Koodaus-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kun en löydä koodaria, niin koodaan itse :dumb:

Asensin juuri kääntäjän työkoneelle.

http://stackoverflow.com/ on jo tullut tutuksi. Hieno saitti. Eilen kolme tuntia tappelin yhden ongelman kanssa. Laitoin siitä kysymyksen eo. saitille ja aamulla oli vastaus valmiina. Voi tätä onnen päivää!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^kettu2 kuittaa :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viime yö yskimistä. Nyt väsynyt, kurkkuun sattuu ja päätä särkee. Aaamulla kaatui kahvinporot, maito ja kahvikin duunipaikan keittiössä. Nyt koittanut selvitellä miksen saa samoja tuloksia vakuutusmatematiikan ihmeellisistä kaavoista kuin hieno järjestelmämme, taidan mennä pariksi tunniksi kakalle. Tai heti kun olen käynyt ahtamassa itseni pullolleen (jauho)makkaralajitelmalla.

Yskänkohtaus iski kesken aamukusen, jonka seurauksena kusta oli useammassa paikassa kuin Desperadossa Quentin Tarantinon esittämän roolihahmon vitsissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Päivän lenkki tehty. Siellä alkaa olla kadut putsattu. Se on kaivettava rullaluistimet naftaliinista. Huoltoa ne kyllä kaipais, mutta itse en kyllä viittis millään alkaa. Onko joku taho joka noita mielellään huoltaa korvausta vastaan? Joku suksihuollon kylkeen perustettu palvelu?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Varmaan ainakin isommat urheiluliikkeet huoltaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jep. Pitää soitella noita läpi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Diddley Bow kirjoitti:Se on kaivettava rullaluistimet naftaliinista. Huoltoa ne kyllä kaipais, mutta itse en kyllä viittis millään alkaa.
Uusia laakereita saa sen verran halvalla, ettei vanhojen huollattaminen ole oikein taloudellisesti kannattavaa. Siinä ja siinä kannattaako niille itsekään alkaa tekemään mitään. Mä en ainakaan tee, kun huoltamattakin yhdet laakerit kestää vuosia.

Unohda koko viesti, jos huollolla tarkoitit haluavasi jonkun muun vaihtavan ne laakerit uusiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vagabondo kirjoitti:Unohda koko viesti, jos huollolla tarkoitit haluavasi jonkun muun vaihtavan ne laakerit uusiin.
Just näin. Rullat ja jarrupala pitäis vaihtaa samaan rahaan. Joku muu saa hoitaa noi. Rahaa vasten tietenkin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Diddley Bow kirjoitti:Just näin. Rullat ja jarrupala pitäis vaihtaa samaan rahaan. Joku muu saa hoitaa noi. Rahaa vasten tietenkin.
:sir:

Toihan vaan helpottaa, jos laittaa uudet renkaat samalla. Noita kun saa valmiina pakettina. 8 pulttia auki, vanhat veks, uudet sisään ja 8 pulttia kiinni. Eikö sulla ollut sopivan ikäinen poika, joka vois tehdä ton pientä korvausta vastaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Koodaus-tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vagabondo kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Just näin. Rullat ja jarrupala pitäis vaihtaa samaan rahaan. Joku muu saa hoitaa noi. Rahaa vasten tietenkin.
:sir:

Toihan vaan helpottaa, jos laittaa uudet renkaat samalla. Noita kun saa valmiina pakettina. 8 pulttia auki, vanhat veks, uudet sisään ja 8 pulttia kiinni. Eikö sulla ollut sopivan ikäinen poika, joka vois tehdä ton pientä korvausta vastaan.
Eikun kyllä mä annan jonkun, joka oikeasti osaa, hoitaa ton homman. Sitä varten ne osaajat on. Me voidaan sitten pojan kanssa keskittyä omiin osaamisalueisiin.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin