian eilen rautalangasta. Yhtään toista kertaa en jaksa selittää sen takia, että joku tuntematon ei ymmärrä minua.

EDIT: kun en löytänyt Sinisa Mikhajlovicin sitä kuvaa, jossa hän puku päällä julkisesti pyytää (epäaidosti) anteeksi jotakin en voi pistää sitä tänne ja todeta, että "pyydän kaikilta anteeksi, olisihan minun pitänyt tajuta että täällä on peeloja jotka eivät ymmärrä lukemaansa".
Pertsa, eikö jo tapaus Axl osoittanut, että ei kannata selitellä. Vituix menee.
Onko Pertsakin pannut kymmeniä nuoria naisia. Se sika!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12289
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:^ tapaus kitina.net on osoittanut, että kaikenlainen kirjoittaminen ymmärretään väärin.
:komp: Pitää paikkansa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

En mä nyt saa tosta Perden hommasta otetta. Pakokauhu ja tilannetaju ei ole koskaan oikein hyviä kavereita. Alustuksen perusteella oletin, että kyse on henkilöön menevästä uhkailusta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin