Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustanikki kirjoitti:...
Manala - koska sehän tämän Mustanikin takana selvästikin piilee:
Kuten sanoin aikaisemmin, yksityisviestilaatikossasi odottaa viesti joka toivottavasti selventää asiaa.
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Dumari kirjoitti:Tässä on minun mielestäni hyvin kiteytetty mitä on tapahtunut ja mistä sitä bannia annettiin. En sano etteikö sitä myös jotkut muut ovat tehneet, mutta manala taisi tehdä eniten/teki törkeimmin. Tämä siis täysin mutua eikä minulla ole palstakirjoituksia missään jemmassa, enkä ala niitä mistään kaivamaan.

Eikä minulla ole mitään henkilökohtaista manalaa kohtaan, toivottavasti hänessä on tarpeeksi miestä kestämään tämän pikkubannista nousseen kohun ja voimme bannin jälkeen jatkaa hommia ilman 100-ketjuista palstasotaa.
Aloita nyt sinäkin tämä pusnus-pökäleentaputtelu. Totta helvetissä minä haluan tietää, millä perusteella ylläpidollisia toimenpiteitä suoritetaan. Sillä ei ole mitään väliä kuka siinä henkilökohtaisesti on kysessä. Tai siis, ei pitäisi olla, eihän?

Voit aloittaa vaikka lukemalla sen pentagon-keskustelun, jonka perusteella se banni tuli ainakin kk:n perustelemana. Ja kerro nyt sinäkin, että jos vastapuolen on tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin ensin ja hänestä on siten ok keskustella henkilökohtaisuuksin - kuten tässä pentagonkeskustelussa kävi - ja minä teenkin sen vastatessani paremmin, niin millä perusteella minun henkilökohtaisuuteni ovat eriarvoisessa asemassa? Ja "minä teen sen vastatessani paremmin" ei tarkoittanut tässä kohtaa itseni muiden yläpuolelle nostamista, vaan käsitin sen ihan sinun omassa tekstistäsi löytyvästä kohdasta "manala taisi tehdä törkeimmin".

Ja kenen mukaan törkeimmin? Onko "typerä jumppanorsu" törkeämpi henkilökohtaisuus kuin esimerkiksi KGrillin aloittama suuressa mittakaavassa tekemä luonteenpiirteitteni mustamaalaus?

En minä odotakaan että osaisit vastata näihin kysymyksiin millään muulla tavalla kuin "eiks voitas jo unohtaa koko juttu ja olla kavereita". Ei voida. Kyllä nämä asiat ovat ihan pohtimisenarvoisia juttuja, ja konkretisoivat tässä tapauksessa ne ongelmat mitä syntyy kuin yksilö lähtee kaveripohjalta päättämään ylläpito-oikeuksiensa käytöstä.
Tuota tasaveroista kohtelua on erittäin vaikeaa PILKKUA VIILATENtoteuttaa
Jos ei osaa, ei kannata edes yrittää.
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

QuarterDot kirjoitti:Et kerta kaikkiaan pysty käsittämään, että teoissasi olisi jotain väärin.
Toki pystyn. En vain pysty käsittämään, että teoissani tai keskustelutyylissäni olisi mitään ratkaisevanlaatuista eroa verrattuna moneen muuhun keskustelijaan, jotka eivät saa edes varoituksia keskustelutyyleistään.

Jos ei pystytä pitämään yhtenäistä linjausta, ei pidetä sitä linjausta ollenkaan. Ollaanko täällä aikuisia vai pepulle taputtelevia kaveriporukoita?

Ethän sinä haluakaan lähteä vastailemaan kysymyksiini, kun et osaa.
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

killkill kirjoitti:Manala - koska sehän tämän Mustanikin takana selvästikin piilee:
Kuten sanoin aikaisemmin, yksityisviestilaatikossasi odottaa viesti joka toivottavasti selventää asiaa.
Koska olet noin terävä hoksottimissasi, annan sinulle täyden oikeuden postata kyseisen yksityisviestin myös tälle palstalle.

Jos sinä et halua tehdä sitä, minä teen sen sitten perjantaina. Oletan nimittäin, että se viesti on kollektiivisen ylläpidon ylläpitotoimellinen perustelu, eikä mikään herkkä yksityisviesti sinulta minulle, jonka julkaiseminen olisi moraalisesti paheksuttavaa? Ja tokihan aivan kaikki palstalaiset ovat ihan yhtä oikeutettuja tietämään ylläpitotoimien perusteet, vaikka ne koskisivat vain yhden ihmisen bannimista. Muutenhan sinä teet tästä ainoastaan henkilökohtaisen asian, etkö?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Ann »

When the going gets tough, the tough starts whining..

Pitäisikö mustanikin luoda oma mustanikki?
Miten olisi pieni suosionmittaus-äänestys tähän väliin?
Rotan aivot valtasivat pääni.
killkill

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustanikki kirjoitti:Koska olet noin terävä hoksottimissasi, annan sinulle täyden oikeuden postata kyseisen yksityisviestin myös tälle palstalle.

Jos sinä et halua tehdä sitä, minä teen sen sitten perjantaina.
Ole hyvä.
Mida

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Mida »

Kuka muistaa sen, kun lapsena opetettiin, että muiden haukkuminen on rumaa?

Ja jos joku erehtyki haukkumaan, ni siihen vastattiin, että "se on itte se, mikskä muita haukkuu".

Osoita toista sormella ja kolme sormea osoittaa itseäsi.

Ja että se on viisain, joka lopettaa ekana tyhmyyden teon.

Minkä takia täällä jotkut nimeltämainitsemattomat henkilöt nyt kuvittelevat, että se toisen haukkuminen on ok, etenki jos se toinen on alottanut ja sitä parempi, mitä rumemmin pystyy vastaamaan?

Eikö äiskä opettanut käytöstapoja? Eikö oma järkikään sano, mikä on fiksua ja mikä ei?

Ja sit tapellaan siitä kuka on vähiten syyllinen, siis sanonut vähiten pahasti. Voi itku. Ku ei se pelasta. Tuhmuuksia on tehty silti, oli ne puupääksi, lastenraiskaajaksi, jumppanorsuksi tai ties miksi sanomisia.

Olisko mitenkään mahdollista, että itte kukin opettelis pitään ne haukkumiset sisälläs? Olis pieni teko, mutta parantais palstan ilmapiiriä ihan älyttömästi. Tai jos ei niitä saa sisällä pidettyä, ni yksityisviestit on olemassa. Pikku vinkki.
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Mida kirjoitti:Minkä takia täällä jotkut nimeltämainitsemattomat henkilöt nyt kuvittelevat, että se toisen haukkuminen on ok, etenki jos se toinen on alottanut ja sitä parempi, mitä rumemmin pystyy vastaamaan?
Varmaan sen takia, että ne aloittajat eivät ansaitse edes varoitusta, mutta vastaajat bannin?
Pikku vinkki.
Sinussahan on selvää ylläpitäjän ainesta.
Viinikumi

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Viinikumi »

Mitä ilmeisemmin suurin vaikeus eivät ole itse kurinpidolliset toimet vaan se, että muutama taho ei ylipäätänsä hyväksy sellaisia toimia ja pitävät siitä jatkuvaa meteliä. Ehdotan sääntöihin paria lisäystä:

1) Kurinpitoimista rutina johtaa kurinpitotoimiin
2) Jos kohta 1) ei sovi, älä rutise tai mene muualle.
Zeb

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mun mielestä aina parempi mitä vähemmän modattu palsta ja Midan söpöstelyt hyi-hyi-tuhmuuksista on bullshittia. Jumppanorsut ja pillutyrkyt kanat voisi mun puolesta jättää modaamatta, täällä on kuitenkin aikuisia ja toivottavasti omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä lukijoina. (Eri asia mielestäni yksityisasioiden/postien/chatlogien levittely tai selkeän rikollinen matsku.) Ken kanssakirjoittelijoita solvaa, saattaakin käyttäjäkunnan silmissä tehdä usein vahinkoa vain omalle nettipersoonalleen.

Ehkä mun on helppo sanoa, koska kukaan ei ole koskaan muistaaksein nimitellyt itseäni miksikään täällä, mutta jospa näin tapahtuisi niin kuvittelisin kykeneväni elämään sen kanssa ilman suuremman trauman syntymistä. Ainahan voi sanailla takaisin tai ehkäpä vielä parempana keinona norata koko ääliön.

Mutta, tehköön ylipito niin kuin parhaaksi näkee, tuskin tässä nyt suurta ja merkitsevää vääryyttä pääsee tapahtumaan, tehtiin sitten niin tai näin. Kurjinta kuitenkin jos/kun hyvät kirjoittajat, kuten Tix, Gullible ja Manala The Animal katoavat palstalta, köyhtyyköyhtyy, eikä kohta jaksa itsekään täällä roikkua.
KGrilli

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

minä yhdyn edelliseen ehdotukseen, eli että ylläpidon toimia saa arvostella ja kritisoida yksityisviesteillä ylläpidon suuntaan. muuten jättäisin tällaiset keskustelut kuin tämä pois täältä saastuttamasta ilmapiiriä.

p.s manala.... sano sitten jos sä et aiokaan mennä pikkareihin, niin mä pääsen osallistumaan. tämä ei ole vittuilua vaan ihan tosissaan sanottu asia.
tuulenpuiska

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

KGrilli kirjoitti: p.s manala.... sano sitten jos sä et aiokaan mennä pikkareihin, niin mä pääsen osallistumaan. tämä ei ole vittuilua vaan ihan tosissaan sanottu asia.
Onpas reilua sinulta.
Exsat

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

mustanikki kirjoitti: Jos sinä et halua tehdä sitä, minä teen sen sitten perjantaina.
Taitaa löytyä Exsatista ennustajanvikaa! Tai sitten hiukan liikaa aikaa vietettynä tällä palstalla..
KGrilli

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

tuulenpuiska kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: p.s manala.... sano sitten jos sä et aiokaan mennä pikkareihin, niin mä pääsen osallistumaan. tämä ei ole vittuilua vaan ihan tosissaan sanottu asia.
Onpas reilua sinulta.
kiitos :)
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

KGrilli kirjoitti:muuten jättäisin tällaiset keskustelut kuin tämä pois täältä saastuttamasta ilmapiiriä.
Pystyykö tätä enää hakkaamaan mikään tekopyhyydessä?
p.s manala.... sano sitten jos sä et aiokaan mennä pikkareihin, niin mä pääsen osallistumaan. tämä ei ole vittuilua vaan ihan tosissaan sanottu asia.
Aion kyllä osallistua alusta loppuun. Kallion etkoillakin tulen todennäköisesti käymään.

Exsat kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Jos sinä et halua tehdä sitä, minä teen sen sitten perjantaina.
Taitaa löytyä Exsatista ennustajanvikaa! Tai sitten hiukan liikaa aikaa vietettynä tällä palstalla..
Miten ihmeessä olet kyennytkään noin monimutkaisen ja vaikeaan ennustuksen?

Minun mielestäni ylläpitotoimien perustelu kuuluu kaikille palstan jäsenille, eikä pelkästään sille, johon ylläpitotoimet on kohdistettu. Muutenhan touhu alkaa muistuttaa ideologialtaan pahasti totalitarismia. Niinistö ja Vanhanen tappelee. Halonen tulee, ja ammuttaa Niinistön saunan takana omin mielivaltaisin perustein. Asia on perusteluineen ainoastaan Halosen ja Niinistön välinen. Righto?
tuulenpuiska

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

mustanikki kirjoitti: Minun mielestäni ylläpitotoimien perustelu kuuluu kaikille palstan jäsenille, eikä pelkästään sille, johon ylläpitotoimet on kohdistettu. Muutenhan touhu alkaa muistuttaa ideologialtaan pahasti totalitarismia. Niinistö ja Vanhanen tappelee. Halonen tulee, ja ammuttaa Niinistön saunan takana omin mielivaltaisin perustein. Asia on perusteluineen ainoastaan Halosen ja Niinistön välinen. Righto?
Otatkohan sää tään nyt vähän liian tosissasi? Vertaat Kityä totalitarismiin. Ei nyt mitä tahansa irrationaalisia päätöksiä sovi tehdä, tämän allekirjoittavat kaikki. Mutta harva täällä alkaa pilkkua viilaamaan tehtyjen päätösten takia. Nussi pillua, älä pilkkua.
mustanikki

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

tuulenpuiska kirjoitti:Otatkohan sää tään nyt vähän liian tosissasi? Vertaat Kityä totalitarismiin.
Kyllähän omien mielivaltaisten, subjektipohjaisten perusteiden nojalla tehdyt päätökset omaavat suoraan samoja käytösmalleja. Samoin kuin se, että muka yleisien sääntöjen ja lakien nojalla tehdyt toimenpiteet pidetäänkin muilta salassa ja ovatkin ainoastaan autoritäärisen tahon ja tuomion saaneen yksilön välisiä. Sitä en ole väittänyt, ettäkö vakavuusaste olisi samaa luokkaa kuin normaalissa totalitarismihallinnossa.
Exsat

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

mustanikki kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Jos sinä et halua tehdä sitä, minä teen sen sitten perjantaina.
Taitaa löytyä Exsatista ennustajanvikaa! Tai sitten hiukan liikaa aikaa vietettynä tällä palstalla..
Miten ihmeessä olet kyennytkään noin monimutkaisen ja vaikeaan ennustuksen?
Mulla on lahja.
huima

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja huima »

Exsat kirjoitti:Mulla on lahja.
Mulla on vain kakkahätä.

Taidanpa mennä vessaan ja sen jälkeen nukkumaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:...
Hyvin kirjoitettu ja täyttä asiaa - suorastaan yllättävää, koska yleensä kirjoitat niin täyttä sontaa, ettei edes ongelmajätteenkäsittelylaitos ottaisi tuotoksiasi vastaan. Vellihousu.
Nyt penikseni on fantastinen!
Exsat

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

huima kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mulla on lahja.
Mulla on vain kakkahätä.

Taidanpa mennä vessaan ja sen jälkeen hukkua.
Mullapa onkin lukihäiriö. *nokittaa*
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Zeb kirjoitti:Mun mielestä aina parempi mitä vähemmän modattu palsta ja Midan söpöstelyt hyi-hyi-tuhmuuksista on bullshittia. Jumppanorsut ja pillutyrkyt kanat voisi mun puolesta jättää modaamatta, täällä on kuitenkin aikuisia ja toivottavasti omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä lukijoina. (Eri asia mielestäni yksityisasioiden/postien/chatlogien levittely tai selkeän rikollinen matsku.) Ken kanssakirjoittelijoita solvaa, saattaakin käyttäjäkunnan silmissä tehdä usein vahinkoa vain omalle nettipersoonalleen.
Tätä komppaan ihan kympillä. Ei tässä nyt mistään lapsille tarkoitetusta foorumista ole koskaan ollut kyse.

Minua tosin harmittaa vietävästi etten ole saanut aikaiseksi norausmahdollisuutta tai muuten teknisesti helpottanut jokaisen henkilökohtaisten mieltymysten mukaisten juttujen rajaamista luettavaksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mida

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Mida »

mustanikki kirjoitti:
Mida kirjoitti:Minkä takia täällä jotkut nimeltämainitsemattomat henkilöt nyt kuvittelevat, että se toisen haukkuminen on ok, etenki jos se toinen on alottanut ja sitä parempi, mitä rumemmin pystyy vastaamaan?
Varmaan sen takia, että ne aloittajat eivät ansaitse edes varoitusta, mutta vastaajat bannin?
No helvetin huonolta tekosyyltä kuulostaa mun korvaan. Että ihanko katkeruudesta tahi kateudesta saa haukkua muita mielensä mukaan. Jepjep, ei hyvin mee.
Pikku vinkki.
Sinussahan on selvää ylläpitäjän ainesta.
Sanos muuta. Tosin jopi ei kiinnosta. Laiska.
Mida

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Mida »

Zeb kirjoitti:Mun mielestä aina parempi mitä vähemmän modattu palsta ja Midan söpöstelyt hyi-hyi-tuhmuuksista on bullshittia. Jumppanorsut ja pillutyrkyt kanat voisi mun puolesta jättää modaamatta, täällä on kuitenkin aikuisia ja toivottavasti omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä lukijoina. Ken kanssakirjoittelijoita solvaa, saattaakin käyttäjäkunnan silmissä tehdä usein vahinkoa vain omalle nettipersoonalleen.
En mä ny sanokaa, et kaikki ihastuttavat huomiot kanssakeskustelijoiden ominaisuuksista tulisi karsia pois, mutta enpä kyllä ymmärrä mitä järkeä on ikinä lähteä muita loukkaamis/mustamaalaustarkoituksessa haukkumaan. Kyllä, se haukkuja lähinnä siinä itseään tyhmentää muiden silmissä, mutta mitäs sitten kun niitä tyhmiä on kaks tai useempia? Tällaista haukkumasotaa on täällä enemmän ja vähemmän nyt seurailtu ja sitä, miten se tunkee useisiin ketjuihin. Ei siinä mitään jos ne tappelee, mut perhana tappelisivat edes siin yhes ja samas ketjus (tai yv:eillä) alust loppuun ettei tarvi koko ympäristöä myrkyttää. Ei, en osaa nähdä tällaista ilkeilyä minkään sortin viihteenä. Ku mitään hyvää se ei tee kenellekään.
Ainahan voi sanailla takaisin tai ehkäpä vielä parempana keinona norata koko ääliön.
Jos jotenkin on vastattava, niin samalla mitalla vastaamista en kyllä suosittele. Se ruokkii vain ikävää kierrettä, joka tapauksista riippuen voi yltyä ties miksi vihanpidoksi. Haukkujen noraus on hyvä keino.
Zeb

Re: Manalan pippeli, kaipaan sinua niin!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:...koska yleensä kirjoitat niin täyttä sontaa, ettei edes ongelmajätteenkäsittelylaitos ottaisi tuotoksiasi vastaan. Vellihousu.
:D Ihanaa ! Ensimmäisen kerran joku vaivautuu loukkaamaan minua henkilökohtaisesti keskustelupalstalla ! Tunnen itseni kerrankin tärkeäksi.
Vastaa Viestiin