Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka kitinäläinen vituttaa eniten?

Homeboy65
2
11%
Arska
2
11%
Niba
1
5%
Gat
1
5%
So Hard
1
5%
James Potkukelkka
1
5%
elco
1
5%
expertti
0
Ei ääniä
urpiainen
2
11%
Bluntly
0
Ei ääniä
Riemumieli
0
Ei ääniä
sivustahuutaja
0
Ei ääniä
Ylermi Ylihankala
0
Ei ääniä
Hans Jörgen
1
5%
McJanne
1
5%
Diddley bow
3
16%
Kreitsu
1
5%
Vesper
0
Ei ääniä
KKK
1
5%
aydemir
0
Ei ääniä
Dynamo
0
Ei ääniä
Vagabondo
0
Ei ääniä
exsu
1
5%
Annepa
0
Ei ääniä
Lilo
0
Ei ääniä
Aasi
0
Ei ääniä
Hämärämies
0
Ei ääniä
Lolita
0
Ei ääniä
Kiukkutipu
0
Ei ääniä
saira
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Lapitii kirjoitti:...en myöskään juurikaan erota toisistaan sua, Vagabongoo ja mitäkaikkianäitänyoli, ei oikeen jätä muistijälkee.
Diddley Bow kirjoitti: Mussa on enemmän vittuilupintaa kuin keskimääräisessä lastenkasvatuksessa epäonnistuneessa espoolaisessa nörtissä lääkärissä.
Mistä sä Jameksen tähän vetäisit? Tietenkin jotenkin sopivaa Lapitiin jälkeen sotkea mut johonkuhun muuhun. Lisää kivasti esitetyn väitteen uskottavuutta :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Pahoittelen sekaannusta, ei o paljoo enää tullu lueskeltuu tätä palstaa. Pahoittelen myös nimen väärinkirjotusta, se oli ihan puhdas typo. Vagabongo ois kyl aika kiva myös, thou. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Lapitii kirjoitti:Pahoittelen sekaannusta
No, mä otin sen tavallaan positiivisena kommenttina, kun vittuilupinta ei ole millään tavalla tavoitteenani, joten kiitos vaan kehuista.

Nyt kun olen sotkeutunut tähän ketjuun, niin haluan tuoda esiin, että olen pidättäytynyt äänestämästä. Maailma on mennyt niin ikäväksi, että olen tässä viimeisen vuoden aikana paennut entistä tiiviimmin omaan porvarillisboheemiin hippikuplaani ja entistä aktiivisemmin vältellyt kaikkea mikä saattaisi häiritä sen onnellista tasapainoa. Tämä näkyy mm. vähentyneenä intona osallistua kitinän uutisia ja päivänpolitiikkaa käsitteviin ketjuihin. Turhista väittelyistä olen myös alkanut poistumaan entistä nopeammin. Kirjoittajista ne jotka eniten häiritsevät kuplaani olen norannut, joka poistaa heidän aiheuttaman häiriön riittävän tehokkaasti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vagabondo kirjoitti:No, mä otin sen tavallaan positiivisena kommenttina, kun vittuilupinta ei ole millään tavalla tavoitteenani, joten kiitos vaan kehuista.
Sitähän se olikin. Nyt erottuu! =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Diddley Bow kirjoitti:Mikä minussa eniten ärsyttää? Kerro totuus, niin ehkä voisin siitä jotain oppia. Jauha kaikki paskat auki, kiitos.
Kunnollisen sisällön puute kai. Eli: arkielämä, urheilujutskat ja pojan kanssa puuhailu ei välttämättä niin hirveästi kiinnosta co-kirjoittajia. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Mikä minussa eniten ärsyttää? Kerro totuus, niin ehkä voisin siitä jotain oppia. Jauha kaikki paskat auki, kiitos.
Kunnollisen sisällön puute kai. Eli: arkielämä, urheilujutskat ja pojan kanssa puuhailu ei välttämättä niin hirveästi kiinnosta co-kirjoittajia. :wink:
Nyt olet kyllä pahasti metsässä. Kommentissasi ei ylipäätään ole mitään tolkkua. Ensinnäkään ei täällä kenelläkään sen kummempaa siaältöä jutuissaan ole. Ei kai sellaista kukaan vaadi tai edellytä. Miten sellainen voisi erityisesti ärsyttääkään.

Toivoisin, että muutaman äänen saanti ei olisi kenellekään minkäänasteinen itsetutkiskelun paikka. Koko äänestyshän on yksi iso läppä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Mikä minussa eniten ärsyttää? Kerro totuus, niin ehkä voisin siitä jotain oppia. Jauha kaikki paskat auki, kiitos.
Kunnollisen sisällön puute kai. Eli: arkielämä, urheilujutskat ja pojan kanssa puuhailu ei välttämättä niin hirveästi kiinnosta co-kirjoittajia. :wink:
Nyt olet kyllä pahasti metsässä. Kommentissasi ei ylipäätään ole mitään tolkkua. Ensinnäkään ei täällä kenelläkään sen kummempaa siaältöä jutuissaan ole. Ei kai sellaista kukaan vaadi tai edellytä. Miten sellainen voisi erityisesti ärsyttääkään.

Toivoisin, että muutaman äänen saanti ei olisi kenellekään minkäänasteinen itsetutkiskelun paikka. Koko äänestyshän on yksi iso läppä.
Kyllä monillakin täällä on sisältöä postauksissaan. Joko 1) (relevanttia) informaatiota tai/ja 2) viihdettä. Diddleyllä ei ole oikein kumpaakaan...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ettei olisi myös KKK äänestänyt itseään...ei tämä gallup mikään läppä ole. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Myyn ääneni eniten tarjoavalle!
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Oisko vaan se että sulla menee liian hyvin, et tarjoo vittuilupintaa. =P
Bollocks! Et vaan tunne mua. Mussa on enemmän vittuilupintaa kuin keskimääräisessä lastenkasvatuksessa epäonnistuneessa espoolaisessa nörtissä lääkärissä.

:?
Yritin olla huomion arvoinen. Sori! En tarkoittanut pahalla. Sussa on paljon enemmän tartuntapintaa kuin minussa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Bollocks! Et vaan tunne mua. Mussa on enemmän vittuilupintaa kuin keskimääräisessä lastenkasvatuksessa epäonnistuneessa espoolaisessa nörtissä lääkärissä.

:?
Yritin olla huomion arvoinen. Sori! En tarkoittanut pahalla. Sussa on paljon enemmän tartuntapintaa kuin minussa.

Ookka. Myönnän, että kommenttisi tuntui ikävältä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:

:?
Yritin olla huomion arvoinen. Sori! En tarkoittanut pahalla. Sussa on paljon enemmän tartuntapintaa kuin minussa.

Ookka. Myönnän, että kommenttisi tuntui ikävältä.
Nöyrästi pyydän anteeksi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ok. Unohdetaan asia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Jos edes aavistuksen vituttaa, suljen koko sivun enkä avaa mahdollisesti moneen viikkoon uudestaan. Käsittämättömän toimiva keino.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Ok. Unohdetaan asia.
:leuhka: Musta kirja ei unohda koskaan!

Itse asiaan, ei mua kyllä varsinaisesti kukaan vituta. Erikoista olisikin roikkua 10+ vuotta palstalla, jossa väki aiheuttaisi moisia tuntoja.

Vähän lievemmällä tulkinnalla myönnän kyllä, että on pari nimimerkkiä, jonka kirjoituksia en yleensä lue, jos siis huomaan kirjoittajan ennen viestiin paneutumista. Ja joskus oli joku kirjoittaja hetken aikaa noressakin, kun jutuissa oli liikaa sellaisia ällörasistisia törähdyksiä vailla muuta sisältöä.

Lisäksi sitten sellainen tietty läpitunkematon siilipuolustus ja teflonpinta (tulipa yhteensopimattomat kielikuvat!), johon mikään argumentaatio ei pysty vaikuttamaan, mutta jonka takaa silti lauotaan typerryttäviä käsityksiä, on keskustelupalstalla aika rasittava. Mutta kun EW ja Perde ovat löytäneet muita harrastuksia, ei tätäkään juuri esiinny. Eivätkä nekään oikeastaan minua vituttaneet, mutta kyllä herättivät aika kokonaisvaltaista kummastusta.

Lisäksi tässä painaa historia. Vaikka nykyään n. 95 % "keskusteluistani" Elcon kanssa menee parin viestin jälkeen siihen, että Elcon kontribuutiot eivät enää liity mitenkään minun viesteihini, vaan Elcon kuvitelmiin siitä, mitä mieltä saattaisin olla (vaikka kirjoittaisin päinvastaista), niin ei tyyppi minua kuitenkaan lainkaan vituta. Kaveri on kuitenkin joskus ollut hauska aika terävälläkin tavalla, ja vieläkin välillä tulee väläyksiä tästä esiin.

Olen tässä koettanut reflektoida sydämessäni tuntojani siitä, että olen itse tämän vituttavuus-gallupin kärkikahinoissa. Eihän se mukavaa ole, saati sitten, että vastaisi lainkaan sitä, minkälaisia tuntemuksia haluaisin kanssaihmisissä herättää. Jollain tasolla toki ymmärrän, miksi olemiseni moisia tunteita herättää - ja vaikka toisinaan vähän päätänkin parantaa tapojani, niin konkreettisissa kirjoitustilanteissa aika usein pidän kuitenkin perustellumpana pysyä linjallani. Pitäisi tietysti löytää joku sellainen linja, joka ei olisi muista niin vastenmielinen, mutta pysyisi kuitenkin uskollisena myös omille ihanteilleni ja kriteereilleni. Toistaiseksi en ole sellaista osannut luoda, saa nähdä, oppiiko vanha uusia temppuja jatkossakaan. Yritän kuitenkin, jos en nyt ihan parhaani, niin kuitenkin edes vähäisen.

Ja ovathan nämä antipatiat usein vähän symmetrisiä. Gat lienee ainoa, joka on halunnut kertoa äänestäneensä minua. Gat ei itse sinänsä vituta minua, kosketuspintaa minuun jutuillaan on niin vähän, tai se on niin absurdia, etten oikein edes osaa ottaa itseeni. Mutta myönnän toki, että itse olen kokenut Gatin jutut (siis ne, jotka eivät ole pelkkää itsesäälissä rypemistä, vaan ikään kuin keskustelukontribuutioita) aika tyhjänpäiväsiksi. Lainauksia tai linkkejä vailla omaa argumentaatiota, tai sitten perustelemattomia tuomioita ja solvauksia. Ei oikein kutsu vastaamaan konstruktiivisesti, vaan pikemminkin ylimielissävytteisen sivuuttavasti, joten ymmärrän tavallaan hänenkin vitutuksensa kohdistumisen minuun, vaikka ensin olinkin, myönnettäköön, aika yllättynyt.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aika pitkä itsetutkiskelu kahdesta äänestä. Taitaa olla tylsää.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kävi kyllä joo mielessä tuokin. Mutta kun tosiaan on just nyt sellainen tilanne, että työnvälttely on aika korkealla preferensseissä. Ja kyllähän Ylermi sitäpaitsi melkein tällaisen esseen tilasi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tämän ketjun lainit ovat osaksi valmiiksi kirjoitettuja. Harva myöntää vittuuntuvansa, ainakaan mitenkään pysyvästi - sehän olisi heikkoutta ja palkinto toiselle. Kuitenkin sosiaalisena oliona kaikki meistä vittuuntuvat ja loukkaantuvat silloin tällöin. Välillä minua vituttaa palstan avoin idioottimainen rasisimi tai sitten kaikenlaiset selittelyt omille idioottimaisille mielipiteille. Ihmettelen, etten itse ilmeisesti laajemmin aiheuta vittuuntumista, koska olen huono miellyttämään tai vaikenemaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Harva myöntää vittuuntuvansa, ainakaan mitenkään pysyvästi - sehän olisi heikkoutta ja palkinto toiselle. Kuitenkin sosiaalisena oliona kaikki meistä vittuuntuvat ja loukkaantuvat silloin tällöin. Välillä minua vituttaa palstan avoin idioottimainen rasisimi tai sitten kaikenlaiset selittelyt omille idioottimaisille mielipiteille.
No on se toki noinkin, mutta pedanttina vastasin ketjun kysymykseen: ei mua ihan oikeasti kukaan palstan henkilö mitenkään aktiivisesti ja/tai pysyväisluonteisesti vituta. Sen sijaan moni viesti, keskustelu, heitto tai muu palstatapahtuma saattaa vituttaa hetkellisesti paljonkin. Esimerkiksi ne jutut, joita viestissäni kuvasin. Mutta ei näitä juttuja tekevistä tyypeistä kukaan ole ruvennut erityisesti minua kaivelemaan. Minusta on ihan koherenttia olla viestisi kanssa samoilla linjoilla ja silti sanoa, että ei minua kukaan henkilö täällä varsinaisesti vituta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos siitä vittuuntuisi että ihmiset ovat/tekevät/sanovat tyhmiä, en voisi tehdä töitä ollenkaan saatika oikein mennä ovesta ulos. En mä tästä palstasta vitutusta saa, siihen tarvitaan poliitikkoja. Suurimmasta osasta ihmisiä en pidä, mutta aktiivinen negatiivinen fiilis jostakusta vaatisi energiaa ihan turhaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En ihmettele että urpsun sivistyssanat ja korkealento ärsyttävät joitakin. Kokeilisit välilä vähän maanläheisempää kielenkäyttöä.
Minua ei silti kovin paljon ärsytä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Homeboy65 kirjoitti:En ihmettele että urpsun sivistyssanat ja korkealento ärsyttävät joitakin. Kokeilisit välilä vähän maanläheisempää kielenkäyttöä.
Eiköhän he ymmärrä, keille viesti on tarkoitettu jatai ketkä haluavat ymmärtää. Muiden ymmärryksellä ei ole niin väliäkään ja jos he ärsyyntyvät omasta tyhm...ymmärtämättömyydestään, sehän on vain plussaa. Ei heidän ymmärryksensä tämän reaktion seurauksena ainakaan vähene.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kaikki ääniä saaneet ovat oletettavasti miehiä paitsi Exsu. Miksi miehet aina saa kaiken. Olisi hyvä, jos ottaisimme sukupuolikiintiöt käyttöön täällä palstalla.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kiitos nauruista, Kreitsu. :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka kitinäläinen vituttaa eniten Pt. 3

Viesti Kirjoittaja exsu »

Siis ainoa syy mun äänelle ON naiskiintiö.

Mä en ole äänestänyt. Monien tyylissä ärsyttää tietysti jokin piirre ajoittain, mutta ei kyllä vitutusäänen arvoisesti. Jos joku täällä harmittaa niin se, että moni sellainen kiinnostava tyyppi johon ei ole esim. Fb- kontaktia, on vähentynyt osallistumistaan merkittävästi. Esimerkiksi nyt vaikka Annepa ja Zeb.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin