Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hebuli kirjoitti:
Mida kirjoitti:
Elikkä vähän sama, kuin vinkata heti modelle yv-viestillä, jos joku sanoo pahasti?
Mida

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Mida »

SingleMalt kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:
Mida kirjoitti:
Elikkä vähän sama, kuin vinkata heti modelle yv-viestillä, jos joku sanoo pahasti?
Nii, mut voi siinäki käyttää harkintaa, et mistä alkaa valittaa. Voihan sitä tehä niin pirullisesti, että antaa sen toisen vaan haukkua ja haukkua ja ite vaan naureskelee partaansa ihan yssikseen kotonansa eikä tee mittään, ei provosoi, eikä vastaile samalla mitalla/vittuile noin muutoin missään vaan jatkaa asiallisella linjalla. Mut jos joku alkais mua haukkua nii kovasti, että se rupeis jopa harmittaa, ni kyl määki sit sanosi eka, et viittisiks lopettaa ja jos se ei viitti ni sit pyytää jos ylipito viittis jotai tehä.

Mut ei sitä poliiseillekaa soiteta joka tönäsystä, joka tuol kadul sattumalt tulee.
Herra Manala

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SnapaHead kirjoitti:Sä olet mun mielestä anorektinen ujo nysäkulli
Haha, ja tän pitäis mennä läpi vai??? Luuletsä et tällä palstalla on yhtään niin tyhmää, et pitäis mua anorektisena ujona nysäkullina??? Vittu sä olet tyhmä. Tyhmä kuin jumppanorsu. Epäempaattinen yleistiedoton umpisuoli. Kaikki tietää, et sun mutsis heitti sen läpän Letkulle, ei mulle, vaikka teiltä yhtä aikaa lähdettiinkin.

Vittu nyt hitsaa kiinni. Uskallatko ite tulla dillejouluihin häh? Ettei vaan tulis snapana-papana punttiin. Näitä meidän juttuja ei sit selvitellä baarissa, ku mennää ihan miehekkäästi ulos. Ja se volvolla ajava autistinen ninjatamagotchi voi työntää kurkipotkun hanuriinsa, tai odottaa vuoroaan.

Ei saatana, en ehkä uskallakaan.

Ainakin sulla on sentään huonompi yleistieto kuin jollain muulla.

Sun kaltasten ihmisten takii jengi poistuu täältä palstalta. Ilmottaa ylläpidolle kämmensyrjä otsikossa että haluaa tunnuksensa poistettavan, kun on niin vaikeaa vaan lopettaa kirjoittamista ilman dramaqueen-tempauksia, kun sä loukkaat ihmisiä, persereikä. Loukkaat ihmisiä. Tajuatko?

Mua sattuu, Snapa loukkaa. Miten se meni, pitiks ylläpitoon ottaa yhteyttä jos haluaa jollekin bannin, vai sanoa sitä mieluummin typeräx jumppanorsux ja kattoo miten se reagoi?

Ootte ihan vitun lapsellisia. Varsinkin sä Snapa. Yleensä oon pitäny sua ihan hauskana kirjottajana, mut nyt olit ihan pelle, kun kirjotit tollasta henkilökohtasta paskaa.

Jumppanorsu.

Jos mä joskus oon ollu katkera, niin nyt. Tai eilen, kun tajusin ettei mulla ole varaa 100 000 euron peniksenjatkeeseen. Yhtä vitun katkera ja raivoissani. Vittu huomenna nähdään. Ette varmana uskalla.
Dumari

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Uuh, mitä aggrea! Tuosta energiasta kuin sais edes 10% talteen niin sillä lämmittäisi omakotitaloa puoli vuotta. Piis änd lööv :D
(olis kyllä hauska ollut hauska testata manalan bilistaidot, mutta ens kerralla sitten!)
nypari

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä vaadin myös tässä ja nyt ponnekkaasti Snapalle bannia. Ensinnäkin äijä on täysin siellä missä linnutkin eli pihalla. Manalaan verrattuna suoltaa potenssikertoimista kroonista solvausta kenelle sattuu äänet päässä kertomaan.

Miten ihmeessä tämä palsta ja sen ylläpito sietää Snapan aivotonta paskaa bannitta? En odota ylläpidolta(vai onko se ylipito?) kommenttia, mutta ihan vain kontrastiksi Manalan bannille, johon en ota mitään kantaa.
PerttiMakimaa

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Olen sitä mieltä, että kaikki pitää bannata. Minut ensimmäisenä - tällaisten aivopierujen päästelemisestä.
Hebuli

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Dumari kirjoitti:Uuh, mitä aggrea! Tuosta energiasta kuin sais edes 10% talteen niin sillä lämmittäisi omakotitaloa puoli vuotta. Piis änd lööv :D
(olis kyllä hauska ollut hauska testata manalan bilistaidot, mutta ens kerralla sitten!)
Kuuleppppas! Työnnä sinä kuule vaan se biliskeppisi poikittain anukseesi jotta muillakin olisi jotain mahtareita biliskisassa!
Herra Manala

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:Miten ihmeessä tämä palsta ja sen ylläpito sietää Snapan aivotonta paskaa bannitta? En odota ylläpidolta(vai onko se ylipito?) kommenttia, mutta ihan vain kontrastiksi Manalan bannille, johon en ota mitään kantaa.
Kuulehan lakupää. Jos kaikki poliisit olisivat yhtä älykkäitä kuin sinä, duplo-tehtaat joutaisivat konkurssiin.

Etkö nyt tajua miksi sietää? Siksi että täällä ei ole mitään sääntöjä. Johan se on moneen otteeseen kuultu ja nähty. Kyllä Gattacakin saa heittää HellBellille joka vitun vastauspuheenvuorossaan "Minua on kielletty sanomasta, mutta panisin ja nussisin HellBelliä mielelläni kaikkiin emätinaukkoihinsa". "No hei hyvä ettet sano!" ajattelee ylläpidossa oleva poliisi. Siinäpä vasta vastuuntuntoinen kansalainen, ymmärtää mikä on vastoin hyvää käytösetiikkaa ja jättää sen sanomatta!

Minua on kielletty sanomasta KGrilliä typeräksi jumppanorsuksi. Sanoisin kyllä, ellei olisi kielletty. Uskottehan että sanoisin? En sano. Elkee banniko.
SnapaHead

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Herra Manala kirjoitti: Ja se volvolla ajava autistinen ninjatamagotchi voi työntää kurkipotkun hanuriinsa, tai odottaa vuoroaan.
Kuulehan nyt ekipt! Jätä toi Sexual Dinosaur rauhaan. Se ei ole elämässään tehnyt tai sanonut mitään oikein niin turha sitä on täällä palstalla puida. Ja jos yrität lyödä sitä niin se alkaa vaan nuuhkimaan sua.

Ja nyt vittu tunget tän kalloosi: Minä en ole ikinä loukannut ketään täällä. Tyylini on silkinpehmeä... mä olen vittu Blue Velvettiä koko jätkä. Kosken sun sladdias ja se muuttaa mun luo asumaan.

Äitini ei kuulu myöskään tänne! Mitä nyt se käskee käydä sun kaltasia b-luokan jouskareita suoraan kaluun kiinni. Lisäksi se sanoi ettei 50-luvulla loukkaannuttu yhtä helposti.

Jos väki poistuu palstalta sen takia, että minä ilmaisen tympeyteni tätä nykyajan kalun mitoilla leventelevää streptokokki-kulttuuria kohtaan niin silloin pyydän anteeksi. Anteeksi.

Oikeasti en uskalla tulla pikkujouluihin. Ainoat kerrat kun olen joutunut minkäänlaiseen rähinään on ollut sua treffatessa. Ja kulta! Älä ole tuollainen härkä! Shaving on, honey.
nypari

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Esitin mielipiteeni, onneksi ei ole tarvetta nokittaa. Jatkakaa toki muut...
Herra Manala

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="SnapaHead"][/quote]
Vai Blue Velvettiä. Jos jätkä on jotain velvettiä, niin korkeintaan jakomäkeläistä koff velvettiä. Eiku kerava, vittu.

Ja hei. Jos haluut jotain rähinää, ni kyllä meitsi järjestää. Ei tarvii ku pyytää paikalle. Kai sä jo viimeisestä hiffasit, että teidän koko porukka on pelkkiä jakomäkeläisiä homoja ja huoria?

Jakomäki on sit vähän niinku Heinola.
SingleMalt

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:..
.
Mitäs jos ratkaisisitte koko yhteisöä ravistelevan julmaakin julmemman riidan pelaamalla skerbaa pikkujouluissa?

1.riisutte molemmat itsenne munasillenne.
2. menette seisomaan selät vastatusten
3. kumarrutte
4. tartutte toisianne haarojen välistä kivespusseista kiinni.
5. alatte suoristamaan selkää toisten kiveksistä yhä kiinni pitäen.
6. Se kumpi huuta ekana SKERBA! on hävinnyt.
Yönmustaritari

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SnapaHead kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Ja se volvolla ajava autistinen ninjatamagotchi voi työntää kurkipotkun hanuriinsa, tai odottaa vuoroaan.
Ja jos yrität lyödä sitä niin se alkaa vaan nuuhkimaan sua.
Allekirjoittanut ei nyt kyllä yhtään syty teidän homo(130%tm) leikeistänne. Voitte siis ryhtyä makkaran piilotuksiin ilman minun avustusta.
HellBell

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Herra Manala kirjoitti:.. kaikkiin emätinaukkoihinsa..
Mulla oli aiemmin 1 sellainen, mutta sittemmin hukkasin sen.. hajamielisyyksissäni.
SnapaHead

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

nypari kirjoitti:kenelle sattuu äänet päässä kertomaan.
Käsittääkseni vain sinulle... Ja toki HellBellille ja EW:lle.

Jälkimmäisille turhankin rankasti (tai noh, HellBellille vain) ajoittain, mutta sinulle en kertaakaan. Katsos, se että olen todennut useaan otteeseen sinun olevan vastenmielisin ja turhin kirjoittaja täällä on aika selkeä mielipiteen ilmaisu eikä aivotonta riehumista. Ja edelleen jatkan ihmettelyä miksi edes nousee aamulla sängystä kun käy läpi viestihistoriasi. En minä nousisi ainakaan. Mites on? Lähet SÄ uimaan? :wink:
killkill

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:skerbaa
Onkos tämä joku pohojalaanen perinneleikki?
SingleMalt

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:skerbaa
Onkos tämä joku pohojalaanen perinneleikki?
Tottakai. Se on kesäolumpialaaste avauslaji. Seuraavana on naapurin kanojen tiputtaminen orrelta kontiokumisaaapasta heittämällä.
killkill

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:Tottakai
Kyllä ne lahtarit ossoovat :mrgreen:
Geetzu

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tää on varmaan pisin mun avaama ketju koskaan. Tiesin, että tekin niin kaipaatte. :h:
SingleMalt

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

HellBell kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:.. kaikkiin emätinaukkoihinsa..
Mulla oli aiemmin 1 sellainen, mutta sittemmin hukkasin sen.. hajamielisyyksissäni.
Kyllä mäkin hukkaisin, jos poikuus olisi tarjoamassa siihen täytettä. Mukava sentään, ettei meilisi ole vielä muodossa [email protected]
SnapaHead

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Geetzu kirjoitti:Tää on varmaan pisin mun avaama ketju koskaan. Tiesin, että tekin niin kaipaatte. :h:
Manala laittoi mulle yksityisviestiä ja sanoi, että sä teet sanasta mutsinnussija kohteliaisuuden.
HellBell

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti: Käsittääkseni vain sinulle... Ja toki HellBellille ja EW:lle.

Jälkimmäisille turhankin rankasti (tai noh, HellBellille vain) ajoittain ..
Vaikka mitään syytä siihen ei oliskaan.
SingleMalt kirjoitti: Kyllä mäkin hukkaisin, jos poikuus olisi tarjoamassa siihen täytettä. Mukava sentään, ettei meilisi ole vielä muodossa [email protected]
Se on tätä nykyä muodossa [email protected] :mrgreen:
SnapaHead

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: Käsittääkseni vain sinulle... Ja toki HellBellille ja EW:lle.

Jälkimmäisille turhankin rankasti (tai noh, HellBellille vain) ajoittain ..
Vaikka mitään syytä siihen ei oliskaan.
Itseimartelu on tympeää. Sitä ei harrastettu 70-luvulla noin heppoisin perustein. Ensin kehityttiin jossakin ennen kuin kehdattiin alkaa kehua.
HellBell

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: Käsittääkseni vain sinulle... Ja toki HellBellille ja EW:lle.

Jälkimmäisille turhankin rankasti (tai noh, HellBellille vain) ajoittain ..
Vaikka mitään syytä siihen ei oliskaan.
Itseimartelu on tympeää. Sitä ei harrastettu 70-luvulla noin heppoisin perustein. Ensin kehityttiin jossakin ennen kuin kehdattiin alkaa kehua.
Helpottaako jos sanon että olen kakkapökäle? Kusipää? Rikkaruoho? Olen, mutta sekään ei ole syy sille mihin viittasin.

Minun puolestani sinä saat olla kevään ensi kukkanen, ei minulla ole mitään sitä vastaan, höpsö.
SnapaHead

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Vaikka mitään syytä siihen ei oliskaan.
Itseimartelu on tympeää. Sitä ei harrastettu 70-luvulla noin heppoisin perustein. Ensin kehityttiin jossakin ennen kuin kehdattiin alkaa kehua.
Helpottaako jos sanon että olen kakkapökäle? Kusipää? Rikkaruoho? Olen, mutta sekään ei ole syy sille mihin viittasin.
Saattaisi helpottaa, mutta olen joka tapauksessa pettynyt asenteeseesi tässä asiassa. Tuntuu pahalta kun Tommi Mäkinen osti Bentleyn :(
Vastaa Viestiin