ToiveikasTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

lunta on ihan mukvasti... viime yönä ainakin aamusta oli ihan múkava paukuttaa duunia... tänään alkaa viimeinen yö-ponnistus ja sitten lomaa ja viinaa :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

HPK

Huonot unet, aikanen herätys, mutta hyvä vaan tällä kertaa. Tuleepahan uni sit illalla aikasin toivottavasti, että saa herättyä taas aikasin että tulis sit uni aikasin, että jaksais lauantaiaamuna herätä viideltä :) Selkeetä mongoliaa.. tämä mun elämä. Kohta lähtis tästä taas tuonne etelä-Suomeen päiväksi, eli parinkytä kilsan päähän siskolle juoruamaan ja auttelemaan kodinhoidossa, sillä kun on vähä päinvastaiset onkelmat kuin isosisarellaan, eli l i i k a a hommaa eikä ehdi tehdä yhtään mitään ku 1,3v kakruhäkkyrä pyörii ympäriinsä jaloissa päivät pitkät.
WanhaPervo

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Mikäs gulliblelle on tullut kun on lähtenyt kitystä??
ninnithequeen

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Selkä iihan jumissa. Mutta eih, reippaana töihin. Ja kyllä, lupauduin sinne perkeleen baariin tuuraamaan taas. Mun ´lupaus piti taas huikeat 6 vrk. Ikinä en enää baarihommia tee :roll:

Ja hyvää Torstaita kaikille. Laps on ihan onnessaan kun sai avata joulukalenterin ekan luukun :D
killkill

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Mikäs gulliblelle on tullut kun on lähtenyt kitystä??
Pyysi poistamaan tunnukset. Syy selviää varmaan kysymällä mieheltä itseltään. Käsittääkseni osallistuu pikkujouluihin - ainakin syöminkeihin.
bedlam

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Tänään pitäis Hellakoptereita mennä kuuntelemaan. En tiedä yhtään heidän viisuistaan, joten lavashown on paree olla hyvä. Joskus aikoinaan yhden levyllisen omistin, mutta kiikutin divariin kun tajusin, ettei kuuntelu onnistu ilman avoautoa ja kesää.

Ja tänään on julgubbenkuu.
Pikku-Akka

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

ninnithequeen kirjoitti:Ja hyvää Torstaita kaikille. Laps on ihan onnessaan kun sai avata joulukalenterin ekan luukun :D
Tarkoititko itteäs vai jälkikasvuas? Meillä oli poitsu vallan onnellinen kun sai heti aamulla suklaapalan. :lol:

On muute ikävä tunne kurkussa, tuleekohan nuhatus... :twisted:
Angita

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Se on sitten joulukuu. Ihanaa! Jahka pääsen kotiin täältä mussun luota niin eka luukku mun suklaakalenterista aukeaa.
ninnithequeen

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja hyvää Torstaita kaikille. Laps on ihan onnessaan kun sai avata joulukalenterin ekan luukun :D
Tarkoititko itteäs vai jälkikasvuas? Meillä oli poitsu vallan onnellinen kun sai heti aamulla suklaapalan. :lol:
Kyllä mie tuota taaperoa tarkoitin :D
Mun äippä oli ostanut sille kankaisen hienon joulukalenterin, ja sujauttanut jokaiseen pussukkaan pari suklaapalaa. Kyllä oli neidistä jännää kun sai suklaatia heti aamusta.
millivanilli

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hyvää torstaita =)

Viikonloppu ja alkuviikko menivät erinäisiä projekteja tehden, joten tämän päivän ja huomisen pyhitän tentteihin lukemiselle. Eipä muuta kuin takaisin kirjojen ääreen.
Patz

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti: Käsittääkseni osallistuu pikkujouluihin - ainakin syöminkeihin.
Peruutusta en ainakaan ole saanut...

Viikon viimeinen työpäivä, jeee! Saavuin töihin kymmenen maissa ajeltuani ensin maisemareittiä Nikkilän kautta motarille, ja sitten lahjakkaasti puhelimessa juorutessani Käpylän liittymän ohi, eli toista "maisemareittiä" Pasilan läpi Meilahteen.

Varmistin äsken tarkan ruokailijamäärän Cantina Westiin, eli turha yrittääkään enää perua ilman lompakon levittelyä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä oon ihan selvästi raskaana nyt, kun kävin katsomassa vauvaani eilen. Mulla on aamupahoinvointia ja vähän päiväsellaistakin ja koko ajan vaan pitää syöpötellä. Mahakin on kasvanut. Kohta pitää alkaa ostella vauvalle tarvikkeita.
Dumari

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Hyvää torstaita =)

Viikonloppu ja alkuviikko menivät erinäisiä projekteja tehden, joten tämän päivän ja huomisen pyhitän tentteihin lukemiselle. Eipä muuta kuin takaisin kirjojen ääreen.
Diu diu! Hyvää torstaita ja tsemmppiä koulutöihin :D
Cityltä tulee iki-ihana (Europen?) Rock the Night!

Tänään paNkkiin hakemaan tilintäytettä!
Pikku-Akka

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Lolita kirjoitti:Mä oon ihan selvästi raskaana nyt, kun kävin katsomassa vauvaani eilen.
Kumpi tulee? :pikkugee: Niin ja onnee!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Kohta pitää alkaa ostella vauvalle tarvikkeita.
Hiekkaa ja silakoita?
ninnithequeen

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Mä oon ihan selvästi raskaana nyt, kun kävin katsomassa vauvaani eilen. Mulla on aamupahoinvointia ja vähän päiväsellaistakin ja koko ajan vaan pitää syöpötellä. Mahakin on kasvanut. Kohta pitää alkaa ostella vauvalle tarvikkeita.
IHQ!

Mikä niistä se on ja kumpaa sukupuolta? Jos uros, ni tulkaas meille kylään :jouden:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pikku-Akka kirjoitti:Kumpi tulee? :pikkugee: Niin ja onnee!
Aika todennäköisesti se oli poika, kun hännän alle kurkin. Samahan se loppujen lopuksi, kunhan on terve. Ainakin mussukka oli utelias ja eläväinen, korista piti päästä lattialle pyörimään, vaikka vähän pelotti ja jalatkaan eivät vielä kunnolla kanna.
Turbohaltija

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Kumpi tulee? :pikkugee: Niin ja onnee!
Aika todennäköisesti se oli poika, kun hännän alle kurkin. .
Joskus näissä asioissa sattuu hauskoja yllätyksiä. Annettiin kerran ystävälleni pentu samasta pesueesta, josta äiteen kaksi kissaa on. Pentu sai nimekseen Vilma, hassu pieni tyttökisuli... Myöhemmin nimi piti uuden havaintotiedon perusteella muuttaa Vilpuriksi. :D
millivanilli

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Hyvää torstaita =)

Viikonloppu ja alkuviikko menivät erinäisiä projekteja tehden, joten tämän päivän ja huomisen pyhitän tentteihin lukemiselle. Eipä muuta kuin takaisin kirjojen ääreen.
Diu diu! Hyvää torstaita ja tsemmppiä koulutöihin :D
Cityltä tulee iki-ihana (Europen?) Rock the Night!

Tänään paNkkiin hakemaan tilintäytettä!
Kiitti.. juu, mikäs tässä lukiessa. Laitoin äsken hieman jouluntuoksua semmoiseen aromihässääkkään -> joulufiilis = hyvä olla

Nyt sitten pitää (taas) yrittää sisäistää tenttiasioita. Välillä tuntuu, että lukeminen olisi turhaa, tieto tarttuu niin heikosti. Eipä voi kuin yrittää enemmän.

Mä täällä hytkyilen System Of a Downin tahtiin.

Eikös huomenna sitten tulekin veronpalautukset? Tosi kiva juttu, ei tarvitse sitten vielä kajota säästötiliin. Pitäis vielä pari palkkaakin tulla parin viikon sisällä.
Geetzu

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tjahas, kuinkas monella maalilla IFK Tapparan tänään pieksiskään. Hmmh. Taidan vetoilla pitkästä aikaa, lätkämatsiakin seuraan niin ärsyttävien ammattivedonlyöjien seurassa, että pakko ois päästä pätemään oikein veikatulla lopputuloksella. APUJA! :]
Pikku-Akka

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Oi tuota äitiyden onnea... Mulle myös, mutta minkä merkkinen?
SingleMalt

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Tjahas, kuinkas monella maalilla IFK Tapparan tänään pieksiskään.
Ai että Tampereella IFK-pieksee papparan... Hmmm. kovin suurta kerrointa en antaisi Tapparan kotivoitolle... Viimeksi kun Tappara teurasti IFK:n 1-7 nordiksella..
Geetzu

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tjahas, kuinkas monella maalilla IFK Tapparan tänään pieksiskään.
Ai että Tampereella IFK-pieksee papparan... Hmmm. kovin suurta kerrointa en antaisi Tapparan kotivoitolle... Viimeksi kun Tappara teurasti IFK:n 1-7 nordiksella..
Nii-i, mä uskon nyt ihan selkeeseen IFK-voittoon kyllä. Ja mulla saattaa olla onni vähän beesissä, veikkasin (siivousvuoroista) eilen Narrien Kärppä-voitoks 2-0, eipä jääny paljosta kii. Niin vähästä, että vältän imuroinnin ens viikolla.
Yönmustaritari

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

killkill kirjoitti:Kyllä noilla kitkoilla ajelu melkoista taiteilua risteyksissä, vaikkei nyt ollut edes erityisen liukasta. Onneksi ens viikolla saa uudet Hakkaapäället alle.

Taas yhdet pikkujoulut lisää.. Täytyy varmaan mennä verenvaihtoon loppiaisena.
Juuri pääsin kahvipöydästä kehumasta, että kuinka ei ole vielä kertaakaan ruopinut vaikka on ollut kuinka liukasta. Kyllähän ultragripeillä vetelee vaikka tunnelin seiniä pitkin.

Liukkaille (nuuuuh!) päästessä tekee vähintäänkin jonkin verran mieli (nuuuh!) kiskoa kahvaa kurveissa mutta tähän asti olen sitä välttänyt. Sitten kun se ensimmäisen kerran ruopaisee niin katotaas sitten uudemman kerran.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: ToiveikasTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niin. Ikäväkseni joudun ilmoittaa, että pääsen ehkä vain käymään lauantaisissa pikkujouluissa. Tämä johtuu lähinnä hirvittävästä talouskriisistäni, jota ei edes säälittävänpienet veronpalautukset pysty korjata.
Nyt sit vaan pitäis enää päättää, mihin kuppilaan teen tän pistäytymisen. Hmm..missähän päin Kalliota se Trickshot mahtoikaan olla?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin