Nimien ja muidenkin päättämiseen liittyvä lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nimien ja muidenkin päättämiseen liittyvä lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa kaikki.

Illalla niin kuuma, että nukahtaminen varsin vaikeaa. Kymmeneltä pötkölleen ja uni tuli kai joskus yhden jälkeen. No uni lähti varsin nopeasti silmästä kahden maissa kun helikopteri pyöri talon päällä monta minuuttia, taas pitkä taistelu unensaannin kanssa. Ja sitten seiskalta ylös. Koko viikonloppu pilalla kun väsyttää. Ja kropassa puolenkymmentä jomottavaa mustelmaa värikuulista, yksi vei ihonkin.

Ja tipatonkin taitaa jatkua ellen lähde ytimeen yhdelle sahdille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nimien ja muidenkin päättämiseen liittyvä lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Isän hautajaiset tänään Kuopiossa. Lyhyt simppeli tilaisuus kappelissa, vain pappi, kanttori, äitini ja minä. Isän vanha sisko Oulussa ei jaksa lähteä, nuoret sukulaiset kadonneet ympäriinsä ja olivat isällekin tuntemattomia. Isäni oli melko sosiaalinen satunnaisessa juttukaverimielessä, mutta hänellä ei koskaan tainnut olla henkilökohtaisia tosiystäviä.

Kuopio koska olisi ollut kohtuutonta kuljetella raatoa ensin Varkauteen siunattavaksi ja takaisin Kuopioon krematorioon ja sitten tuhka Orimattilan (mun ja äitini) sukuhautaan. Joten nyt käristävät ensi viikolla ja postittavat uurnan Orimattilan seurakuntaan, me sitten sinne.

Melko turha ja lyhyt tilaisuus. Mutta olihan se aika karua tajuta, että tuossa laatikossa isä on nyt kuolleena. Laitettiin kukat jo ennen papin tuloa ja arkun ääressä muistin sanoa mitä humoristinen isäni oli monta kertaa vuosien varrella kehoittanut minua sanomaan: "Nyt ukko viimeinkin on lodjussa". :mrgreen:

Loppuillan juon paljon olutta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin