Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ollos' huoleton, poikas' valveill' on...Homie siis. :-)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Prätkäkauden toiseksi tärkein toimenpide keväthuollon lisäksi on soittolistan laatiminen. Näyttää siltä että tämä kesä päristään pitkälti southern rockin tahtiin tyyliin Skynyrd, Molly Hatchet, Blackfoot, THC. No perus hard-rock suosikit alkaa olla jo niin puhkinussittuja..
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kauheesti ootte taas kirjoitellut kun selkänsä vähäksi aikaa kääntää :napu:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voitin euron panoksella 40€, kun ylikertoimen huomattuani olo kävi sietämättömäksi ajateltuani jonkun muun voittavan sillä ilman, että itse pääsen osalliseksi. Kyseessä USA:n 2-1 voitto Suomesta kiekkokisoissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gat kirjoitti:Nyt alkaa mennä vanhempieni kanssa todella raskaaksi.
Varsinkin isäni. Tästä saisi maailmankirjallisuutta jota ei kukaan usko.Enkä jaksa selostaa. Kuvitelkaa itse liikuntavammainen dementikko äärimmäisessä deliriumtilassa harhanäkyineen lattialla paskaa täynnä olevissa vaipoissaan.

Edit: nyt se pyysi tupakkaa. Sytytin ja annoin suuhun. No nuotiohan siitä tuli. Sain heti sammutettua. Nyt pitäisi saada kaljaa kuulemma. Vaikka moottoripyöräpoliisit, komennusmiehet ja toimittajat kuulemma seuraavat ihan ikkunan takana pankkiryöstöä ja maakotkaparvi lentää taivaalla. Kas ettei ufoja, ne olisi liian moderneja.
Tuo eiliseltä. Aina vaan pahenee. Luulisi, että delirium tokenee yli vuorokauden juomattomuudella. Mutta isällä ei nyt. Taitaa olla käräyttänyt aivonsa lopullisesti. Vaikka ei se juonutkaan silloin kuin kolme sixpäkkiä, vuorokauden aikana omaan tahtiin, kun väsyin säännöstelyyn. Tuossa se nyt kumminkin makaa vieläkin lattialla ja luulee olevansa milloin autossa, milloin kaupassa, milloin ravintolassa tai milloin kirkossa. Avainnippunsa on kateissa. Haroo roskakasaa ja väittää löytäneensä sen vaikka kädessä ei ole mitään. Juuri se avain jolla meidän piti päästä lauantaina Varkauteen jossa saadaan isä maanantaina siihen neurolologin tarkastukseen. Pitelee kättä pystyssä kuin siinä olisi rööki. Selittää miten Armi Kuusela oli luokkatoverinsa, miten täällä on poliiseja, toimittajia ja voimalaitoksen komennusmiehiä.

Äitinikin on lähes liikuntakyvytön eikä kuulolaitteensakaan enää toimi. Multakin lohkesi takahampaan paikka, tänään piti olla hammaslääkäriaika, mutta enpä nyt menekään. Sitten mulla sen isän Varkauden tarkastuksen aikaan pitäisi olla Orimattilassa, vuokralaisten byrokratiasyistä. Mie en kestä.

Ehkä pitäsi peruuttaa se varkauden neurologiaika taas toisen kerran, ehkä hoitaa isä täällä Orimattilassa ambulanssilla polille. Mutta kun Orimattila ei hoida Varkautelaisia elleivät ihan kuole ja se neurologiaika. Toki mulle olis parempi pysyä Orimattilassa vielä. Se byrokratia. Oma hampaani sitten täällä tai mikä ettei Varkaudessa jollaien toisella hammaslääkärillä-
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nyt alkaa mennä vanhempieni kanssa todella raskaaksi.
Varsinkin isäni. Tästä saisi maailmankirjallisuutta jota ei kukaan usko.Enkä jaksa selostaa. Kuvitelkaa itse liikuntavammainen dementikko äärimmäisessä deliriumtilassa harhanäkyineen lattialla paskaa täynnä olevissa vaipoissaan.

Edit: nyt se pyysi tupakkaa. Sytytin ja annoin suuhun. No nuotiohan siitä tuli. Sain heti sammutettua. Nyt pitäisi saada kaljaa kuulemma. Vaikka moottoripyöräpoliisit, komennusmiehet ja toimittajat kuulemma seuraavat ihan ikkunan takana pankkiryöstöä ja maakotkaparvi lentää taivaalla. Kas ettei ufoja, ne olisi liian moderneja.
Tuo eiliseltä. Aina vaan pahenee. Luulisi, että delirium tokenee yli vuorokauden juomattomuudella. Mutta isällä ei nyt. Taitaa olla käräyttänyt aivonsa lopullisesti. Vaikka ei se juonutkaan silloin kuin kolme sixpäkkiä, vuorokauden aikana omaan tahtiin, kun väsyin säännöstelyyn. Tuossa se nyt kumminkin makaa vieläkin lattialla ja luulee olevansa milloin autossa, milloin kaupassa, milloin ravintolassa tai milloin kirkossa. Avainnippunsa on kateissa. Haroo roskakasaa ja väittää löytäneensä sen vaikka kädessä ei ole mitään. Juuri se avain jolla meidän piti päästä lauantaina Varkauteen jossa saadaan isä maanantaina siihen neurolologin tarkastukseen. Pitelee kättä pystyssä kuin siinä olisi rööki. Selittää miten Armi Kuusela oli luokkatoverinsa, miten täällä on poliiseja, toimittajia ja voimalaitoksen komennusmiehiä.

Äitinikin on lähes liikuntakyvytön eikä kuulolaitteensakaan enää toimi. Multakin lohkesi takahampaan paikka, tänään piti olla hammaslääkäriaika, mutta enpä nyt menekään. Sitten mulla sen isän Varkauden tarkastuksen aikaan pitäisi olla Orimattilassa, vuokralaisten byrokratiasyistä. Mie en kestä.

Ehkä pitäsi peruuttaa se varkauden neurologiaika taas toisen kerran, ehkä hoitaa isä täällä Orimattilassa ambulanssilla polille. Mutta kun Orimattila ei hoida Varkautelaisia elleivät ihan kuole ja se neurologiaika. Toki mulle olis parempi pysyä Orimattilassa vielä. Se byrokratia. Oma hampaani sitten täällä tai mikä ettei Varkaudessa jollaien toisella hammaslääkärillä-
Tilaa nyt se ambulanssi. Deliriumiin voi kuolla. Silleen niinQ oikeasti.

En tiedä itkeäkö vai nauraa; isä hourailee deliriumissa ja poika keksii erilaisia syitä, miksi ei voi tilata ambulanssia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

No nyt se nukahti. Viime yönäkin nukkui, kun äiti antoi yhden Oxaminin omistaan. Periaatteessa niillä voisi tehdä sen katkaisun kotikonstein. Toki rikollista sekin ja kun isä makaa sellaisessa jätekasassa, että saadaan kumminkin syyte vanhuksen heitteillejätöstä. Fyysisesti on ihan elävä vielä, tarkkailen, ei sikäli näytä kuolevalta kunhan höpisee ja makoilee. Hei mie olin lääkintämies. Kohta annan jotain ruokaa tai ainakin nesteytyksenä maitoa. Mä nyt vielä kattelen kun olisi oleellista se maanantain neurologiaika Varkaudessa. Voi kun se lääkäri voisi määrätä isän suoraan dementikkojen hoitopaikkaan mutta tuskinpa nykyään onnistuu. Sipilä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitäs teet, jos isä kramppaa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuulostaa aikamiespojan haikailuilta täysihoitoon kalterien taakse.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Eiköhän toi vähän salaa toivo, että pappa potkasee tyhjää.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiukkutipu kirjoitti:Eiköhän toi vähän salaa toivo, että pappa potkasee tyhjää.
Ei tuo isän elo elämisen arvoista ainakaan ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:Mitäs teet, jos isä kramppaa?
Osaan mä ainakin elvyttää. Nyt nukkuu, ei ole kouristellut, odottelen vielä ylösnousemuksen ihmettä. Ei sillä fyysinen krapulakaan enää voi olla. Aika vähän kaljaakin käytti mun mitoilla. Dementia ennemminkin löi tappiin. Kun herää, jotain syötävää ja juotavaa ja ehkä uudet vaipat. Pahasti hankaloituu jos ei saada sitä maanantaina Varkauden neurologille. Siis katson vielä joko tuo menisi ohi ja sitten olisi selkeämpää jatko.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Syvä joki feat. Perintöä odotellessa absurd fatality remix.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Syvä joki feat. Perintöä odotellessa absurd fatality remix.
Jaha, nyt äiti yskii. Sillä kun on niin ahdas nielu, että tukehtuu pienimpäänkin ruuanpalaan. Täytyy kai laittaa sille pussikeittoa, jos joku kelpaa eli mitä juuri tänään "tekisi mieli". Kyllä musta olisi parempi hoitaa nuo säällisesti vanhainkotiin ilman ambulanssivälivaiheita. Jotenkin mä arvaan, että te ette ainakaan asu tai koskaan joudu asumaan tuontapaisten iäkkäiden vanhusten kanssa, kun eivät kahdestaankaan pärjää. Kaljan rajoitettukin annostelu isälle kyllä loppui tähän tilanteeseen, vaikka tuskin tajuaa miksi. Ihan rauhallinen se isä nyt on.

Niin ja mä en noilta perisi kuin yhden kattoromahtaneen kesämökin ja vanhoja huonekaluja :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Omatkaan vanhemmat ei enää terveitä ole, mutta toistaiseksi pärjäävät ilman apuja. Mutsilla ollut MS toistakymmentä vuotta ja faijalla alkaa muuten vaan olla kaikkea ikäkrenkkaa, tosin ylipaino ja alko eivät liikkumista paranna.

Aika ilkeeltä tuntuu lukea Gattiksen tekstiä kun yrittää kuvitella itsensä samaan tilanteeseen. Sympat ja tsemppiä, FWIW.
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Jotenkin mä arvaan, että te ette ainakaan asu tai koskaan joudu asumaan tuontapaisten iäkkäiden vanhusten kanssa, kun eivät kahdestaankaan pärjää. Kaljan rajoitettukin annostelu isälle kyllä loppui tähän tilanteeseen
Mä en olisi koskaan niin julma lähiomaiselle, että alkaisin sairautta pahentavan alkoholismin mahdollistajaksi ja oikean hoidon saamisen jarrumieheksi. Pitäisin huolen, että ovat asianmukaisessa paikassa ja saavat asianmukaista hoitoa, ei deliuriummääriä alkoholia ja itse annosteltuja kipulääkkeitä tai rauhoittavia. Eivät isovanhempanikaan kenenkään luona asumista tarvinneet, ensin avustettuna omissa kodeissaan, sitten palvelutaloissa. Ja nauttivat elämästään loppuun asti.

Teillä ei ole tainnut kukaan osapuoli nauttia elämästään koko aikana, mutta se taitaa olla sukuvika.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

No kun isäni ON tutkimusputkessa, aivokuvissa "kutistuneet aivot" ja muistikoe ei sujunut. Edellinen neurologin tarkastus piti peruuttaa (ei ollut edes autoa ajaa Varkauteen kimpsuineen) , ja kuukauden väli siihen uuteen aikaan eli ensi maanantaihin. Varkaudessa. Ja tuo isä ja äitikin ovat menneet ja romahtaneet vuoden sisään. Eli kaikki hoitoon menot ja vanhainkodit ovat olleet harkinnassa ja sitä prosessia tässä yritetään jatkaa terveydenhuollon hitaalla ja paikkakuntarajoitteisella systeemillä Vanhainkotiinkaan ei niin vain pääse, ensin sosiaaliviranomaiset tutkisivat mahdollista kotihoidon tarvetta. Enonikaan ei ehtinyt hoivakotiin vaikka jonossa oli, tavalliselle sairaalaosastolle kuoli. . Mulla on vielä se ongelma, että mun pitää olla kahdella paikkakunnalla... yhtä aikaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
kyllä sille vuokralaisellesi käy toinenkin päivä, jos haluaa vuokrasuhdetta jatkaa.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dynamo kirjoitti:^
kyllä sille vuokralaisellesi käy toinenkin päivä, jos haluaa vuokrasuhdetta jatkaa.
Joo varmaan ja niin onkin tarkoitus lähteä Varkauteen. Mä en vain tunne byrokratiaa että miten voin venyttää siellä olemista vanhempieni lääkärihuollon takia etteivät VUOKRALAISTEN tukiaiset jää saamatta. Aikaisemminkaan taas ei ole voinut tehdä, byrokratia nääs.

Jaha, nyt äidille pitää avata piimäpurkki, laittaa jotain soppaa, tuoda muki, lautanen ja lusikka käteen. Äidillä kun on vuosikymmeniä ollut joku mystinen hermosärky ja kipu jaloissa. Nyt pahentunut. Sen takia Varkauden yksityslääkäriltä mömmöjä. Ainahan sillä ottaa milloin jaloista, milloin kurkusta, milloin emätin kutisee. Ja on todella vaikeaa saada edes virsatietulehdukseen apua, Orimattila ei ota Varkautelaista, viimeksi piti ajaa Lahteen keskussairaalaan. No nyt ei sitä asiaa onneksi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jatkuuko sossupoke? *kaivaa popcornit esiin*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ muistitko sä oikeasti tuon tohtorin roolinimen vai googlasitko? Mä olen nähnyt tuon leffan enemmän kuin seitsemän kertaa, muistan sitaatin mutta sanoja olisi kyllä jäänyt tietämäti..
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mulle tosta nimestä Beardsley tulee mieleen jalkapalloilija. Olisko ollut Peter. Ja Tottenham.

Edit: Googlasin. Se olikin Newcastle.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen nyt pari päivää liikkunut tuolla ulkona lippis päässä. Ennen se on tuntunut ihan luontevalta, mutta nyt se ei toimi. Mä kaipaan pipoa. Pitää vissiin hankkia sellanen kesäpipo. Tukan korvike, vois joku sanoa.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin