Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Musta on tullut aamuvirkku, käsittämätöntä. Dear Eki, onko tämä sitä keski-ikää?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Munapaussi lähestyy!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiekkohuume alkaa virallisesti tänään boikotista huolimatta. Odotukset ovat maltillisen toiveikkaat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kiekkohuume alkaa virallisesti tänään boikotista huolimatta. Odotukset ovat maltillisen toiveikkaat.
Mikä boikotti nyt on menossa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:Musta on tullut aamuvirkku, käsittämätöntä. Dear Eki, onko tämä sitä keski-ikää?
Heräilin n. 11 tuntia sitten ja söin "aamiaista". :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Vesper kirjoitti:Musta on tullut aamuvirkku, käsittämätöntä. Dear Eki, onko tämä sitä keski-ikää?
Sitä se treeni teettää!

Tänään varaamaan työmatkaa napapiirin tuntumaan. Jos vaikka viikoksi.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Dynamo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Musta on tullut aamuvirkku, käsittämätöntä. Dear Eki, onko tämä sitä keski-ikää?
Sitä se treeni teettää!

Tänään varaamaan työmatkaa napapiirin tuntumaan. Jos vaikka viikoksi.
oot saanut töitä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensiviikolla Poriin retroilemaan. En ole kovin innostunut reissusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kiekkohuume alkaa virallisesti tänään boikotista huolimatta. Odotukset ovat maltillisen toiveikkaat.
Mikä boikotti nyt on menossa?
Sanni kiukuttelee aivan kuin sitä edes kiinnostaisi jääkiekko tai pelissä käyminen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kiekkohuume alkaa virallisesti tänään boikotista huolimatta. Odotukset ovat maltillisen toiveikkaat.
Mikä boikotti nyt on menossa?
Sanni kiukuttelee aivan kuin sitä edes kiinnostaisi jääkiekko tai pelissä käyminen.
Jotain doping-testaus jutskaa vissiin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

juu
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mitäs se Ylle nyt vähättelee? Vaikka Grahn-Laasonen ei ehkä kaikissa yhteyksissä suurimpia suosikkejani ole, niin tässä tapauksessa hän kyllä kerää pisteet. On aika kummallista, että Suomen urheilujärjestelmän huipulla oleva maajoukkueurheilun kruununjalokivi osallistuu tällaiseen bisnesmarkkinointiin, joka kieltäytyy noudattamasta maailman antidopingkomitean toimintatapoja ja -linjauksia, vaikka Suomi on niihin yksiselitteisesti sitoutunut. Eritoten, kun pohjois-amerikkalaisten dopinghistoria on varmaan surullisin maailmassa entisen Itä-Blokin sankarien jälkeen - ja erityisetsi näissä ammattilaissarjoissa.

Ruotsissa ministerin suoraselkäisyys ja johdonmukaisuus ymmärretään ja sitä arvostetaan, mutta Suomessa, tietysti, kannanottoa väheksytään tutulla argumentilla, että niin kauan kuin sotaveteraanien asiat ovat rempallaan, ministeri ei saa kiinnittää mitään huomiota Suomen tekopyhään ja kaksinaamaiseen dopingkulttuuriin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kenen rahoilla Suomen juokkue pelaa? Jos valtion rahoilla, niin silloin tietysti asiasta vastaava ministeri kertoo, miten toimitaan.

Jos joukkue ei pelaa valtion rahoilla, niin silloin saavat syödä vaikka rotanmyrkkyä. Doping ei ole rikollista. Se tuntuu monesti unohtuvan. Dopingia jakava/myyvä henkilö syyllistyy luvattomaan apteekkitoiminnan harjoittamiseen, mutta dopingia käyttävä ei

Tosin urheiluministeri, jonka tehtävänä on edistää doping-vapaata urheilua, voi silloinkin jäädä pois pelin katsomosta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nelisen viikkoa on tehty lähes yksin kolmen työt. Alkaa ukko olla aika stnan finaalissa... mutta ensi vkolla onneksi joukkue täysilukuinen. Still, buffer overrun is imminent.

On more positive note: ulkona on kaunis ilma, huomenna pääsee taas fillarilla töihin ja sain säädettyä itselleni lähes käyttämättömän SportsTracker HRM2-pumppuanturin työmaaruokalalounaan hinnalla, ovh 79 eur.
Viimeksi muokannut KKK, 08.09.2016 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Jos joukkue ei pelaa valtion rahoilla, niin silloin saavat syödä vaikka rotanmyrkkyä. Doping ei ole rikollista. Se tuntuu monesti unohtuvan. Dopingia jakava/myyvä henkilö syyllistyy luvattomaan apteekkitoiminnan harjoittamiseen, mutta dopingia käyttävä ei

Tosin urheiluministeri, jonka tehtävänä on edistää doping-vapaata urheilua, voi silloinkin jäädä pois pelin katsomosta.
Sä olet jyrkästi sitä mieltä että X, tosin sillä varauksella, että ehkä ei-X?

Grahn-Laasosen kanta on kai suurin piirtein se, että yksityishenkilönä hän aikoo kannattaa aivan vimmatusti Leijonia, mutta ministerinä hän ei voi läsnäolollaan ikään kuin legtitimoida systeemiä, jossa Suomen maajoukkue osallistuu sellaisen järjestäjätahon kekkereihin, joka kieltää wadan toiminnan. Minusta kanta on koherentti ja tällä ajattelulla kannatettava, menivät rahavirrat miten menivät.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:Kenen rahoilla Suomen juokkue pelaa? Jos valtion rahoilla, niin silloin tietysti asiasta vastaava ministeri kertoo, miten toimitaan.

Jos joukkue ei pelaa valtion rahoilla, niin silloin saavat syödä vaikka rotanmyrkkyä. Doping ei ole rikollista. Se tuntuu monesti unohtuvan. Dopingia jakava/myyvä henkilö syyllistyy luvattomaan apteekkitoiminnan harjoittamiseen, mutta dopingia käyttävä ei

Tosin urheiluministeri, jonka tehtävänä on edistää doping-vapaata urheilua, voi silloinkin jäädä pois pelin katsomosta.
Tää koko rahoituskuvio on ainakin mulle vähän hämärä. Kenen rahoilla Team Europe ja Team North America pelaa?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Kenen rahoilla Suomen juokkue pelaa?
Jääkiekkoliitto on muistaakseni kolmen suurimman tukia saavan organisaation joukossa, mutta käsittääkseni jääkiekkoliiton varoissa nämä tulot on vaan pisara meressä ja julkinen raha käsittääkseni suuntautuu kokonaan junioritoimintaan. Vähän tulkinta kysymys luetaanko maajoukkueen urheilevan julkisella rahalla vai ei.

Yksi ehto valtion tuissa on sitoutuminen ADT:n toimintaan ja niin jääkiekkoliitto noin normaalisti on sitoutunutkin. Ongelman muodostaa nyt tämä yksi turnaus, joka on normaalista tilanteesta poiketen sellaisen organisaation järjestämä, joka ei ole WADAn toimintaan sitoutunut. Oma asiantuntemus ei riitä sanomaan varmuudella sitä rikkooko jääkiekkoliiton maajoukkueen osallistuminen sitoutumattomaan kisaan, joka estää ADT:n toiminnan, valtiontuen ehtoja vai ei, mutta mutuna sanoisin sen rikkovan. Ei tämä tilanne ainakaan ihan oikein mene, minkä takia ministerin boikotti on ihan perusteltu.

IMHO toivottu lopputulos on, että jääkiekkoliitto luopuu valtiontuistaan ja rahat jaetaan enemmän tarvitseville, joiden toimintakykyyn kyseisellä rahasummalla on huomattavasti suurempi vaikutus.

EDIT: Edellä oleva kirjoitus ei sisällä yhtään faktaa, vaan on puhtaasti muistinvarainen raapustus.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:EDIT: Edellä oleva kirjoitus ei sisällä yhtään faktaa, vaan on puhtaasti muistinvarainen raapustus.
Älä nyt noin jyrkästi, kyllä sunkin muistikuvat ja käsitykset nyt varmaan edes joskus ovat ihan tosia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Älä nyt noin jyrkästi, kyllä sunkin muistikuvat ja käsitykset nyt varmaan edes joskus ovat ihan tosia.
Hyvin pelattu. Jouduin googlaamaan. Jääkiekkoliitto (1 375 000€) kolmanneksi eniten tukea jalkapallo (2 000 000€) ja voimisteluliiton (1 760 000€) jälkeen 2015.

http://www.minedu.fi/export/sites/defau ... t_2015.pdf
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mua hymähdyttää Sannin tapauksessa se, että se boikotoi asiaa tavalla joka on huvittava. Ihan sama vaikka se olisi käsketty sinne vaikka pressan toimesta syömään aitioon blinejä, mutta kun se tuskin koskaan on omasta halusta kiekkopelissä ollut. Et hei nyt mä en tule, koska D!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ 2 milkkua voimisteluun? Miksi marginalilajia tuetaan noin paljon?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mua hymähdyttää Sannin tapauksessa se, että se boikotoi asiaa tavalla joka on huvittava. Ihan sama vaikka se olisi käsketty sinne vaikka pressan toimesta syömään aitioon blinejä, mutta kun se tuskin koskaan on omasta halusta kiekkopelissä ollut. Et hei nyt mä en tule, koska D!
Ai meinaat että tämä sama nainen joka Kummolan kanssa suhmuroi 14 miltsiä mansehallille on väkisin jääkiekkohallille raahattavaa mallia?
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:^ 2 milkkua voimisteluun? Miksi marginalilajia tuetaan noin paljon?
Määrittele marginaali. Jääkiekkohan se vasta marginaalilaji on, ja jalkapallo...

http://www.kihu.fi/faktapankki/lisenssit/

"Suurimmat harrastajamäärät keräävät liikuntamuodot ovat pyöräily (1 025 000), hiihto (810 000), uinti (741 000) ja voimistelu (615 000). Joukkuelajeista eniten harrastajia on jalkapallolla (357 000) ja salibandylla (354 000). --- Näissä 11 lajissa harrastajamäärä on kasvanut vähintään 10 000:lla. Eniten lisää harrastajia (+ 75 000) on saanut voimistelu."
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Ai meinaat että tämä sama nainen joka Kummolan kanssa suhmuroi 14 miltsiä mansehallille on väkisin jääkiekkohallille raahattavaa mallia?
Jos sitä riittävästi kiinnostais kiekko, se tulis vaikka D. Ja toisekseen, ketä kiinnostaa tuleeko se hallille vai ei, ei ainakaan minua vois vähempää kiinnostaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Jos joukkue ei pelaa valtion rahoilla, niin silloin saavat syödä vaikka rotanmyrkkyä. Doping ei ole rikollista. Se tuntuu monesti unohtuvan. Dopingia jakava/myyvä henkilö syyllistyy luvattomaan apteekkitoiminnan harjoittamiseen, mutta dopingia käyttävä ei

Tosin urheiluministeri, jonka tehtävänä on edistää doping-vapaata urheilua, voi silloinkin jäädä pois pelin katsomosta.
Sä olet jyrkästi sitä mieltä että X, tosin sillä varauksella, että ehkä ei-X?

Grahn-Laasosen kanta on kai suurin piirtein se, että yksityishenkilönä hän aikoo kannattaa aivan vimmatusti Leijonia, mutta ministerinä hän ei voi läsnäolollaan ikään kuin legtitimoida systeemiä, jossa Suomen maajoukkue osallistuu sellaisen järjestäjätahon kekkereihin, joka kieltää wadan toiminnan. Minusta kanta on koherentti ja tällä ajattelulla kannatettava, menivät rahavirrat miten menivät.
Niin. Kesken postauksen tuli mieleen, että kaipa ministeri voi ja ehkä hänen tuleekin boikotoida douping-kisoja, vaikka pelaisivat aivan omalla rahalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin