Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti:
Saattaisi helpottaa, mutta olen joka tapauksessa pettynyt asenteeseesi tässä asiassa. Tuntuu pahalta kun Tommi Mäkinen osti Bentleyn :(
Niin koska haluaisit että alettaisiin taas riidellä. Että tyyppi jota vastaan riitelisi olisi sellainen kuin sen haluiskin olevan.
Aattelen Tommi Mäkistä.
SnapaHead

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti:
...jotakin...
Niin se, tai sitten siteerasin G-miestä...
HellBell

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti:
HellBell kirjoitti: ...jotakin...
Niin se, tai sitten siteerasin G-miestä...
.. ja minua sanotaan kryptiseksi..
SnapaHead

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti:
.. ja minua sanotaan kryptiseksi..
Ai ei oikeasti leikannut? Siis tympeä, 70-luvulla paremmin, pettynyt asenteeseen, tulee huono mieli kun joku saa jotakin jne. = G-Mies.

Saatan jopa kohta uskoa nuo QD:n privana laitetut varoitukset, jossa pyydettiin huomioimaan ettei kaikki (=NYPD Bitch) aina hiffaa.
HellBell

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
.. ja minua sanotaan kryptiseksi..
Ai ei oikeasti leikannut? Siis tympeä, 70-luvulla paremmin, pettynyt asenteeseen, tulee huono mieli kun joku saa jotakin jne. = G-Mies.

Saatan jopa kohta uskoa nuo QD:n privana laitetut varoitukset, jossa pyydettiin huomioimaan ettei kaikki (=NYPD Bitch) aina hiffaa.
Niin joo.. Taustalla kyllä jokin ääni munkin päässä sanoi, että nyt noi nostalgiat seitkytlukuihin ovat jotain muuta.. Ei sitä aina jaksa keskittyä.

Varoitukset? Manalan ja sun välisestä jutskaamisesta?
Herra Manala

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SnapaHead kirjoitti:Saatan jopa kohta uskoa nuo QD:n privana laitetut varoitukset, jossa pyydettiin huomioimaan ettei kaikki (=NYPD Bitch) aina hiffaa.
Eiköhän sieltä vielä banniakin tule. Uskon, että QD nokittaa bannin pituuden päivällä kk:hon nähden.

Täällä paskanjauhannassahan ei ihan mitä tahansa mennä sanomaan, mikäli se ylläpidosta on kiinni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti:volvolla ajava autistinen ninjatamagotchi
Nyt kyllä vähän nauratti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin