Vappu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Vappu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Alankohan mä olla liian vanha baarielämään?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vappu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Alankohan mä olla liian vanha baarielämään?
Eikö me kaikki?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vappu

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Sä alat olla kyllä siinä elämänvaiheessa, että kun perhetilanne laskee vapaalle, niin sitä on liian vanha vain muiden mielestä. Nelikymppisillä perheenisillä näyttää olevan ikuiset pikkujoulut tuolla yökerhomaailmassa. Käytöstavat unohtuvat, kaikkea mikä liikkuu täytyy ainakin yrittää panna ja aina on tilaa vielä yhdelle oluelle. Epäilemättä saman vaiheen mammat ovat ihan yhtä ärsyttäviä, mutta ne ei ota minuun kontaktia, niin eivät häiritse.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vappu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:^ Sä alat olla kyllä siinä elämänvaiheessa, että kun perhetilanne laskee vapaalle, niin sitä on liian vanha vain muiden mielestä. Nelikymppisillä perheenisillä näyttää olevan ikuiset pikkujoulut tuolla yökerhomaailmassa. Käytöstavat unohtuvat, kaikkea mikä liikkuu täytyy ainakin yrittää panna ja aina on tilaa vielä yhdelle oluelle. Epäilemättä saman vaiheen mammat ovat ihan yhtä ärsyttäviä, mutta ne ei ota minuun kontaktia, niin eivät häiritse.
Sanotaanko, että kunnon baarireissusta jää nykyään harvemmin ns. plussan puolelle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vappu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikonlopun suunnitelmat eivät toteutuneet. Ei tehty mitään hyödyllista ja kalastaminenkin jäi. Tulipahan istuttua saunassa ja nautiskeltua olutta reilusti.

Käväistiin myös viihteellä varsin perussuomalaisessa ravintelissa, ei pysty suosittelemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vappu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:^ Sä alat olla kyllä siinä elämänvaiheessa, että kun perhetilanne laskee vapaalle, niin sitä on liian vanha vain muiden mielestä..
Onneksi päiväkahviseudulla on paikkoja myös eronneille ja karanneilla. En mä nyt lähtiskään mihinkään teinihelvettiin. En toki ole mikään yöelämän asiantuntija.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin