Tiistai 10.5.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Voiton päivä äsken? Margariinia sen sijaan?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Riki Sorsa R. I. P :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja exsu »

Laitoin THL:n viestiä heidän sivustoillaan olevasta ristiriidasta 6-11kk ikäisten vauvojen rokotustarpeen suhteen. Jostain syystä neuvolaohje on suppeampi kuin kansalaisohje, joka luonnollisesti aiheuttaa hämmennystä näin asiakasnäkökulmasta. Tämä on myös johtanut siihen, että Tampereella ja Helsingissä rokotetaan lapsia eri perustein, joka saa homman vaikuttamaan mielivaltaiselta ja on siis sulka rokotuskriitikoiden hattuun.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:Laitoin THL:n viestiä heidän sivustoillaan olevasta ristiriidasta 6-11kk ikäisten vauvojen rokotustarpeen suhteen. Jostain syystä neuvolaohje on suppeampi kuin kansalaisohje, joka luonnollisesti aiheuttaa hämmennystä näin asiakasnäkökulmasta. Tämä on myös johtanut siihen, että Tampereella ja Helsingissä rokotetaan lapsia eri perustein, joka saa homman vaikuttamaan mielivaltaiselta ja on siis sulka rokotuskriitikoiden hattuun.
:jee:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja Niba »

jättäkää lapset rokettamatta niin katsotaan miten, kun hellantuutelis kupsahtaa, se ei ole lapselle oikein mutta todellakin vanhemmille.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja exsu »

THL vastasi. Vahvistivat että mun tulkinta on oikea ja Tampereen kaupungin väärä, ja lupasivat korjata oman sivunsa yksiselitteisemmäksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hienoa! Netissä olevien virheiden korjaaminen on kova ja yksinäinen työ, mutta jonkun on se tehtävä.

Eiku toi oli oikeasti hyvä juttu!

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tämä nettivirhe oli johtanut siihen, että Tampereen kaupungin yleisen neuvolaohjeen mukaan on pistetty ylimääräisiä mpr-rokotteita alle vuoden ikäisille vauvoille vuosien ajan, ettei mikään ihan pieni juttu. Tosin virhe on ollut tässä kohtaa ennemmin ehkä tulkinnassa, mutta toki ohjaavan viranomaisen pitää olla mahdollisimman yksiselitteinen ohjeissaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oon vissiin virallisesti siirtynyt setämies-sarjaan, kun FB:ssa on alkanut tulla ilmeisiä feikkikaveripyyntöjä nuorilta naisilta. Tai jospa ne pitää mua håttina?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Oon vissiin virallisesti siirtynyt setämies-sarjaan, kun FB:ssa on alkanut tulla ilmeisiä feikkikaveripyyntöjä nuorilta naisilta. Tai jospa ne pitää mua håttina?!
Mulle tuli kaveripyyntö Rukalla vappuna muhun liimaantuneelta pikkutakkimieheltä. En kyllä tietääkseni kertonut sille edes koko nimeäni, ja jatkossa täytyy vissiin valehdella myös etunimi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti: Mulle tuli kaveripyyntö Rukalla vappuna muhun liimaantuneelta pikkutakkimieheltä. En kyllä tietääkseni kertonut sille edes koko nimeäni, ja jatkossa täytyy vissiin valehdella myös etunimi.
Sen nimi tais olla Seppo Talker :kainalopieru:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai 10.5.

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti:Otin päivätöistä vapaata ja vein marsun Pasimaahan erääseen isohkoon suomalaiseen mediapajaan töillensä...
Ooksä laittanut emännän jo töihin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin