Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Veronpalautuksia 200 ja risat. Mainio Pekka ja Pätkä-elokuva ykkösellä tänään. Taidan nauhoittaa...:-)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mielenkiintoisia käänteitä koodarin kanssa. Hemmosta ei kuulunut etumaksun jälkeen pitkään aikaan ja deadline meni ohi. Ei vastaillut meileihin. Laitoin aivan kevyen uhkailuviestin ja nyt hemmo on aivan paskat housuissa. Tai sitten teeskentelee.

Irlantilainen tyyppi, joka nykyään asuu jossain taikamaan suunnalla. Ehkä vetänyt muutakin kuin uistinta ja siksi paranoinen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hienosti alkaa Daven pyramidihuijaus, "koodari" pyramidihuijaa Daven rahat.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:Hienosti alkaa Daven pyramidihuijaus, "koodari" pyramidihuijaa Daven rahat.
:)

Se kuuluu pelin henkeen. Kyllä tuo on ihan oikea koodari ja suht näkyvä tyyppi skenessä. Veikkaan, että hemmo on vetänyt muutaman päivän putken taikasienillä tai ilman ja nyt sätkii paranoisena.

Noh, rahat takaisin, niin ollaan tyytyväisiä.

Mies kuitenkin koodaa työkseen, eli jos rahoja ei tule, voin aiheuttaa hänelle kyllä huomattavasti etumaksua suuremman vahingon.

For the record: mun saittini EI tule olemaan huijaus.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Luulin, että olen pässyt jalkaongelmistani, mutta en ilmeisesti olekaan. Uutuutena oikean etusäären vihlominen eli taas on juoksut vissiin sitten jäissä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Edelleen jatkuva väsymys ihmetyttää. Masennusta en pidä syyllisenä, koska sitä ei enää ole, mieli ei ole mitenkään maassa. On vaan jotenkin vetämätön olo, lähes joka päivä. Liikuntaa lisään nyt rullailukauden alettua, painoa yritän saada alaspäin pistämällä korkin kii toistaiseksi ja jättämällä viljat pois lautaselta. Tupangia vedin yhdet savut viime vuonna eikä tänä vuonna niitäkään. Lääkityksestä on jäljellä enää se Voxra, sekin pitäisi ajaa alas. Mitään rauhoittavia tms en käytä (koska merkistä riippumatta ne pilaavat minulta seuraavan päivän). Joskus melatoniinia iltaisin jos tuntuu ettei uni tule. Yöheräilyä on kyllä jonkin verran, siinä yksi mahdollinen syyllinen. Uniapneaa en pidä todennäköisenä, ainakaan rouva ei ole raportoinut että nukkuisin jotenkin levottomasti.

Voisikohan kilpirauhanen tai aikuisiän diabetes tehdä tämmöistä? Kumpaakaan ei ole koskaan multa tutkittu.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Onhan se mahdollista. Molemmathan saa labroilla helposti selvitettyä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Neljä päivää takana ilman liikuntaa, en muista koska viimeksi näin kauan. Jokohan sitä uskaltais tänään, vaikka röörit vielä semitukossa onkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

James Potkukelkka kirjoitti:^Onhan se mahdollista. Molemmathan saa labroilla helposti selvitettyä.
Voisimme muuten vaihtaa avattaret niin että mä otan Kummelista potilas Saarisen ja sä häntä hoitavan lääkärin :D
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Neljä päivää takana ilman liikuntaa, en muista koska viimeksi näin kauan. Jokohan sitä uskaltais tänään, vaikka röörit vielä semitukossa onkin.
Jos ei ole kuumetta, niin radalle mars.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Neljä päivää takana ilman liikuntaa, en muista koska viimeksi näin kauan. Jokohan sitä uskaltais tänään, vaikka röörit vielä semitukossa onkin.
Jos ei ole kuumetta, niin radalle mars.
Ei ole ollut, mulle tosi harvoin tulee. Kyllä mä taidan mennäkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuukausi pitäisi vielä keplotella nastarenkailla, kun Kuusamo kutsuu vasta vappuviikolla. Melkein joka vuosi sama virsi. Vähän ärsyä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Juttelin tänään pitkän pätkän mutsin kanssa luurin välityksellä. Alkaa olla hänen äitinsä päivät luettu. On se mullekin vaikea paikka, koska hän oli se ainoa isovanhempi jonka kanssa sain olla. Muut kuoli jo ennen kuin itse synnyin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt saa talvi riittää, kannoin kaikki vähänkin paksummat takin häkkivarastoon. Kämpässä on sen verran viileä, että taidan vetäistä vielä kylpytakin päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin