Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

tpk
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Olin jo klo 07 :paavi:
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Eilen kokeilin käyttää kehärataa lentokenttäreissuun (eli siis noukin pojan kotiin). Oikein maittava ratkaisu siihen nähden, että maksaisi lentokentän kalliin paikoituksen. Eli siis jätin auton Kivistön juna-asemalle ja siitä siitä yksi pysäkin väli ja olin terminaali 1:n alla. Toimii!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kituviikko ennen lomaa + sähköpostiin tulvivat alemainokset = pankkitilin turmio.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mullakin on kituviikko ennen lomaa. Itse asiassa jo kolmas kituviikko, kun on kolmas kesälomakin. Kannattaa tehdä lapsia!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kituviikko kanssa. Tosin jossain mielenhäiriössä olin luvannut majoittaa mutsin ja tädin ensiviikolla jotain jeesusleiriä varten, sitä voi tuskin lomaksi laskea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mullakin on kituviikko ennen lomaa. Itse asiassa jo kolmas kituviikko, kun on kolmas kesälomakin. Kannattaa tehdä lapsia!
Mä olen tänä vuonna töissä 9 kuukautta. Ei lapsia lomalla eikä arkena. Voitin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mullakin on kituviikko ennen lomaa. Itse asiassa jo kolmas kituviikko, kun on kolmas kesälomakin. Kannattaa tehdä lapsia!
Mä olen tänä vuonna töissä 9 kuukautta. Ei lapsia lomalla eikä arkena. Voitin!
Joo, siis loma on lomaa, kun se tuntuu lomalta. Nyt onneksi on mennyt hyvin ja on pystynyt nauttimaan, eikä vain suorittamaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kannattaa saada usein kenkää niin ei tarvitse lomailla kovin paljoa. Tänä vuonna viidelläkymmenellä viikolla töissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Kannattaa saada usein kenkää niin ei tarvitse lomailla kovin paljoa. Tänä vuonna viidelläkymmenellä viikolla töissä.
Mie en tee töitä helmikuussa, mie en tee töitä heinäkuussa, sitten mie en tee töitä marras-joulukuussa... No, ens vuonna sitten varmaan kostautuu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kolme viikkoa lomaan..
ei se mitään onneksi on lomat lyhenneet parilla viikolla koska 30 päivää ja lauantäit syö lomat entisestään..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin