Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:Pyrimme sulkeutumaan sellaisilta asioilta. Paikat säppiin vaan.
Ei kun geemiehen kirjoitus olisi sopinut jouskan suuhun kuin omena possulle..
Seksistä en edelleenkään puhu mitään, odotan sitä aamenta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Viihdyttävää.
nami nami
tuulenpuiska

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lipa kirjoitti:Viihdyttävää.
Ehanaa! Minuakin kiinnostaa!
HellBell

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Moderointia tapahtuu. Big deal.
Mylwin kirjoitti: Ei kun geemiehen kirjoitus olisi sopinut jouskan suuhun kuin omena possulle..
Seksistä en edelleenkään puhu mitään, odotan sitä aamenta.
Juu huomasin geen ja jeen telepatian.. Mokomat platoniset yhtyjät! ;-)

Aamenta pöytään aamenille!
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

killkill kirjoitti:Tämä asia on Manalan ja ylipidon välinen. Hänen pyytämänsä perustelut odottavat yksityisviestinä postilaatikossaan, sieltä hän voi ne lukea pe-aamuna kun poistan bannin.
Kyllä ylläpitotoimien perustelu kuuluu ihan jokaiselle foorumin käyttäjälle, eikä pelkästään Manalalle.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Clay »

HellBell kirjoitti: Juu huomasin geen ja jeen telepatian.. Mokomat platoniset tyhjiöt! ;-)
Näin luin sen aluksi, hups.
Nyt penikseni on fantastinen!
Hebuli

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Se siis tapahtui sittenkin, kuten epäilinkin. Säännöistä ja niiden soveltamisesta eri tapauksiin aletaan kitistä vasta jälkikäteen.
ninnithequeen kirjoitti:Mutta asiaan: Manalan banni ihmetyttää. Miksei hän saanut aikoinaan bannia laukoessaan minulle törkeitä henkilökohtaisuuksia palstalla? Ja pitkään ja kunnolla?
1) Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?
2) Oliko silloin edes saman moderaattorit?
Olenko ainoa, joka huomaa palstan modeamisen kasvaneen Killkillin myötä? Tämänhän piti olla moderoimaton palsta. Muistaako kukaan? Anyone?
Tuosta ei nyt oikein selviä haluaisitko sinä tämän olevan modeamaton palsta vai ei. Jos tämän halutaan olevan moderoimaton, niin sitten se sääntölista voitaisiin vaikka poistaa täysin turhana. KillKill vaikuttaa ainakin minusta johdonmukaiselta ja hyvältä moderaattorilta, ei lähde erityisemmin edes väittelemään tällaisissa tilanteissa. Kommentti vielä siihen "bännin syistä pitäisi ilmoittaa ennen bännejä":

- Eikös killkill sanonut että varoitus oli jo lähtenyt ennen bännejä? Fiksuna voisi tietysti olettaa bännien tulleen siitä ettei varoituksella ollut mitään vaikutusta palstakäytökseen.

- Kauanko kohteelle pitäisi antaa aikaa lukea asiasta lähetetyt yksityisviestit ennenkuin hänet uskalletaan bänniä? Pitääkö olla valitusaika ja? Mullahan olikin tuossa jo hyvä prosessiehdotus valmiina...

- Yleisellä viestillä lähetetyt ennakkoperustelut nyt ainakin johtavat tällaisiin jälkimärehtimisiin varanikeillä ja muuten.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Minä ehdotan aasille elinikäistä bannia. Ja julkinen piiskaus jalkapuussa Kityn pikkujouluissa. Perustelut toimitin jo yksityisviestinä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Clay kirjoitti:Ja julkinen piiskaus jalkapuussa Kityn pikkujouluissa.
Lupaat vain. :cry:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Juu huomasin geen ja jeen telepatian.. Mokomat platoniset tyhjiöt! ;-)
Näin luin sen aluksi, hups.
Clay on apina.
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

SingleMalt kirjoitti:gulliblekin poistui palstalta protestiksi. Se on kovaa, kun erakas saa bannit.. :h:
Eiköhän tuossa ollut kyse siitä, että Gulli sai myös jonkun varoituksen, ja sitä ei välttämättä psyyke sitten enää kestänyt.

Tosin vaikka irvailla voisi, jätän väliin, enkä oikeastaan hirveästi ihmettele; onhan tämä aivan vitun naurettavaa aikuisten ihmisten kaitsemista joidenkin jumppanorsu-sanojen takia. Uusi, liberaali vaihtoehto Cityn keskustelupalstoille, nyt koemoderoinnissa ympäri suomen!
Hebuli

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Onko naurettavaa se että aikuisia ihmisiä kaitsetaan, vai se että aikuisia ihmisiä joudutaan kaitsemaan kun eivät osaa muuten käyttäytyä kuin... aikuiset?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Hebuli kirjoitti:Onko naurettavaa se että aikuisia ihmisiä kaitsetaan, vai se että aikuisia ihmisiä joudutaan kaitsemaan kun eivät osaa muuten käyttäytyä kuin... aikuiset?
Netissä saa päästää sisäisen kuusivuotiaansa valloilleen, eiks je? Livenä voidaan olla sitten kraka kireällä jäykkänä happivajeessa, jookosta? Tai lisätään sääntöihin: käyttäytyä kuin... aikuiset?? *piiloutuu lelulaatikkoon*
Nyt penikseni on fantastinen!
Quarter

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Hebuli kirjoitti:Onko naurettavaa se että aikuisia ihmisiä kaitsetaan, vai se että aikuisia ihmisiä joudutaan kaitsemaan kun eivät osaa muuten käyttäytyä kuin... aikuiset?
Tämän kun nämä pari muutakin sisäistäisivät... :komp:
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

QuarterDot kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:Onko naurettavaa se että aikuisia ihmisiä kaitsetaan, vai se että aikuisia ihmisiä joudutaan kaitsemaan kun eivät osaa muuten käyttäytyä kuin... aikuiset?
Tämän kun nämä pari muutakin sisäistäisivät... :komp:
Kerrotko vielä QD, mitkä ovat ne ominaisuudet sinussa, jotka tekevät sinusta validin Aikuisten Holhoajan, jolla on kyky päättää paremmin muiden aikuisten aikuisuudesta, kuin heidän itse? Älykkyysosamääräkö?
Quarter

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

mustanikki kirjoitti:Kerrotko vielä QD, mitkä ovat ne ominaisuudet sinussa, jotka tekevät sinusta validin Aikuisten Holhoajan, jolla on kyky päättää paremmin muiden aikuisten aikuisuudesta, kuin heidän itse? Älykkyysosamääräkö?
Ei... ei se vaan hoksaa. Lueppa hebulin kommentti vielä pari kertaa. Oikein tunteella. Ja ole kiltti, äläkä laita sanoja suuhuni.
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

QuarterDot kirjoitti:Ei... ei se vaan hoksaa. Lueppa hebulin kommentti vielä pari kertaa. Oikein tunteella. Ja ole kiltti, äläkä laita sanoja suuhuni.
No minun mielestäni hebulin kommentit aivan yhtä typeriä kuin omasikin, noin pääsääntöisesti. En ole laittanut yhtäkään sanaa sinun suuhusi, tai näytä se kohta missä laitoin? Kerro nyt: Mitkä ominaisuudet sinussa asettaa sinut sellaiseen asemaan, jossa olet oikeutetumpi päättämään aikuisen ihmisen aikuisuudesta enemmän kuin hän itse?

Kuka tahansa joka kannattaa subjektiivista ja henkilökohtaista määräysvaltaa rangaistusten täytäntöönpanoista keskustelupalstoilla oletettujen subjektiivisten käytöstapapuutteiden takia, on täysi idiootti. Ihan yhtä paljon QD:nä kuin hebulinakin.
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Hebuli kirjoitti:eivät osaa muuten käyttäytyä kuin... aikuiset?
Lähetetään kaikki käytöstapakursseille? After Eight ja Lipton sponsoreiksi? Sen jälkeen voidaan keskustella lisää kukkamekko päällä, hopealusikkaa kilistäen, että kuka on tällä kertaa käyttäytynyt parhaiten omien etiikka-arvojen mukaisesti, ja kenen käytös teekutsuilla oli vallan tahditonta. Montako tuntia päivässä käytät aikuisena olemisen harjoitteluun?
Quarter

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

mustanikki kirjoitti: No minun mielestäni hebulin kommentit aivan yhtä typeriä kuin omasikin, noin pääsääntöisesti. En ole laittanut yhtäkään sanaa sinun suuhusi, tai näytä se kohta missä laitoin? Kerro nyt: Mitkä ominaisuudet sinussa asettaa sinut sellaiseen asemaan, jossa olet oikeutetumpi päättämään aikuisen ihmisen aikuisuudesta enemmän kuin hän itse?
"muut ovat typeriä, en minä". Ihana asenne :h:
Kokeillaanpa selkokielellä... Kyse ei ole siitä, että olenko minä juuri se oikea ihminen päättämään aikuisen ihmisen holhouksesta. Kyse on siitä, että nämä aikuiset ihmiset ylipäätänsä tarvitsevat holhousta.
Joko kolisee?
mustanikki kirjoitti:Kuka tahansa joka kannattaa subjektiivista ja henkilökohtaista määräysvaltaa rangaistusten täytäntöönpanoista keskustelupalstoilla oletettujen subjektiivisten käytöstapapuutteiden takia, on täysi idiootti. Ihan yhtä paljon QD:nä kuin hebulinakin.
Hei kiva et hengaat meidän idioottien kanssa si. Seura vissiin tekee kaltaisekseen?
Montakohan kertaa sekin pitää sanoa, että meillä ei ole aikaa pitää neulontakerhoa ylipidon kesken ja pöytäkirjan kanssa käydä läpi rangaistavia tekoja. Olemme työssäkäyviä, osa perheellisiä ihmisiä, joilla usko tai älä, on muutakin tekemistä kun istua uskollisesti nenä kiinni ruudussa lukemassa jokainen postaus jokaisesta ketjusta ajatuksella.

Sait rangaistuksen. Egosi sai kolauksen. Kestä se kun mies eläkä vingu ja vongu kun pahanen teinilikka.
killkill

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustanikki kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:gulliblekin poistui palstalta protestiksi. Se on kovaa, kun erakas saa bannit.. :h:
Eiköhän tuossa ollut kyse siitä, että Gulli sai myös jonkun varoituksen, ja sitä ei välttämättä psyyke sitten enää kestänyt.

Tosin vaikka irvailla voisi, jätän väliin, enkä oikeastaan hirveästi ihmettele; onhan tämä aivan vitun naurettavaa aikuisten ihmisten kaitsemista joidenkin jumppanorsu-sanojen takia. Uusi, liberaali vaihtoehto Cityn keskustelupalstoille, nyt koemoderoinnissa ympäri suomen!
En yleensä viitsi kommentoida puskahuutelua - tosin tässä tapauksessa pseudonimerkki Mustanikin teksti kyllä kertoo, kenestä on kyse - mutta teen poikkeuksen tämän kerran:
Gullible pyysi poistamaan nimimerkkinsä itse. Aloite tuli siis TÄYSIN häneltä. Kyseessä ei ollut varoitus, banni, paha silmä, George W. Bushin salajuonet tai pahojen henkien suorittama riivaus.
tuulenpuiska

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mutta asiaan: Manalan banni ihmetyttää. Miksei hän saanut aikoinaan bannia laukoessaan minulle törkeitä henkilökohtaisuuksia palstalla? Ja pitkään ja kunnolla?
1) Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?
2) Oliko silloin edes saman moderaattorit?
3) valititko edes ylipidolle siitä?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

QuarterDot kirjoitti: Kestä se kun mies eläkä vingu ja vongu kun pahanen teinilikka.
Sitähän sinäkin teett täällä koko ajan. :wink: Vahingonilo paistaa läpi, ja haisee täällä asti.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Dumari

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

gullible kirjoitti:
Manala kirjoitti:
Tässä on sama vika kuin poikuuden kirjoitteluissa: koska sinulle vittuillaan niin sinulla on oikeus vittuilla rajatta kaikille takaisin. Sinut erottaa muista keskustelijoista, paitsi poikuudesta, nimenomainen pyrkimys loukata muita keskustelijoita suorilla ilmauksilla.

Ainakin minusta sillä on eroa, että läksyttääkö kanssakirjoittajaa tämän huonoista argumenteista, ampuuko toisen alas asiatietämyksellä tai nokkelalla läpällä vai haukkuuko toisia pillutyrkyiksi kanoiksi, natseiksi tai jumppanorsuiksi.

Siitä olen samaa mieltä, että kaikkia pitää kohdella tasaveroisesti.
Tässä on minun mielestäni hyvin kiteytetty mitä on tapahtunut ja mistä sitä bannia annettiin. En sano etteikö sitä myös jotkut muut ovat tehneet, mutta manala taisi tehdä eniten/teki törkeimmin. Tämä siis täysin mutua eikä minulla ole palstakirjoituksia missään jemmassa, enkä ala niitä mistään kaivamaan.

Eikä minulla ole mitään henkilökohtaista manalaa kohtaan, toivottavasti hänessä on tarpeeksi miestä kestämään tämän pikkubannista nousseen kohun ja voimme bannin jälkeen jatkaa hommia ilman 100-ketjuista palstasotaa.

Tuota tasaveroista kohtelua on erittäin vaikeaa PILKKUA VIILATENtoteuttaa, mutta hartaasti uskon että ylipito tekee parhaansa, hekin ovat vain ihmisiä (joilla on myös muuta tekemistä kityilyn ohella).
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

killkill kirjoitti:En yleensä viitsi kommentoida puskahuutelua - tosin tässä tapauksessa pseudonimerkki Mustanikin teksti kyllä kertoo, kenestä on kyse - mutta teen poikkeuksen tämän kerran:
Gullible pyysi poistamaan nimimerkkinsä itse. Aloite tuli siis TÄYSIN häneltä. Kyseessä ei ollut varoitus, banni, paha silmä, George W. Bushin salajuonet tai pahojen henkien suorittama riivaus.
Toki Gullible pyysi poistamaan nimimerkkinsä itse. Sehän on päivänselvä asia?

Mutta tarkoitatko siis, että Gullible ei ole saanut EDES varoitusta samankaltaisen keskustelulinjansa pitämisestä ja henkilökohtaisuuksiin menemisestä? On teillä mukava kaljupäiden kaverikerho. Pistetään toisille varoitukset ja bannit siihen päälle, ja toisien kanssa mennään rocksiin juomaan olutta, ja keskustelemaan sukeltamisesta, niinkuin vanhoina hyvinä päivinä?

Elppis nimittäin mainitsi, että sen lisäksi että minulle tuli banni, muut keskusteluun osallistuneet saivat varoituksen. Mutta nyt eivät sitten saaneetkaan? Minä päättelin oitis, että Gulliblea vitutti moisien käytöstapavaroittelujen jakelu, ja sanoi soronoo sen vuoksi. Ehkä sitten olen väärässä ja paskanhuutelija, mutta ei hirveästi näytä siltä, että tietäisit näistä ylläpidon suorittamista jutuista sen paremmin.

Sen sijaan että kityssä tuntuisi olevan yksi kollektiivinen ylläpito, täällä tuntuu olevan noin neljä eri ylläpitoa, joilla ei ole hajuakaan mitä toiset ylläpitäjät touhuaa.


QuarterDot kirjoitti:"muut ovat typeriä, en minä". Ihana asenne :h:
Kokeillaanpa selkokielellä... Kyse ei ole siitä, että olenko minä juuri se oikea ihminen päättämään aikuisen ihmisen holhouksesta. Kyse on siitä, että nämä aikuiset ihmiset ylipäätänsä tarvitsevat holhousta.
Joko kolisee?
Anteeksi, mutta nyt vasta saitkin minut hämilleni: Sanot siis, ettei sillä ole mitään väliä, kuka täällä toimii ylläpitäjänä, ja kuka ylläpidollisia toimia suorittaa, kunhan niitä toimia vain suoritetaan?
Montakohan kertaa sekin pitää sanoa, että meillä ei ole aikaa pitää neulontakerhoa ylipidon kesken ja pöytäkirjan kanssa käydä läpi rangaistavia tekoja. Olemme työssäkäyviä, osa perheellisiä ihmisiä, joilla usko tai älä, on muutakin tekemistä kun istua uskollisesti nenä kiinni ruudussa lukemassa jokainen postaus jokaisesta ketjusta ajatuksella.
Eli mielestäsi ei siis tarvitse tutustua kovinkaan tarkasti niihin aiheisiin, joiden perusteella ylläpitotoimia suoritetaan, mutta on silti oikein ja suotavaa suorittaa ylläpitotoimia?
Kestä se kun mies eläkä vingu ja vongu kun pahanen teinilikka.
Minähän yritän tässä keskustella asiasta asiallisesti perustelluin mielipitein. Sinulla niitä perusteita taas näyttää olevan kovin paljon vähemmän, ja näytätkin keskittyvän lähinnä tähän vinkumiseen ja vonkumiseen.
Quarter

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Sun kanssa on täysin turha keskustella koko asiasta, kun ymmärrät tahallasi puolet asioista väärin tai väännät ja käännät asioita niin että alkuperäinen merkitys on päin persettä.

Et kerta kaikkiaan pysty käsittämään, että teoissasi olisi jotain väärin.

En lähde enää tähän piirileikkiin. Saat meuhkata keskenäsi.
Vastaa Viestiin