Beernantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Beernantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jäi juopoilta Torstai väliin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:Jäi juopoilta Torstai väliin?
Tietenkin.
Mutta vittu että kytät minnuu vainoovat.
Tuossa äsken äiteetäni Orimattilan K-marketissa käyttäessäni ja lastatessani uusia karhu-24-päkkejä autooni, ohimenevää katua ajoi Sikamobiili. Mä jotenkin arvasin, että minuthan ne varmaan pysäyttää. Mieleeni tuli myös, että K-marketin söpö punatukkainen myyjätär oli vilkuillut minua ja haisevaa miehenraatoani epäluuloisesti. (Kostoksi tsekkasin perseensä kun oli selin.)

No joo, ensin vedin röökin vähän odotellen siinä parkkialueella. Sitten liikkeelle ja siellähän kyttäauto oli jo kolmenkymmenen metrin päässä heti viereisellä parkkipaikalla piilossa ja väijyksissä kuin mureena kolossaan. Heti singahti perääni ja punainen valo.

Minä sanoin että toivottavasti ei ole jämiä eliseltä, ei pitäisi olla. Poliisi sanoi toivotaan ettei ja sitten puhalsin.

Poliisi että joo nollaa näyttää. Tai eikun nousee vähän (oliko se 0.02 tai jotain). Kysyi että tänäänkö en ole juonut. Minä että en en ja kyttä toivotteli hyvää päivänjatkoa.

Loppulauseeni ei ollut ihan totta. Pakkohan krapulakalja oli varhain aamulla kietaista ja sitten puhaltelin omaan halpisalkometriini varmasti lailliselle puolelle :-)

Mutta miksi viattomia poloisia noin vainotaan? Eikö niillä ole parempaa tekemistä? Onko vanhan miehen henklökohtainen turvallisuus enää poliisin taholta ollenkaan suojattu??????!!!!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Syyllinen jää aina kiinni, joidenkin satujen mukaan viimeisellä ehtoollisella vaiko mikä se olikaan? :paavi: :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaljattaisi. Tai oikeastaan vodkattaisi. Mutta ei.

Alkaa tämä saakutin räkä&köhä-tauti vituttamaan oikein tosissaan. Vitutti niin paljon, että vedin jo överisikapitsan. Siitäkin tosin unohdin chilin. Huomenna pitäisi körötellä mansesteriin kummitytöt konfirmaatioon eli alkoholi jää tänään väliin. Miksi tuo hihhulitilaisuuskin kestää ihan pirun kauan? Ja kahvittelu jossain hevonhelvetissä, kärsimyksen maksimointi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Kietaset vaan vodkat naamaan. Ajelet sitten pirssillä kinkereille ja takas. Kerrankos sitä, jos toisenkin.
Gat kirjoitti:Mieleeni tuli myös, että K-marketin söpö punatukkainen myyjätär oli vilkuillut minua ja haisevaa miehenraatoani epäluuloisesti.
Mihinkäs se siisti pikkutakki-ajatus on jäänyt?
Vai saatko noinkin muidenkin kuin vihjepuheluita tekevien kassojen/lääkäreiden/jne ja poliisien huomion? Siis zekzuaalisessa mielessä huomion. Tähän ei lasketa "voi perkele ett'ä aisee paskalle ja vanhalle viinalle -huomiota.

Tietokoneenkorjauskurssi käynnissä. Vuorossa tee-se-itse -harjoitteet, eli kortin asennus paskas menneen tilalle. Tai ainakin toivon tehneeni oikean AnaLyysin vikakohteesta. mAsennus täytyy kuitenkin tehdä itse. Ja sit pääsis rahanteon kimppuun. eli viikonlopputöitä, kun en tänään pystynyt rikkoutumisen vuoksi.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

No joo. Luultavasti olin jos en kännisen vaan ainakin krapulaisen näköinen. Pultsarimainen. Päälläni kainaloista jo revennyt rakas nahkatakkini. Pitäisi korjauttaa.

Saattoi olla vihjepuhelu, saattoi olla kyttien vuosien takainen muistuma minusta ja autostani miedossa rattijuoppoudessa, saattoi olla kun ohiajavat poliisit näkivät minun lastaavan kaksi 24-päkkiä autoon.

Misujen katseista en ole aina varma. Vaikka toivoisin, ei se punapää myyjä halukkaaltakaan vaikuttanut. Vaikka käyttäydyin erittän asiallisesti vanhaa äitiäni kaupassa ja kassalla auttaessani. Salakavalana mukakostona kyllä vaihvihkaa tsekkasin myyjärtä, myös täysin salaa varsin hyvän peppunsa :h: En puhutellut.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dynamo kirjoitti:Kietaset vaan vodkat naamaan. Ajelet sitten pirssillä kinkereille ja takas. Kerrankos sitä, jos toisenkin.
Joku vähän alta parisataa kilsaa suuntaansa on liikaa tälläiselle Roope Ankka-tason kitupiikille. Lisäksi kun joutuu istumaan jannun vieressä, joka tulee kuolemaan puolen vuoden sisällä alkoholismin seuraamuksiin, ei ihan kehtaa haista vanhalle viinalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sun pitää Bluntly kovalla harjoittelulla kehittää samanlainen supertehokas rasvamaksa kuin mulla.
Jolloin vaikka tämän illan kännäisit, aamulla ei ilman krapularyyppyä ole promillen häivääkään. Tai jos on krapulakaljan kanssa, on kuitenkin nopeasti reippaasti laillisella puolella.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Puhuinko jotain veren alkoholipitoisuudesta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:Puhuinko jotain veren alkoholipitoisuudesta?
Eihän ne kenttäkytät sitä, vaan mitä hönkäiset mittariin ihan kadulla.

Multakaan ei silloin joskus mitään verikoetta. Kunhan áutonsa mittarin lukema oli epäselvä, ja veivät mut kyttikselle puhaltamaan tarkkuusalkometriin. Jossa siinäkin mulla oli vaikeuksia, koska suuni oli hammaslääkärin jäljiltä puudutettu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taitaa olla aika turhaa edes yrittää vääntää rautalangastakaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:Taitaa olla aika turhaa edes yrittää vääntää rautalangastakaan.
No koettapa. En ymmärrä sinua, vaikka olen opiskellut biologaakin ihan yliopistossa.

Edit: Vai viittaatko siiheh, että juuri nyt olen kännissä? No niin olenkin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vanhan viinan haju = no vanhan viina HAJU, ei promilleja sitten yhtään. Varsin epämukava kanssaihmisille jo pelkästään, mutta jos on kuivilla oleva alkkis niin varmaan melko kestämätön.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:Vanhan viinan haju = no vanhan viina HAJU, ei promilleja sitten yhtään. Varsin epämukava kanssaihmisille jo pelkästään, mutta jos on kuivilla oleva alkkis niin varmaan melko kestämätön.
Haistakaa hienohelmat nuuskijahomot, vittu sentäs!!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Bluntly kirjoitti:Lisäksi kun joutuu istumaan jannun vieressä, joka tulee kuolemaan puolen vuoden sisällä alkoholismin seuraamuksiin, ei ihan kehtaa haista vanhalle viinalle
Tuoko oli Gatille liikaa? Ei kai sentään susta puhunut, vai ootko säkin konfirmaatiotilaisuuteen matkalla?

Mut oikeesti. Heitä se nahkatakki syyskokkoon. Hommaa siisti takki tilalle ja ala käymään päivittäin, tai edes joka toinen päivä pesulla. Ja parturissa kerran kuukauteen. Ni jo alkaa naisetkin katsomaan erilailla kuin pelonsekaisin tuntein tai halveksien. Tai naureskellen. Kai. Luulisin. Toivon kuitenkin.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Eiköhän tuo G-miehen kannustaminen/neuvominen ole jo nähty. Kun ei ole kykyä ja halua arkeaan muuttaa piiruakaan, ei se muutu. On helpompaa olla mariseva rappioalkoholisti joka runkkaa kotitilan nurkissa kunnes juo itsensä hengiltä kuin yrittää. Mitään.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dynamo kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Lisäksi kun joutuu istumaan jannun vieressä, joka tulee kuolemaan puolen vuoden sisällä alkoholismin seuraamuksiin, ei ihan kehtaa haista vanhalle viinalle
Tuoko oli Gatille liikaa? Ei kai sentään susta puhunut, vai ootko säkin konfirmaatiotilaisuuteen matkalla?

Mut oikeesti. Heitä se nahkatakki syyskokkoon. Hommaa siisti takki tilalle ja ala käymään päivittäin, tai edes joka toinen päivä pesulla. Ja parturissa kerran kuukauteen. Ni jo alkaa naisetkin katsomaan erilailla kuin pelonsekaisin tuntein tai halveksien. Tai naureskellen. Kai. Luulisin. Toivon kuitenkin.
Taisipa Bluntly olla huolestunut omista tuoksuistaan. Mutta kamoon, jos on kyseeessä Bluntlylle tylsä hihhulitilaisuus ja kun Bluntly kuitenkin on muuten paljon siistimpi kuin minä..... niin miksi antaa aina myöten miten ne "hienot herkät ihmiset" niiiiiin kärsivät. Ja poliittisen korrektiuden myötä kärsivät kohta ihan mistä vaan. Antaapa heidän kärsiä.

Nahkarotsistani en luovu. Pitää vain korjauttaa ja puhdistuttaa se. Kävi vaan niin, että tänne lähtiessä ei sattunut siinä kiireessä muuta mukaan. Puku oli ja talvitakkeja täällä. Joojoo kaupoista saa. Tukkani leikkaan ja ohennan itse ja hyvin osaankin. Alkaisi olla jo aika....
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Beernantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Jaahas. So Hard sen tuossa edellä jo sanoikin.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Vastaa Viestiin