Krapula, Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Krapula, Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vuh vuh se on sunnuntai!

Kannattas juua vähempi, niin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Krapula, Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ei krapulasunnuntai, vaan raitis ja miellyttävä sunnuntai!1

Joo. Eka viikonloppu varsin pitkään aikaan, että en ottanut pisaraakaan etyylialkoholia. Oli ihan jeesch. Lauantaiaamuna raikkaana kävelylle Töölönlahden ympäri jne.

En ollenkaan väitä, että tämä olisi pysyvä järjestely, mutta kyllä tämäkin oli ihan ok. Alkkohooli on vain siitä ovela aine, että nousuhumala tulee ensin ja väsymys ja päänsärky vasta seuraavana päivänä. JOs olisi päinvastoin, niin ei varmaan kukaan ottaisi.

Ps. TPK. Oon kyllä niin kunnollinen, että on vaara, että romahdan mustaksi aukoksi kunnollisuustiheyden takia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Krapula, Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Ei krapulasunnuntai, vaan raitis ja miellyttävä sunnuntai!1

Joo. Eka viikonloppu varsin pitkään aikaan, että en ottanut pisaraakaan etyylialkoholia. Oli ihan jeesch. Lauantaiaamuna raikkaana kävelylle Töölönlahden ympäri jne.

En ollenkaan väitä, että tämä olisi pysyvä järjestely, mutta kyllä tämäkin oli ihan ok. Alkkohooli on vain siitä ovela aine, että nousuhumala tulee ensin ja väsymys ja päänsärky vasta seuraavana päivänä. JOs olisi päinvastoin, niin ei varmaan kukaan ottaisi.

Ps. TPK. Oon kyllä niin kunnollinen, että on vaara, että romahdan mustaksi aukoksi kunnollisuustiheyden takia.
Mustan kirjasi massa lähestyy muutoinkin kriittistä.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin