Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Äsken :suihku: nyt :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Päivän tärkein tieto on luonnollisesti se, että nyt on varmaa että joku suomalainen kuittaa itselleen sormuksen merkiksi taalaliigan mestaruudesta. Kuka se sitten on? Jos Tampa Bay saa Stamkosin takaisin riveihin, niin laitan rahani siihen ruutuun. Näin ollen Filppula saa nostaa kannua.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Änärin pleijarit olleet mun näkökulmasta ihan lottoa. Ei osaa yhtään sanoa kuinka käy. Aiheeseen sen verran, että oNpa vanhempi Granlund saanut lisää voimaa ja luistelunopeutta. Barkov puolestaan ollut isohko pettymys MM-kisoissa so far. Mut huomenta kaikille, vaikka lämmöt ei ollut aamulla tapissa, lämmitti arska rutkasti, edelleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun mielestä Barkov on ollut ihan perusvakuuttava MM-kisoissa toistaiseksi. Ei mitään erityisen huikeaa, mutta vahvaa osaamista. MiGranlund näyttää sen sijaan tosiaan nauttivan isomman kaukalon tuomasta lisätilasta ja -ajasta oikein kunnolla. Näyttävää peliä. Lisäksi, kun en oikein seuraa NHL:ää, niin Komarovia tulee nähtyä kovin harvoin. Minusta se on ollut tosi hyvä, mitä tietysti NHL-tilastotkin toki antoivat aihetta odottaa. Entisestä lihapäästä on kehittynyt oikein monipuolinen ja peliä hienosti rakentavakin hyökkääjä.

Nuoriso-osasto ei ollut jenkkejä vastaan ihan yhtä kotonaan kuin B-sarjalaisia vastaan, eikä Matthewsin varmaan tarvitse pelätä ykkösvarauksen karkaamista Laineelle, vaikka Laine Unkaria vastaan 3+1 vetäisisikin. Toki joku poikkeusonnistuminen Kanadaa vastaan voisi vielä osakkeita nostaa, mutta epäilen.

Minä kun olen ilmaiskanavien varassa, niin aika heikkoa on ollut MTV:n toiminta. Tamminen heiluu yhä siellä, ja studiosta ei koskaan keritä sanoa mitään kiinnostavaa, kun koko ajan pitää mennä mainoskatkolle, uutisiin tai muuten vain odottaa suomenhuutokauppapoikamiestemptationislandin päättymistä. Ja Saukkosen ja Mertarannan välillä tapahtuva valinta on kyllä jo lähtökohdiltaan vähän onneton. Toki MTV haluaa huonolla ilmaispalvelullaan ajaa maksukanavien ostajiksi, mutta kuitenkin. Toimivampi markkinointikikka voisi olla hoitaa homma niin hienosti, että sitä haluaisi lisää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Komarov ollut, juu, tosi hyvä. Kun media jauhaa änärin supertähdestä alvariinsa, on Sasha varsinkin tähän nähden ollut pettymyt. Ei ole huonosti pelannut, mutta esmes ei missään nimessä TOP-3 hyökkääjä joukkueessamme.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Toki MTV haluaa huonolla ilmaispalvelullaan ajaa maksukanavien ostajiksi, mutta kuitenkin.
Mulle toi MTV:n ilmaispalvelu jääkiekossa on ihan riittävä, kun Suomen pelit kuitenkin näkyy kokonaan ja suorana. En noista studioista niin välitä. Selostajistakin ihan sama höpöttääkö siellä Saukkonen, Mertaranta vai joku muu.
Formulan ilmaispalvelu puolestaan on jo vuosia ollut niin tuubaa, ettei sitä kestä katsoa. Ennemmin on vaikka kokonaan ilman formuloita. Huono palvelu ei ole kuitenkaan ajanut MTV:n asiakkaaksi, vaan olen katsellut kisat streaminä netistä. Skysportsin lähetys on sen verran laadukkaampaa, että jos sen saisi jotenkin järkevästi tänne Suomeen ostettua, niin siitä voisin jotain maksaakin paremman kuvanlaadun saadakseni, mutta maikkarille ei huvita rahoja kantaa.
No, koko TV kuva on ollut hieman toissijaista sen jälkeen kun löysin F1.comin live timing palvelun. Sektori ja kierrosaikoja seuraamalla saa niin paljon paremmin käsityksen kisan etenemisestä, joten enköhän mä noitten ilmaisten streamien kanssa pelaa niin kauan kuin niitä netistä löytyy.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:Mulle toi MTV:n ilmaispalvelu jääkiekossa on ihan riittävä, kun Suomen pelit kuitenkin näkyy kokonaan ja suorana.
Joo, kyllä se mullekin siis riittää, oikeastaan määritelmän mukaan, kun en vaihtoehtoa ole edes harkinnut. Kun kyseessä on kuitenkin kiistaton Suomen ykköslaji, niin odottaisin silti vähän parempaa, vaikka pääasiat ovatkin tosiaan kunnossa.

Piti vielä sanoa, että vähän huolestuttaa Suomen maalivahtipeli. Usein kai on ajateltu, että Suomen vähän kilpailijoita heikompi puolustus tarvitsee tuekseen niitä huippuveskareita, mutta nyt kai tilastojenkaan valossa ei mistään kisojen kärjestä voida puhua maalivahtipelin osalta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Piti vielä sanoa, että vähän huolestuttaa Suomen maalivahtipeli. Usein kai on ajateltu, että Suomen vähän kilpailijoita heikompi puolustus tarvitsee tuekseen niitä huippuveskareita, mutta nyt kai tilastojenkaan valossa ei mistään kisojen kärjestä voida puhua maalivahtipelin osalta.
Eikö Suomi nyt kuitenkin aika hyvin puolustanut. Näennäisestä hallinnasta huolimatta USA ei saanut koko pelissä kuin 18 laukausta maalia kohden. Maalivahtipelistä sen sijaan voi toki olla hieman huolestunut. Molemmat maaleista olisi olleet ihan torjuttavissa olevia laukauksia ja torjuntaprosentteja ajatellen edes toinen niistä olisi pitänyt saada kiinni. Nyt Koskisen torjuntaprosentti jäi alle 90:n.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

:krooh:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^junous pox zäp, mansikat maistuvat, aurinko paistaa!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Joo, kuiva ketju. Ei olis mitään eroottista systeemiä kuten vaiks dildopyllyheteroutta? Mites noi euroviisut, kuka katsoi tai peräti kuunteli? Minun oli tarkoitus, mutta unohdin. Noh, eiköhän siinä ole tarpeeksi kidutusta, kun tsekkaa finaalin. Kuka Suomea edustaa, onko mitään toivoa mistään? Voisin tietty kvg, mutten jaksa just nyt. Ehkä myöhemmin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Aijaa, googletin sittenkin ja ei jatkoon. Miksei meillä ole viisuketjua, meen teemään sellaisen!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti:Eikö Suomi nyt kuitenkin aika hyvin puolustanut.
Joka kerta kun Pokka saa kiekon, on odotettavissa kiekonmenetys. Lindell ollut melkein yhtä paska.

Vaikka nyt porkkanapöksyn väristen lasien läpi katsonkin niin kyllä Barkov on hyvin vetänyt. Parhaita kiekon ylöstuojia ja hyvin pörrännyt ylhäällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Eikö Suomi nyt kuitenkin aika hyvin puolustanut.
Joka kerta kun Pokka saa kiekon, on odotettavissa kiekonmenetys. Lindell ollut melkein yhtä paska.
Hyökkäysten avaus on tosiaan ollut välillä pelottavan näköistä ja vastustaja monesti saanutkin karvattua kiekon takaisin itselleen, mutta eikö se pitäisi laskea hyökkäyspelin puutteeksi, kun kiekko kuitenkin on omalla joukkueella?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti:Mites noi euroviisut...
:krooh:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jaa-a, minusta Barkov ja Aho ovat olleet parhaat kentällä, ehkä Komarov myös. YV:llä Laine on kova, mutta muuten vähän hasardi. Puolustuksen ja veskapelin pito huolestaa kun vastaan tulee Kanadan karpaasit tai Venäjän liukkaat laukojat. Kaikki muut joukkueet tuo materiaali pieksee kyllä paperilla.

Mikko Koivu on tehnyt pisteitä, mutta joka pelissä hölmö jäähy.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mouhot!
Nou hot!

europliisut on ihan homojen ja friikkien temmellyskenttää, kuva katkesi toivottavasti kohta äänikin..
en ymmärrä kuinka Kristan a-kupin munakkaat mitään sotkisi europliisuissa??
monilla mieskatsojillakin on suuremmaT!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Käsittääkseni Suomen puolustuksesta NHL-pelejä viime kaudelta on vyöllään vain Esa Lindellillä, ja hänelläkin vain muutama hassu peli. Vähän pelkään, että kovia maita vastaan kyllä kaivattaisiin edes muutama vakaa ja suht kokenut NHL-pakki. Toki NHL-tasoisia pakkeja voi löytyä muualtakin, mutta silti. Eritoten, kun ei se maalivahtipelikään ole hirveästi vakuuttanut. Puolustajien pelin ongelmat ovat ehkä toistaiseksi olleet hyökkäyssuunnan pelaamisen tukemisessa, mutta eipä vastuskaan vielä ole ollut sitä kovinta. Vähän hirvittää.

Mä en tiedä, mikä ihmeen NHL-fetissi muhun on iskenyt, mutta kyllä minusta hyökkäyksestäkin vakuuttavimmilta ja luottamusta herättävimmiltä ovat vaikuttaneet nimenomaan ne pelaajat, jotka pelaavat vakituisesti NHL:ää (ehkä Pulkkista lukuunottamatta, mutta se onkin ehkä väärässä roolissa nelosketjussa). Toki Laineen ja Ahon erinomaisuuden näen minäkin, mutta kyllä silti heidän suoritusvarmuutensa ja poikkeustaidon esiinsaamisensa isoja maita vastaan vähän mietityttää. Molemmilla oli jo jenkkejä vastaan vähän arempaa touhua, miten sitten jatkossa. Ai niin, NHL-jyrien ulkopuolelta Pihlström on minusta ollut hyvä omassa erityisroolissaan, eli sellaisena nopeana polkijana, puolustajana ja harppuunahyökkääjänä. Mutta ei se mikään hyökkäyksrakentelun ihmepoika ole - eikä sama tuuri maalipaikoissa voi kauaa jatkua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On toki aikaista arvioida pelaajia, ja voin kuvitella ketkä tulevat parantamaan. Barkov parantaa varmasti, koska jos dominoi änärissä pitää pysytyä se tekemään ämämmissäkin. Pillun maalituuri alkaa, todellakin, olla kulutettu, toivottavasti ei. Pahoin pelkään, että pieniin rooleihin jäävät eivät oikein pysty tuikkimaan. Itseluottamuslaji. Pate jatkanee pistetehtailuaan ja Ahon älykkökiekko on ja pysyy. Pakeilta toivon enemmän (h)äijyyttä ja nopeita helppoja avauksia vauhtiin. Mielestäni jenkkien kahden äijän karvaus sai Suomen välillä hampaattomaksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Mä en tiedä, mikä ihmeen NHL-fetissi muhun on iskenyt, mutta...
Onko itsestäänselvyyksien hokeminen joku fetissi? Näinhän sen loogisesti pitäisi mennäkin, jos vaan pelaavat omalla tasollaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Karvattomaksi jäivät kun niitä etu- ja takakarvattiin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti::krooh:
:komp:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Toista viikkoa sinnitelty ilman tota V-douppia. Tänään tilanne kävi niin sietämättömäksi - keskittymiskyky miinus sata, ajatus ei kulje, mitään et muista, ihan kuin olisi huonossa keppana-/opiaattipöhnässä koko ajan - että oli pakko soittaa shrinkille ja pyytää uusimaan eRessu puolelle vahvuudelle. Juoksin miljuunaa apteekkiin ja heti nurkan takana kaks nappia ykkösellä sisään. Nyt viitisen tuntia myöhemmin olo alkaa tuntua suht normaalilta ja pään tuntee taas omakseen.

Voe perkele tätä kemikaalien ihmeellistä maailmaa. "Lääkkeen käytön voi lopettaa koska tahansa ilman sivuvaikutuksia". Yeah right, daddy-o! Mä en pysty tekemään töitä, jos lopettaminen tekee tuollaisen olon mitä tuo kymmenen päivää nyt oli. Toivotaan että hallittu alasajo toimii paremmin.

Sanoohan sen nyt maalaisjärkikin, että jos rouhit jotain vuosikausia joka jumalan päivä, niin kertakatko herättää jonkinlaisen "kriisitilan" kropassa. No, GSK kiittää kun asiakassuhde jatkuu ja jatkuu...
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Veganismia on liikaa, kaikki lehdet ja yleisönosastot toitottaa vaganismia, mutta minä en ala vegaaniseksi, ellei se paranna sitä.

Kuva

:rofl:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kovasti yritin jättäytyä tämän keskustelun ulkopuolelle, koska Skoda Cup ei omissa papereissa merkkaa juuri mitään. Pari faktaa kuitenkin pöytään; Komarov on aina ollut erinomainen yleispelaaja ja KHL kausilla naputteli pisteitä tauluun isolla kiihkolla. Maajoukkueessa on istutettu rouhian rooliin. Umpisurkeassa Toronton organisaatiossa otti roolia kun sitä tarjottiin. Leksa tekee just sitä mitä valmennus haluaa. Leksa on PELAAJA.

Puolustus ei ole huono. Koskinen ei ole huono. NHL apuina meiltä puuttuu sellainen peruspakki, joka hoitaa oman pään. Hyökkäyssuuntaan löytyy apuja. Vatanen, Ristolainen, Määttä. Kuka muka voi korvata Kukkosen puolustuksessa? Ja ei puolustus ole ainoastaan pakkien homma. Meillä on hyvä rakenne tossa joukkueessa.

Kovasti nättiä peliä ovat pelanneet tähän asti. Hoitaneet kaikki ennakkoon kovat joukkueet puhtaalla pelillä tähän asti. Kanukit vikassa runkosarjan pelissä antaa täsmällisemmän mittarin missä menään.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin