Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tekisi mieli syödä hernekeittoa, mutta olen niin laiska, että en jaksa kävellä ruokalaan saakka, vaan jään hiukan lähempänä olevaan kahvioon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Fiestassa oli toimitettaessa naarmu (jonka tosin huomasin vasta muutaman päivän kuluttua kun teippauksesta hakiessani tarkistin, onko katon teippauksesta tullut naarmua).

Noh, onneksi Autokeskus lupasi korjata naarmun pois. Eilen vaimo haki auton takaisin. Itse en ehtinyt, kun olin klo 19 asti töissä. Into piukkana katsomaan, miltä naarmu näyttää.

Täysin samalta kuin ennen "korjausta" :maanantai:

Ei tosin enää tuntunut kynnellä, eli jotain olivat tehneet. Kentias lakkaa päälle?

Kuvaa klikkaamalla naarmu näkyy hyvin

Kuva

Luonnollisesti laitoin jo eilen illalla meiliä. Myyjä vastasi heti ja lupasi soittaa tänään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tälläinen aamu.

Kun jäi toissayö uni äärimmäisenn vähäiseksi paskan sängyn takia niin viimeyönä sitten rapiat 12 tuntia. Kun pääsin työpistelle niin huomasin unohtaneeni läppärin himaan. Eikun kotteroon ja baanalle, 23 minuuttia niin oli takaisin työpisteellä koneen kanssa. Sitten olikin vuorossa päivän työsuoritus: kahvinkeittoa ja pöytien kantelua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:
Luonnollisesti laitoin jo eilen illalla meiliä. Myyjä vastasi heti ja lupasi soittaa tänään.
Nyt tuli meili. Auton voi tuoda tänään takaisin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Olivat vain kiilottaneet aiemmin, mutta koska syvä naarmu niin eivät uskaltaneet kiillottaa tarpeeksi, koska silloin voi mennä lakka puhki ja maalaushommiksi.
Maalaamon kautta ton joutunee käyttämään - kuitenkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hirvee härdelli pienen naarmun takia kun kummiskin kohta on nokka rutussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Juu, toki kohta on jossain paljon isompia naarmuja.

Ainoa uusi auto, joka on ollut luovutettaessa täysin virheetön oli Passat n 20 vuotta sitten. Sen jälkeen jokaisessa on ollut luovutusvaiheessa jotain pienempää tai isompaa. Pahin oli Honda CR-V, jonka kattoikkuna oli pirstaleilla.

Auto on nyt pajalla. Sain sijaisautoksi muutama 1000km ajetun automaatti V40:n. Pitäkööt Fiestaa niin kauan kuin haluavat.

Lupasivat nyt maalata.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin