Mykkä maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kurkunpääntulehdusta pukkaa. Vaimomatskua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ihan leppoisa viikonloppu oli, poikettiin mökillä, kävi vieraita ja sai ottaa rennostikin. Lauantaina poikkesin kaverin kanssa baarissa väijymässä El Classicon. En mä silti just nyt freesi ole, kun vanhempi tyttö laattas melkein koko yön. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kurkku vittuilee edelleen, alkaa puntteilun vieroitusoireet iskemään jo pahasti.

No kahvia koneeseen ja kakkaa pönttöön.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Reilu viikko ilman maito- ja viljatuotteita > joulukuusta asti piinannut kuiva hakkaava yskä katosi vaikka katupölyä ilmassa runsaasti. Olin jo menossa astmatesteihin, useampi antibioottikuuri ei tähän louskutukseen tepsinyt. Nestettä poistunut kropasta kolmisen kiloa. Leikittelen ajatuksella miltä tuntuisi olla taas neuvolapainossa eli alle sadan. Siitä meinaan on aikaa..
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Selvisin flunsasta kahden päivän makuulla kurkku tietenkin vaivasi pari viikkoa.. https://youtu.be/ZEB5Ypqg34A
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Virkayskä, öhö, öhö. Huomenna avotilasta toiseen. Kokemuksesta voin sanoa, ettei mikään ole niin perseestä kuin avotila (jos työtiloista puhutaan).
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pojan säbäjengi voitti taas molemmat pelit lauantaina. Saldo: Kymmenen peliä, kymmenen voittoa ja maalisuhde nöyrät 100-20. Eli +80 kymmenessä pelissä! Omassa pojassa huomasin sellaisia viitteitä vaihtopenkin käyttäytymisessä, että nyt on vähän liikaa aikaa keskittyä epäolennaiseen, kun pelit on noin selkeitä. Jätkät tvistaa enemmän penkillä kuin kentällä. No se oli se hauska päivä/ilta.

Eilen sitten käytiin kattomassa molempien lasten kanssa mun mummua. Isompi muistaa isomummun virkeenä fillaroijana ja toinen muistaa mummuna jolla oli aina joku herkku jemmassa. Nyt on 89 vuotia mummu kuihtunut aivan silmissä pois. Jo ennestään pieni ja hento nainen. Ei hän ole mua (meitä) enää pitkään aikaan muistanut. Elää aivan omissa harhamaailmoissa. Näkö ja kuulo on käytännössä mennyt jo pari/kolme vuotta sitten. Nyt on mennyt liikuntakyky aivan kokonaan. Syöminen ei suju, eli nukkuu kohta pois. Mun mielestä on ihan hyvä että elää harhamaailmoissa niin kauan kuin vielä jaksaa.

Mielessäni sanoin hänelle, että mee mummu jo nukkumaan, nähdään myöhemmin.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Työpaikkaliikunta on ihana asia. Surkeasti nukutun yön jälkeen en olisi illalla myöhään varmastikaan jaksanut raahautua salille, joten säbä + kuntopyörä oli pelkkää plussaa, korkoa korolle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mykkä maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, nyt voi taas hymyillä. Mulla on kyllä maailman paras hammaslääkäri.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin