Perjantain parahdus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Iltapalaksi puoli litraa hyvää kaivovettä.
Nyt nukkumaan.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Raskas viikonloppu tiedossa. Kaverin mökille. Ilmoja pitelee.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nokka kohti Tallinnaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti: Ainiin ja kun ei perse kestä omakotitalossa asumista vuokralla, niin eilen Joidenrannasta katsastettiin rivarinelikkoo, metsä ja järvi vieressä ja arvioitu säästö asumiskuluissa 700€/kk. Toki neliöitä puolet vähemmän eli kokontekohommia ylijäämätavarasta.
Säästätkö vaivaa vai myytkö muille köyhille, vai onko niin paskoa tavaroo ettet kehtaa edes laittaa nettiin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuossa eilen kävin tipauttamassa isäni tuhkauurnan äidinsuvun Orimattilan sukuhautaan. Ihan yksityistilaisuus mun ja äidin kanssa. Kunhan kolon kaiversivat ja lapion antoivat seurakunnasta, OK niin. Symbolisesti kaadoin kuopan pohjalle ensin tölkillisen Karhua, sitten heitin sinne askin punaista Mallua ja uurna päälle. Sen jälkeen itse lapioin kuopan umpeen. Tuli vähän karu olo.

Päälläni oli taas musta kokopuku, mutta satoi niin, että sadeviittaa piti käyttää.

Kokopuvusta tuli mieleeni, että se päällä naiset kaupoissa vaikuttavat kohteliaammalta ja kuvittelen halukkaammalta kuin silloin kun haisen paskalta ja olen resuvaatteissa. Olenkin harkinnut alkaa pukeutumaan asiallisesti. Ei toki tummaa pukua, mutta joku pikkutakki ja kravatti. Äitinikin mielestä olen silloin niiiin komea. :lol:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti:

Kokopuvusta tuli mieleeni, että se päällä naiset kaupoissa vaikuttavat kohteliaammalta ja kuvittelen halukkaammalta kuin silloin kun haisen paskalta ja olen resuvaatteissa. Olenkin harkinnut alkaa pukeutumaan asiallisesti. Ei toki tummaa pukua, mutta joku pikkutakki ja kravatti. Äitinikin mielestä olen silloin niiiin komea. :lol:
Niin. Eiköhän se ole aika selvä asia, että jos käyt suihkussa ja parturissa ja laitat uuden puvun päälle ja skrakan kaulaan, niin ihmiset suhtautuvat eri lailla kuin jos olet kuselta, paskalta ja spermalta haisevissa vaatteissa peseytymättömänä liikkeellä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ :mrgreen:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo. Tosi pinnallisia nuo naiset. Joka tapauksessa, Gat voisi kokeilla tätä: http://www.iltalehti.fi/viihde/20160617 ... 9_vi.shtml
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tein päätöksen. Pistän auton myyntiin tänään. Ei täällä pääkaupunkiseudulla autolla mitään tee.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti:Tein päätöksen. Pistän auton myyntiin tänään. Ei täällä pääkaupunkiseudulla autolla mitään tee.
ei ni. Täällä voi mennä metrolla. Eiku bussilla. Eiku.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Tein päätöksen. Pistän auton myyntiin tänään. Ei täällä pääkaupunkiseudulla autolla mitään tee.
ei ni. Täällä voi mennä metrolla. Eiku bussilla. Eiku.
Kannattaa tehdä kuin Björn Wahlroos ja lopettaa auton ajaminen ja hankkia autonkuljettaja.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Tein päätöksen. Pistän auton myyntiin tänään. Ei täällä pääkaupunkiseudulla autolla mitään tee.
ei ni. Täällä voi mennä metrolla. Eiku bussilla. Eiku.
Munamankelilla, niin kuin kunnon vihreät tekee!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

McJanne kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Tein päätöksen. Pistän auton myyntiin tänään. Ei täällä pääkaupunkiseudulla autolla mitään tee.
Mikä vehe, paljon pyyät?
Ei se sua kiinnosta. Pistän ylihintaan myyntiin siinä toivossa että joku onneton nappaisi kiinni.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Kokopuvusta tuli mieleeni, että se päällä naiset kaupoissa vaikuttavat kohteliaammalta ja kuvittelen halukkaammalta kuin silloin kun haisen paskalta ja olen resuvaatteissa.
Todella erikoista. Omaan makuuni on aina olleet enemmän sellaiset ulosteelta ja vanhalta viinalta haisevat epäsiistit möröt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Gat kirjoitti:Olenkin harkinnut alkaa pukeutumaan asiallisesti. Ei toki tummaa pukua, mutta joku pikkutakki ja kravatti. Äitinikin mielestä olen silloin niiiin komea.
Hommaa myös vuotta 2016 olevia paitoja. Vaikka et aina kravaattia pitäisikään..
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Tuossa eilen kävin tipauttamassa isäni tuhkauurnan äidinsuvun Orimattilan sukuhautaan. Ihan yksityistilaisuus mun ja äidin kanssa. Kunhan kolon kaiversivat ja lapion antoivat seurakunnasta, OK niin. Symbolisesti kaadoin kuopan pohjalle ensin tölkillisen Karhua, sitten heitin sinne askin punaista Mallua ja uurna päälle. Sen jälkeen itse lapioin kuopan umpeen. Tuli vähän karu olo.

Päälläni oli taas musta kokopuku, mutta satoi niin, että sadeviittaa piti käyttää.

Kokopuvusta tuli mieleeni, että se päällä naiset kaupoissa vaikuttavat kohteliaammalta ja kuvittelen halukkaammalta kuin silloin kun haisen paskalta ja olen resuvaatteissa. Olenkin harkinnut alkaa pukeutumaan asiallisesti. Ei toki tummaa pukua, mutta joku pikkutakki ja kravatti. Äitinikin mielestä olen silloin niiiin komea. :lol:
Jos ei ole pukua, ei oikein laiteta krakaakaan. Tai sitten joku hyvin rento jos on tummat farkut. Muuten kraka menee muusta habituksesta yli. Siistit housut, kauluspaita ja pikkutakki harvoin ovat ylipukeutumista.

Toki jos paita on rypyssä, housut spermassa ja takki oksennuksessa, voi yhtä hyvin kulkea vaikka haalareissa. Hygienia ei oikein ole sun juttu.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kyllä pikkutakin kanssa solmio menee ihan jees. Tosin gattikselle sanoisin, että kuitenkin skippaa solmion kun tuskin gattiksella on silmiota matchattynä pikkutakkisettin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti:^ kyllä pikkutakin kanssa solmio menee ihan jees. Tosin gattikselle sanoisin, että kuitenkin skippaa solmion kun tuskin gattiksella on silmiota matchattynä pikkutakkisettin.
Kokopuku olisi vähän liian muodollinen. Mutta onhan mulla läjä halpoja farkkuja, mustia myös ja suoriakin mustia housuja farkkukankaasta. Hipsterimpää kai se olisi pitää pikkutakki-farkut-komboa kuin setämiehen kokopukua?

Valkoisia paitoja minulla on. Kauluspaitaa käytän aina.
Ja kravattejakin on, suurin osa niistä tosin isäni värikkäitä ja leveitä "koiranoksennuskravateiksi" sanottuja 70-lukulaisia. Eikös ne ole taas muodissa?

Irtopikkutakkeja taitaa olla omat musta ja sininen. Ja sitten isän vanhat pikkutakit. Jotka kyllä vanhemmat ovat liian 70-luvun unisex ja kumma kyllä kyllä minulle hartioista liian pieniä ja tuoreemmat taas isän lihottua mulle kuin telttoja.

Joten mistä herrainpukimosta saa trendikkäitä pikkutakkeja ja solmioita?

Ja kauanko näitä pitää miettiä, ennen kuin muuttuu homoksi tai metroseksuaaliksi?
Olen sitäpaitsi kovin kiintynyt melkein Indiana Jones-tyyliseen vanhaan pilottinahkapuserooni.

Hygieniapointtinne ymmärrän. Sitä vaan toivoisi, että sivistyneempiäkin naisia kiihoittaisi pienet myskintuoksut. Jos ei paska, niin pallihiki ja spermajämät. :mrgreen:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:^paljonko tarjoat?
Kuinka paljon maksat että otan? Kuljetus ei kuulu hintaan.

Mulla ei oo tilat lisiny tyvärr, joten polta vaan!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:^rahamiehet ei selittelis.
Rahat jo viisi vuotta sitten loppu, loppuun asti mennään niinkuin huutolaispoikaa vietäisiin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:^rahamiehet ei selittelis.
Rahat jo viisi vuotta sitten loppu, loppuun asti mennään niinkuin huutolaispoikaa vietäisiin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantain parahdus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:Raskas viikonloppu tiedossa. Kaverin mökille. Ilmoja pitelee.
Eilen puolenpäivän aikaan oli kunnon krapula, jossa ensin pelottaa että kuolee ja sitten pelottaa ettei kuolekaan. Mutta tänään oli ihan ok vointi vaikka eilenkin soppaa otettiin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin