Kusetuskeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Myin festarillpun kohta 2 vkoa sitten, ja rahat ei oo vieläkään mun tilillä. Kaveri kyllä osaa laittaa kuvakaappauksen kuitista ja on ollut uskottavan oloisia selityksiä, etenkin kun tyyppi on semijulkkis ja on mun fb-kavereissa. Mutta nyt loppui mun kärsivällisyys. Mitenkähän hoitais perinnän... :kele:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sun kannalta lähin perintätoimisto on muistaakseni Tuusulassa. Isket skootterin siihen isojen mopojen kylkeen ja meet pyytämään nätisti.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan jumissa, yhtään tekisi mieli lähteä kohti työpistettä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Mitenkähän hoitais perinnän... :kele:
Laita ystävällinen viesti että "hei, maksuaikasi meni jo, jos rahat eivät ole tilillä huomenna laitan oikeusteitse perintään. Tulee kalliiksi, sulle."
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:Myin festarillpun kohta 2 vkoa sitten, ja rahat ei oo vieläkään mun tilillä. Kaveri kyllä osaa laittaa kuvakaappauksen kuitista ja on ollut uskottavan oloisia selityksiä, etenkin kun tyyppi on semijulkkis ja on mun fb-kavereissa.

Tuo on niin rasittavaa. Miten paljon vähemmällä kaikki pääsisi, jos laittaisi vaan, että "Sori, arvioin maksuvahvuuteni väärin. Sopiiko että hoidan ensi kuussa." Sen sijaan lähdetään väkertämään kuitteja ja selityksiä ja muuta kökköä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Äiti oli huolissaan muististaan, kun englantia kirjoittaessa joutuu tarkistamaan sanakirjasta oikeinkirjoitusta, ja jos on paljon asioita, pitää laittaa kalenteriin, muuten unohtuu :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Myin festarillpun kohta 2 vkoa sitten, ja rahat ei oo vieläkään mun tilillä. Kaveri kyllä osaa laittaa kuvakaappauksen kuitista ja on ollut uskottavan oloisia selityksiä, etenkin kun tyyppi on semijulkkis ja on mun fb-kavereissa.
Tuo on niin rasittavaa. Miten paljon vähemmällä kaikki pääsisi, jos laittaisi vaan, että "Sori, arvioin maksuvahvuuteni väärin. Sopiiko että hoidan ensi kuussa." Sen sijaan lähdetään väkertämään kuitteja ja selityksiä ja muuta kökköä.
Annoin mahdollisuuden hoitaa asian tänään joko Mobile Payn, mun pankin tai käteisen avulla. Elämme jännittäviä aikoja...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Jos ei maksa, niin Seiskaan vaan vinkki julkkishuijarista, niin voit sitä kautta saada rahasi takaisin vinkkipalkkiona 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Jos ei maksa, niin Seiskaan vaan vinkki julkkishuijarista, niin voit sitä kautta saada rahasi takaisin vinkkipalkkiona 8)
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Jos ei maksa, niin Seiskaan vaan vinkki julkkishuijarista, niin voit sitä kautta saada rahasi takaisin vinkkipalkkiona 8)
Tää on todellakin mun listalla, jos ei ala rahaa kuulua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain meilin, jossa ilmoitetaan miekkaleiman kera työnantajan kolmannesta kokemusosasta eli 18 täyteen :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eikö me olla kaikki semijulkkiksia? :kele:
Mutta onneksi ei fb-kavereita..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sain meilin, jossa ilmoitetaan miekkaleiman kera työnantajan kolmannesta kokemusosasta eli 18 täyteen :cheer:
15v ikälisää tuli jo 5v sitten, nyt yksityispuolella tekemässä uraa ja rahaa.. :rofl: :rofl: :rofl:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Aaaah, mikä merkittävä elämänlaadun paraneminen kun siirtyi pois Apple-tuotteista. Kaikki toimii automaattisesti yhteen kaiken kanssa. Videon striimaaminen telkkariin onnistui parilla klikkauksella.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kusetuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Mä taas harkitsen vakaasti iTunesin palauttamista käyttöön. Sen kautta musakirjaston ylläpito PC:llä oli näppärää ja iPodin lisäksi myös android-puhelimeen pystyi puskemaan soittolistat ongelmitta. Läppäri vaihtui, iTunes-librarystä jäi varmuuskopio ottamatta ja kaikki piti aloittaa alusta lubuntu-läppärillä. Voi VITTU mitä säätämistä musan kanssa.

iTuneshan ei "tietenkään" toimi *nix-ympäristössä, enkä ole vielä tähän päivään mennessä löytänyt yhtä vaivatonta korviketta. Clementine on "vähän sinne päin", mutta ei sekään pärjää alkuperäiselle setupille. aTunes (pun not intended) ei suostu näkemään android-puhelinta MTP-tilassa eikä kiinteän mappauksen leipominen oikein sekään kiihota, semminkin kun lubuntun startupissa pitäisi mapata kotiverkon SMB-sharet - eikä se paska tee niitäkään automaagisesti.

Ehkä en vain osaa.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin