KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

En ymmärrä tota kuukkelin insinöörien sielunelämää. Mikä ***** järki on kieltää defaultisti kirjoitusoikeudet SD-kortille? Jotta sain SFTP-clientin mussuttamaan musat suoraan SD-kortille, se vaati yhden patchin ja yhden fläsäytyksen. Älkääkä edes aloittako aiheesta "kuinka saan linuxin synkkaamaan musat puhelimeen", tämän kanssa on tapeltu jo useampi päivä..

Eläköön Open Source ja Legalize Pussikalja! :evil: :roll:
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saatanan linux-miehet. Joudun kantelemaan aina läppäriä kun niillä ei toimi jako skypessä ja viime aikoina joutunut myös tulostamaan hedän paprut kun eivät itse osaa. Ja ilmeisesti linux ja citrix on melko hankala yhdistelmä.


Alkoi eilen nukuttamaan niin penteleesti, että menin nukkumaan ensimmäisen puoliajan puolessa välissä. Ainut vain ettei uni tullut kuin joskus kuuden maissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Saa syyttää varmaan itseäkin, kotona kun alkaa olla vähän turhan heterogeeninen toi eKosysteemi, löytyy mm seuraavia:.
- wintoosaa
- android (stockkia, customoituja 4, 5, 6)
- lubuntu linux
- kodibuntu
- freebsd
Nämä kun opetat juttelemaan keskenään kaikissa olosuhteissa, ilman laite- ja ajuriyhteensopimattomuuksia niin eipä ole hetkeen vapaa-ajan ongelmia...
Kyllä linuxissa ehdottomasti on puoleensa, mutta integraatio muihin järjestelmiin / eri alustalle koodattuihin tuotteisiin ei ole todellakaan yksi niistä.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuten joku ehkä muistaa, muutamia vuosia sitten en erityisesti odottanut lomaa. Nyt olen alkanut kokea miellyttäväksi tiedon, että loma alkaa pian. En ole varma, onko eo. muutos hyvä vai huono asia. Ehkä se ei ole kumpaakaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mmmmitä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hämmästeletkö, että en muutama vuosi sitten erityisesti odottanut lomaa? Niin. Se ehkä johtui siitä, että tein töitä nykyistä vähemmän, eli työnteko ei niin paljoa rasittanut. Toinen mahdollisuus on, että olin masentunut ja sen takia en odottanut mitään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Hämmästeletkö, että en muutama vuosi sitten erityisesti odottanut lomaa? Niin. Se ehkä johtui siitä, että tein töitä nykyistä vähemmän, eli työnteko ei niin paljoa rasittanut. Toinen mahdollisuus on, että olin masentunut ja sen takia en odottanut mitään.
Kolmas mahdollisuus on, että aiemmin olet vain murehtinut loman aikana menetettyä liikevaihtoa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun olin sinkku, loma-ahdisti jo valmiiksi. Perheellisenä, tyttöjen ollessa pieniä, ahdisti hieman myös. Nyt, jostain syystä, kolmannen vauvan synnyttyä lomalla on kiva ollut aikaansa viettää. Tällä hetkellä tytöt ovat jo sen verran isoja, että yhden vauvan kanssa pärjääminen on helpompaa. Rutiinikin kasvaa, eikä enää stressaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Hämmästeletkö, että en muutama vuosi sitten erityisesti odottanut lomaa? Niin. Se ehkä johtui siitä, että tein töitä nykyistä vähemmän, eli työnteko ei niin paljoa rasittanut. Toinen mahdollisuus on, että olin masentunut ja sen takia en odottanut mitään.
Kolmas mahdollisuus on, että aiemmin olet vain murehtinut loman aikana menetettyä liikevaihtoa.
Tuokin on mahdollista sikäli, että kun yrittäjä ei saa lomalla rahaa mistään, niin se vaikutti. Nyt kun taloudellinen tilanne on parempi, niin ei tarvitse miettiä, miten rahat riittävät loman yli.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Hämmästeletkö, että en muutama vuosi sitten erityisesti odottanut lomaa? Niin. Se ehkä johtui siitä, että tein töitä nykyistä vähemmän, eli työnteko ei niin paljoa rasittanut. Toinen mahdollisuus on, että olin masentunut ja sen takia en odottanut mitään.
Hämmästelin tässä ketjussa kaikkea muuta paitsi viestiäsi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Hämmästeletkö, että en muutama vuosi sitten erityisesti odottanut lomaa? Niin. Se ehkä johtui siitä, että tein töitä nykyistä vähemmän, eli työnteko ei niin paljoa rasittanut. Toinen mahdollisuus on, että olin masentunut ja sen takia en odottanut mitään.
Hämmästelin tässä ketjussa kaikkea muuta paitsi viestiäsi.

Ja nyt kuin luin lisää, oon uudelleen vähän wtf. Miten loma voi ahdistaa ketään mitenkään? Menkää kallonkutistajalle!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Hämmästeletkö, että en muutama vuosi sitten erityisesti odottanut lomaa? Niin. Se ehkä johtui siitä, että tein töitä nykyistä vähemmän, eli työnteko ei niin paljoa rasittanut. Toinen mahdollisuus on, että olin masentunut ja sen takia en odottanut mitään.
Hämmästelin tässä ketjussa kaikkea muuta paitsi viestiäsi.
Voe mahoton paekka.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsymystä lääkitty järjettömällä määrällä kahvia ja muutamalla kanankoivella.

Seinälläkiipeilymoodi päällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Ja nyt kuin luin lisää, oon uudelleen vähän wtf. Miten loma voi ahdistaa ketään mitenkään? Menkää kallonkutistajalle!
Yleinen vaiva, usein esillä mediassakin. En usko, että olet vilpitön, kun hämmästelet suurieleisesti asiaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Loma ahdistaa siinä mielessä, että sen jälkeen on saldo pahasti miinuksella. Ei ole ehkä varaa lähteä talvella reissuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja nyt kuin luin lisää, oon uudelleen vähän wtf. Miten loma voi ahdistaa ketään mitenkään? Menkää kallonkutistajalle!
Yleinen vaiva, usein esillä mediassakin. En usko, että olet vilpitön, kun hämmästelet suurieleisesti asiaa.
Kyllä mä ihan aidosti ihmettelen miten loma voi ahdistaa. Mulla on sitten varmaan johdotuksessa joku vika, mutta kyllä mua enemmän ahdistaa loman loppuminen kuin sen alkaminen.

Edit. Piti ihan googlata asiaa ja kyllähän se näyttäisi olevan useamman ihmisen vitsaus. Ehkä tarvitsen itse kallonkutistajaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tuntuu nykyään hyvin moni ihminen ahdistuvan useasta asiasta.
Mä en näe tossa mitään järkeä, joten en ahdistu.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Dynamo kirjoitti:Tuntuu nykyään hyvin moni ihminen ahdistuvan useasta asiasta.
Mä en näe tossa mitään järkeä, joten en ahdistu.
But I believe that, as a species, human beings define their reality through suffering.
- Agent Smith, "The Matrix"

En muista että loma olisi koskaan ahdistanut, mutta sinkkuaikoina, etenkin eron jälkeen pisemmät juhlapyhät olivat aivan vitun kauheita.

Leikittelen ajatuksella bygata seuraavan kerran julkisessa kulkuneuvossa liikkuessani man-in-the-middle -tyylinen ansa ja katsoa kuinka moneen laitteeseen pääsen käsiksi kahden tunnin matkan aikana :mrgreen: :napu:
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihmiset on ihme pupuja vähän kun kattoo hyppivät seinille ja yrittävät juosta karkuun..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KirjoitusoikeudetPuuttuvat-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mitä enemmän vapaa-aikaa sen kivempaa elo on. Oli sitten loma, pyhä tai vaikka vain viikonloppu. Jos siitä saisi rahaa tarpeeksi, olisin varmaan jonkun aikaa mielellään työttömänäkin.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin