Arska Elon torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Arska Elon torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nojuu, tietääköhän täällä imeväiset kuka oli otsikon
kaveri.
No Stadinarskan eli kuukauden Eloarskan tiedätte.

Tuo pitkän tähtäimen haave on hyvä ketju. Ihme, etten
ole sitä keksinyt!

Tähän ketjuun VOISI laittaa, mitkä asiat ESTÄVÄT joidenkin
toiveittenne toteutumisen, ja voisiko juuri tämä päivä olla
mahdollinen uusien asioiden aloitukselle!

ELO-SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Arska Elon torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun täällä pohjolan pojalle aiheuttaa välillä isojakin näppylöitä Trumpin möläytykset, niin mietin vaan, kuinka keskiverto järkevä ja sivistynyt jenkki (kai niitäkin on) niihin reagoi. Mutta huomenta kaikille. Katsoin juuri, että satavarmasti kastun läpimäräksi kotimatkalla pyörän selässä reppu täynnä ribsejä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Arska Elon torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänään salille sätkimään ja sen jälkeen elektiivinen leikkaus eli hiusten lyhennys. Käyn Hair Storessa, nopea ja halpa. Vaimohan on ex-kampaaja, hän mielellään leikkaisi hiukseni, kun ei tykkää Hair Storen jäljestä, mutta mielummin istun liikkeessä, kun voi samaan aikaan lukea kännyä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Arska Elon torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Tänään salille sätkimään ja sen jälkeen elektiivinen leikkaus eli hiusten lyhennys. Käyn Hair Storessa, nopea ja halpa. Vaimohan on ex-kampaaja, hän mielellään leikkaisi hiukseni, kun ei tykkää Hair Storen jäljestä, mutta mielummin istun liikkeessä, kun voi samaan aikaan lukea kännyä.
Miksi et mene jonnekin "kunnon" parturiin? Vaimo on tyytyväinen ja saat selata Kitinää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Arska Elon torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Voishan sitä mennä joo..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Arska Elon torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Päiväunilla

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Arska Elon torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pari kiloa babybackribsejä kauppahallista. Lounaaksi otin affenta 4 vuodenajasta ja aiettä oli maukasta. Illalla sitten ribsien keitto ja marinaadiin huomisia ruokavieraita varten. Kyllä pari kiloa viidelle aikuiselle riittää, kun kerran bluntlyäkään ei ole kutsuttu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin