SuperSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Aurinko paistaa ja mansikat maistuu.
Ohjelmassa runsaasti ulkoilua.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Maahan asti tulee jo toista päivää. Päivällä häivytään vaimon mummun hautajaisiin, 98:ksi eli. Mustia fiksuja kenkiä ei löytynyt, joten nokkelana poikana koukkasin ne mukaan kaksoisveljeltäni. Pitäisi varmaan ostaa ihan omatkin... Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ennen formuloita ja lätkää pitäisi saada jotain aikaiseksi. Ehkä koneellinen pyykkiä ja ensi viikon lounassapuskoiden hitsaus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pelaaminen on hyvästä, mutta jälkimeiningit on pahasta. Kiva herätä jossain Siuntiossa ja alkaa miettimään miten täältä pääsee ihmisten ilmoille. Ainoa taksitolppa on juna-asemalla, minne lähijunat ei viokonloppuisin kulje ja kaukojunat ei pysähdy. VR ja HSL ovat päättäneet tappaa sen kylän. Ei siellä viihdy enää taksitkaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kun silittelin pe valkoista paitaa, niin silitysraudasta jäi tummaa köntsää paitaan. Katsoin raudan pohjaan ja siinä oli runsaasti likaa. Onneksi oli toinen valkoinen paita valmiina puhtaana.

Piti vain ensin jynssätä lika silitysraudasta. Vaatii aika aggressiivisia toimenpiteitä. Karhunvilla olisi varmaan ollut paras työkalu, mutta sitä ei ollut käytettävissä.

Onneksi löytyi keraamisen lieden puhdistukseen tarkoitettua tahnaa ja metallinen skrapa, jolla raivokkaasti hangaten sai liat pois.

Onko silitysraudan puhdistus jokin normaaliin taloudenhoitoon kuuluva toimenpide?

Edit: tuli näköjään toimittua väärin, mutta aikaa ei ollut muuhun

http://www.siivous.info/kotityot-siivou ... -puhdistus

Tuohan on mielenkiintoinen vinkki, että jos rauta on riittävän kuuma, pohjaan jämähtänyt keinokuitu haihtuu pois.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 15.05.2016 13:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä mulla on silitysrauta, mutta ei hajua missä se on. En ole käyttänyt ainakaan kymmeneen vuoteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SuperSunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Perjantain treenit tuntuvat kropassa aika kovaa. Jotain on tehty myös oikein, siis. Nyt tekis oikeasti mieli mennä nukkumaan, mutta ehkä taistelen ainakin tämän ekan erän hereillä kisastudiossa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin