Mahtimenoo maanantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun ei ole tavoitteita vaan visioita, ei voi epäonnistua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Kyllähän tämä nykyinen mitalikanta paremmin vastaa meidän väkilukua. Ennen vanhaan niitä tuli suhteettoman paljon.
Uusi Seelanti 4,4 milj. ja 18 mitalia. Kyllä se jotain muuta peilaa kuin väkilukua.
En tunne yhtään Uuden Seelannin systeemejä, mutta selvästi tekevät jotain poikkeuksellisen hyvin, kun saavat mitaleita huomattavan paljon väkimäärään suhteutettuna. Kovin moni maa kerrallaan ei tietenkään voi pystyä samaan yksissä kisoissa.

Meidän järjestelmässä sen sijaan ei ole mitään sellaista, että tälläistä menestystä olisi realistista odottaa. Mitalit tulee paremminkin järjestelmästä huolimatta, kuin sen ansiosta. IMHO käytössä olevat varat suuntautuvat aika tehottomasti ja vanhanaikaisesti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Gat kirjoitti:Ne ovat saamassa mut kiinni! Poliisi, Supo, Venäjän vihreät miehet, CIA, NSA vai Majestic 12??? Niinköhän kohta hakeevat mut???
Kohta sun oven takana on kaverit myymässä ilmakuvaa sun tilasta, jonka voisit sitten ripustaa torpan seinälle koristeeksi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Hyvin mahdollinen selitys.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kun ei ole tavoitteita vaan visioita, ei voi epäonnistua.
Eikä onnistua.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja Gat »

Diddley Bow kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ne ovat saamassa mut kiinni! Poliisi, Supo, Venäjän vihreät miehet, CIA, NSA vai Majestic 12??? Niinköhän kohta hakeevat mut???
Kohta sun oven takana on kaverit myymässä ilmakuvaa sun tilasta, jonka voisit sitten ripustaa torpan seinälle koristeeksi.
Joo. tosiaan. Muistan nyt. että eno-vainaalleni kerran yritettiin myydä sellaista parikytä vuotta sitten. Harmi että piha on tän kesän ollut luomuna ja kuvassa vielä saastainen minä.

Tietysti on EU:n peltomääräysstalkkaajat, mutta tuskin he pihoja kuvaavat. Vielä kuuluu jostain kaukaa sama ropelli.

Ei kun se on Supo, NSA tai Majestic 12.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Bluntly kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:. Ovatko suomalaiset muita puhtaampia nykyään vai missä vika?
Kaikki pelaa-mentaliteetti.
Tää kommentti on jäänyt mua vaivaamaan. Miksi ei pelaisi? Ostareilleko ne lahjakkaat lapset pitää laittaa?

Ei meidän systeemissä ole ihan hirveästi vikoja. Lapset voi pääsääntöisesti hyvin ja he liikkuvat. Jos nyt joku mitali jää saavuttamatta, niin se on sitten sen huippu-urheiluun tähdänneen porukan juttu. Huippu-urheilu on niin rahoitukseen kytkeytynyt vyyhti, että pahaa tekee.

Mulle on aivan sama vaikka ei ikinä enää tulisi yhtään mitalia mistään, kunhan kaikki pelaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Miksi ei pelaisi? Ostareilleko ne lahjakkaat lapset pitää laittaa?
Ei ku lahjattomat. Tasoryhmillähän tuo ratkaistaan. Muksuilla lienee kivempi kisaillakin oman tasoisiaan vastaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mahtimenoo maanantaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:Tasoryhmillähän tuo ratkaistaan.
Asia selvä.

Mun pointti oli, että kaikki pelaa, saa pelata ja pitää pelata. Tai ainakin annetaan mahdollisuus pelata.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin