Piereskeleekö naiset?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Piereskeleekö naiset?

Kyllä
23
58%
Ei
6
15%
Ehkä
3
8%
En myönnä
8
20%
 
Ääniä yhteensä: 40

Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Mielenkiintoinen kysymys, tästä varmaan vois väitellä paremman sukupuolen edustajien kanssa ikuisuuden ja sopii mielestäni tänne Paskanjauhantaan loistavasti.

Oma kantani on että naiset piereskelee...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tunnustan. Viime aikoina vielä oikein pahanhajuisia sellaisia.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kyllä.

Yleensä "hajuttomia" ilmapaukkuja, pakkohan ne on joskus ulos päästää. En nyt sentään keskellä ravintolaa nosta kankkua ja päästä yhtä ylpeyteni aihetta..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Naiset eivät piereskele eivätkä käy paskalla. Naisilta tulee b-rapusta vain mannaa ja ruusun terälehtiä satunnaisen mirhamin tuoksun saattelemana.
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä muuten opetin yönmustankin piereskelemään vapautuneesti. Se jopa muisteli yhdessä tekstarissa lämmöllä, kuinka sen mielestä oli hassua, kun pieraistessani esitin moottoripyöräilijää, joka huudattaa moottoriaan. Tosin se ei tajunnut sitä, että tähän vapautuneisuuteen kuului myös vapautuneisuus siitä, että jos toisen pieru haisee pahalle, voi esittää että kuolee siihen hajuun just.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vapautin siis taas yhden ranskalaisen vuosisatoja kestäneen sivistyksen ikeestä.
Kikkelis kokkelis.
Lilo

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Siis se on aina se vieressä oleva mies/koira/hevonen/kärpänen/kukkaruukku.
Hebuli

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Jos kaikki suomalaisten naisten yhden vuoden aikana päästämät pierut kerättäisiin puolen litran pulloihin, ne eivät häiritsisi meitä kunnon kansalaisia ainakaan kyseisen vuoden aikana.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Jos kaikki suomalaisten naisten yhden vuoden aikana päästämät pierut kerättäisiin puolen litran pulloihin, ne eivät häiritsisi meitä kunnon kansalaisia ainakaan kyseisen vuoden aikana.
Ja armeijan voisi varmaan lakkauttaa tarpeettomana. Sen sijaan voitaisiin perustaa pierunkeräysjoukot.
Kikkelis kokkelis.
Gina

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ruthlessboy kirjoitti:Naiset eivät piereskele eivätkä käy paskalla. Naisilta tulee b-rapusta vain mannaa ja ruusun terälehtiä satunnaisen mirhamin tuoksun saattelemana.
No siis nimenomaan näin. Tunnistin itseni.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

volkkari1976 kirjoitti:paremman sukupuolen
Tokihan tarkoitit sanoa kauniimman sukupuolen?

Ja vastauksena gallupiin: Kyllä, naiset piereskelevät. Olen myös kuullut todistusaineistoa.
"I want you to get excited about your life."
Patz

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hallusinaatio kirjoitti: Kyllä, naiset piereskelevät. Olen myös kuullut todistusaineistoa.
Oot kyllä nähnyt/kuullut halluja!
Yönmustaritari

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Keikaus kirjoitti:Mä muuten opetin yönmustankin piereskelemään vapautuneesti. Se jopa muisteli yhdessä tekstarissa lämmöllä, kuinka sen mielestä oli hassua, kun pieraistessani esitin moottoripyöräilijää, joka huudattaa moottoriaan. Tosin se ei tajunnut sitä, että tähän vapautuneisuuteen kuului myös vapautuneisuus siitä, että jos toisen pieru haisee pahalle, voi esittää että kuolee siihen hajuun just.
Mistä sä puhut?

Allekirjoitan tuon ruthlessin lausunnon ettei naiset piere.

Vaikkei allekirjoittanut olekaan nainen niin mahdolliset ylimääräiset äänet ovat vain lattian narinaa tai kärpästen surinaa.
HellBell

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Yönmustaritari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä muuten opetin yönmustankin piereskelemään vapautuneesti. ..
Mistä sä puhut?
..
Ei tarkoita sua vaan ihopigmentiltään tummempaa ihmistä. Näin intuitio tässä sanoisi. Hehe!
Yönmustaritari

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

HellBell kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä muuten opetin yönmustankin piereskelemään vapautuneesti. ..
Mistä sä puhut?
..
Ei tarkoita sua vaan ihopigmentiltään tummempaa ihmistä. Näin intuitio tässä sanoisi. Hehe!
No on pakko olla niin mutta mistä tuon mielipuolen hapettuneista johdokkeiden liikkeistä voi tietää. Jos ne joskus pään heilahdellessa vetää maihin niin sitten vetää ja tuloksena on....jotain aivan muuta.
Geetzu

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aika harvoin piereskelen. Oikeestaan niin harvoin, ettei sitä tarttis tässä tunnustaakaan, mutta mun äiti on aika kova täs lajis. Siispä pallotan kyllä:n ilomielin. Siitäs saitte miehet, ihan ku pierut nyt ois teidän joku oma juttu niih. Daa™.
AarneAnkka

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Koska saamme maailman ensimmäisen Le Petomanetten?
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Patz kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti: Kyllä, naiset piereskelevät. Olen myös kuullut todistusaineistoa.
Oot kyllä nähnyt/kuullut halluja!
Kunpa näin olisikin, mutta myös enemmistö kansasta näyttää uskovan naisten pierujen olemassa oloon.
"I want you to get excited about your life."
HellBell

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Yönmustaritari kirjoitti: No on pakko olla niin mutta mistä tuon mielipuolen hapettuneista johdokkeiden liikkeistä voi tietää. Jos ne joskus pään heilahdellessa vetää maihin niin sitten vetää ja tuloksena on....jotain aivan muuta.
Tuloksena on kohta naamakarvojesi käräytys.. paukuitse. Poks.
MarthaFocker

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ei. Eivät piereskele.
Naisten pyllyistä jos ilmaa pääsee ulos niitten mylittleponyjen yhteydessä, niin se on vaan purppurapilveä tai ruusun terälehtien tuoksua. Siis JOS pääsee ilmaa. Siinä ilmassa ei ole mitään kakkamolekyylejä, koska eiväthän naiset kakkaa. Kyllähän te sen tiesitte.
tonttu8

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

No voi jumalauta! Totta helvetissä piereskelee.
ninnithequeen

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tietysti. Mutta mähän en olekaan nainen, mä olen Ninni.
Angita

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tää ainaki. Kaikista hurmaavin olen kun piereskelen unissani.
MarthaFocker

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:Tietysti. Mutta mähän en olekaan nainen, mä olen Ninni.
Tästä lähtien olet HaisuperseNinni.

Todella vastenmielistä. En voi hyväksyä tuollaista toimintaa.
Sen nyt vielä voisin hyväksyä, jos kerran niinQ viidessä vuodessa päästäisi pienen *piun* yksinään ollessaan, mutta siitäkin pitäisi olla tosi pahoillaan ja häpeissään, jos naapuri vaikka kuuli seinän läpi.


:off: Muuten...jos pidättelee pierua tarpeeksi kauan, niin tuleeko persekaasut sitten suusta ulos röyhtäisyn muodossa?
ninnithequeen

Re: Piereskeleekö naiset?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tietysti. Mutta mähän en olekaan nainen, mä olen Ninni.
Tästä lähtien olet HaisuperseNinni.
Todella vastenmielistä. En voi hyväksyä tuollaista toimintaa.
Sen nyt vielä voisin hyväksyä, jos kerran niinQ viidessä vuodessa päästäisi pienen *piun* yksinään ollessaan, mutta siitäkin pitäisi olla tosi pahoillaan ja häpeissään, jos naapuri vaikka kuuli seinän läpi.
:off: Muuten...jos pidättelee pierua tarpeeksi kauan, niin tuleeko persekaasut sitten suusta ulos röyhtäisyn muodossa?
Luepas kultapieni uudestaan tuo lauseeni.

Tietysti naiset piereskelee. Mutta mähän en ole nainen, olen Ninni. Joten en piereskele. En edes mylittleponeja. Sehän vasta kuvottavaa olisikin.
Vastaa Viestiin