Lempipäiväni maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Melko raskas setti oli luokkakokous. klo 16 aloitettiin ja vähän ennen kolmea lopetettiin. Viimeiset kymmenen oli varmaankin liikaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Viimeiset kymmenen oli varmaankin liikaa.
Et ole ihan varma?

Mr. Uunilohi on näemmä myös tunnelörppö. En kyllä yhtään jaksaisi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Viimeiset kymmenen oli varmaankin liikaa.
Et ole ihan varma?
.

Lukitsen vastauksen "oli liikaa".
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis suunnata kaveruuttani oluttölkkien kanssa johonkin muuhun suuntaan. Ei nyt kovin ylpeä voi olla viikonlopusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin vkl katsomassa ja auttamassa dementoituvaa hoidossa olevaa äitiäni ja muuten vaan isääni..

NYT, antakkee mitali oottete muuten?

Kuva

Varma asettelu tuo voitannon..

(Huolestuttavaa joimme puolitoista saunaolutta normaalin puolikkaan sijaan? Tästäkö alkaa luisuminen alamäkeen..) :(
pahoittelut ja onnittelut Gatin isän poismenon takia, pääsi pois..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vesper kirjoitti:Mr. Uunilohi on näemmä myös tunnelörppö. En kyllä yhtään jaksaisi.
Ensin valitetaan että mies ei ole herkkä, ei puhu tunteistaan, ei puhu eikä pussaa. Sitten kun näin tekee niin ollaan lessukoita, rasittavia, miehimyksiä tms. Koettakaa jo päättää!!!111

Onneksi olen jo siinä iässä, etten rasita päätäni sillä mitä nainen haluaa. What you see is what you get. Jos ei miellytä, sinun ongelmasi, ei minun 8)
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti:Onneksi olen jo siinä iässä, etten rasita päätäni sillä mitä nainen haluaa. What you see is what you get.
Ottamatta kantaa Vesperin tapaukseen, niin näin. Olen tässä nyt nykyisen sinkkuilujakson aikana huomannut, että alkaa jopa olla helpompi olla yksin (tai pojan kanssa kaksin). Treffailuun suhtaudun niin, että teen kohteliaasti ensimmäisen aloitteen, mutta en jää piirittämään jos nainen ei ole aktiivisesti valmis jatkamaan siitä. Ja siis nyt tarkoitan, että ollaan nähty, pussattu tai pantu.

Hyvänä karkoitteena toimii aina se kun ekoilla treffeillä kertoo koko historian rehellisesti läpi. Se urbaani legenda, että sinkkuisät on kiinnostavia, on aivan paskapuhetta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Hyvänä karkoitteena toimii aina se kun ekoilla treffeillä kertoo koko historian rehellisesti läpi. Se urbaani legenda, että sinkkuisät on kiinnostavia, on aivan paskapuhetta.
Joka kerran kun treffimokista puhutaan, listassa on existä puhuminen. Sinkkuisät eivät saa em. mokaa yhtään sen helpommin anteeksi kuin sinkut ilman isää.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:Joka kerran kun treffimokista puhutaan, listassa on existä puhuminen. Sinkkuisät eivät saa em. mokaa yhtään sen helpommin anteeksi kuin sinkut ilman isää.
No jos kertoo monta suhdetta on ollut, kauanko ne on kestäneet ja ilmaisee jäkikasvun huoltajuussuhteet, niin WYSIWYG.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lempipäiväni maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No mutta asiasta apinaan. Oli kyllä huikea yksittäinen lauantai viime viikonloppuna. Aamupäivästä lähdettiin tyttären miesystävän kanssa väijymään salibandyn superfinaalia. Ensimmäistä kertaa oltiin kahdestaan liikenteessä. Se jo itsessään olisi riittänyt yhdelle viikonlopulle. Tapahtuma itsessään oli erittäin hyvin onnistunut jos sen suhteuttaa siihen, että koko homma vedettiin nyt ensimmäistä kertaa läpi. Tulevilla kausilla siitä muokkautuu mahtava tapahtuma. Minä viihdyin, mutta minä olenkin lajiniilo.

Sen jälkeen pikainen siirtyminen Metro Areenalle tsekkaamaan Sakara Tour! VOI JUMALAUTA!! Jos koskaan kannattaa käydä tsekkaamassa suomalaista metallia, niin nyt. Mokoma ja Stam1na ovat törkeän hyvässä tikissä. Etenkin Mokoma. Ai saatana että oli hyvä!! Ja sen tapahtuman kuorrutti se, että sain kaveriksi mukaan nuoruuden naapurin, yläasteen ja lukion ajan samassa kertsin rapussa asuneen ”veljen”. Yritettiin siinä settien välissä muistella menneitä ja kerrata kaikki viime näkemisen jälkeiset tapahtumat läpi. No eihän se aika mihinkään riittänyt.

Mutta saatana että on hyvä olla pelkästään yhden päivän takia!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin