Tinttitukkien tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Tinttitukkien tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jep.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinttitukkien tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ei kait niitä enää oo?

Muotijulkaisu TM:sta luin, että silmälaiseissa on taas tulossa muotiin pienemmät kehykset. Olipas hyvä, etten ole ehtinyt vaihtaa isompiin!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tinttitukkien tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulla on ainakin sellainen "Matkalla pohjoiseen fleda" :cheer: :cheer: :draama:
niskatukka nääs kutittelee hartioita kohta..

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinttitukkien tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vähän tekisi mieli lähteä Ilosaarirockiin tsekkaamaan Volbeat. Mutta että Joensuuhun yhden bändin takia, jonka olen jo aikaisemmin nähnyt. Sunnuntain ohjelmassa ei juuri muuta kiinnostavaa ole. No ehkä Maj Karma.

http://www.ilosaarirock.fi/2016/ohjelma/aikataulut

Toisaalta vain hetkeä ennen tuota käyn tsekkaamassa ZZ Topin Haminassa, mutta sielläpä onkin lämppärinä Melrose!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinttitukkien tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toojoota meni läpi katsastuksesta, korjauskehotus himmentyneestä lähivalosta. Ei katsastushessu huomannut, että pelkääjänpuolen peilin suuntavilkku oli pimeänä. En kyllä huomannut itsekkään ennenkuin eilen illalla.

Tänä vuonna pitäisi vielä vuosihuoltaa kotteroa 388 eurolla jos haluaisi pitää huoltokirjan moitteettomana. Mistähän nekin rahat kaivaisi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tinttitukkien tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kuva

Oli """vähän""" tämmöinen päivä. Todisti jälleen kerran että musta ei ole liikennelentäjäksi eikä astronautiksi. Prässiä kestää tiettyyn rajaan asti mutta sen jälkeen alkaa ääni nousta ja tavaroita lennellä. Toisaalta setup: heräsin neljältä, ei ihan 12h etäpäivä, piti tehdä ilman taukoja kolmen tyypin työt, ympärillä liehuu koira, mummo ja kaksi viiva viisi kakaraa, joten se keskittyminen oli erittäin viitteellistä..
Amazing shit happens!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tinttitukkien tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Vähän samixet. Teen kahta (tai oikeastaan kolmea) roolia duunissa päällekäin. Ti & ke ovat matkoineen sellaisia 12-14h duunipäiviä. Lisäksi olen rekryprosessissa pitkästä aikaa vikalla kiekalla ja mulkut ovat buukanneet temppushown perjantaille - eli ettei voi vaan puulsitata vaan pitää vetää presis annetun matskun pohjalta! Tämän lisäksi on vielä frendin polttareiden managerointi. Ei vaan aika riitä millään vuorokaudessa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin