Miracle Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti:Pärkkele soikoon ne on ilmeisesti roudanneet mun vakisalilta varusteet sinne sun salille ja tuoneet Sellon salit kuluneet vehkeet tilalle!
Näin kävi.

Saitte hyvät pohjelaitteet ja maattavan reisikoukistuksen. Sello sai hyvät tissi- ja olkapääpunnerrusmasiinat ja semihyvä yläselän soutumasiinan.
Jos ei selloon ilmesty uutta maattavaa reisikoukistusta niin mun reenit menee hankaliksi, pohkeet voi onneksi reenata tangollakin.

Olisin kyllä huolinut sen satsin hemmetin hyvän penkin, ehkä paras kokeilemani.

Meinasivat siirtää sen sysipaskan smithin Selloon, mutta eivät saaneet sitä lattiasta irti :)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti:Onneksi voi olla salilla ihan vain random() t-paidassa
Mun mielestä tollanen on vaan tyhmää jääräpäisyyttä. Peruspaidat kastuu niin totaalisesti hikoilusta, että mä en enää suostu moisia urheillessa käyttämään. Kunnon vaatteet on paljon mukavampia päällä. Eikä toi nyt ole mikään merkittävä kustannuskysymys muihin urheilukuluihin verrattuna. Mun parhaat urheilupaidat on stadiumin oman brändin paitoja, joita hankin tarjouksesta paksun nipun 10€/kpl ettei ne pääse koskaan loppumaan kaapista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä minä jaksan kantaa t-paitaa, oli kuinka märkä tahansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kukkupuhetta. Töissä kaadan kahviin lehmänhikeä, ihan vain koska Juhla Moska on niin pirun pahaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei tää kauheasti houkuta tilaamaan...
No ei. Sen takia tuolta pitääkin tilata yli 189,83 eurolla, että jää toimituskulut kokonaan pois. Kahdensadan tilaus tulee kotiin alle 300 eurolla. Riippuu sitten ostettavien vaatteiden kappalehinnoista/saatavuudesta euroopan liikkeisiin suhteutettuna, että kannattaako. Toi sun kuvassa oleva item kustantaa siis 64,58 euroa osana isompaa tilausta tullin tietojen perusteella laskettuna. Sun kuvasta items+duties&taxes on yhteensä 63,54 jostain syystä.

EDIT: Oletuksena siis, että olisit tilaamassa Under Armourin omasta nettikaupasta: https://www.underarmour.com/en-fi
Sieltä juuri. Ja siksi ton yhden topin yli 60 € hinta on vaan kestämätön.

Edit: tästä paidasta EHKÄ voisin maksaa...
Liitteet
UAWW.jpg
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ parempi ohessa. Kuvassa PowerGirl (niille jotka ette tiedä supersankareista muita kuin pätmänin)
Täytyy sanoa että itsekään en suostu enää käyttämään perus-t-paitoja mihinkään hikoilua sisältävään liikuntoiluun. Useammaltakin valmistajalta saa hienojakoisemmasta tek-kankaasta (climalite yms) olevia mustia t-paitoja, joissa kelpaa hengailla myös yli 30 celsius-asteen helteessä eikä tule erikoisemmin kuuma.

Kuva
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Urheilutekstiilit ovat kesäaikaan noin muutoinkin laajassa käytössäni juurikin mukavuutensa ja kätevyytensä vuoksi. Ei haittaa vaikka vähän hikoilisi, kun kuitenkin hikoilee jossain vaiheessa. Hieno keksintö kertakaikkiaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eikun pitää suunnitella fakin daisarit ite, niiku Maikhel Monrou teki!

Mitään hyvää ei saa, jos ei ite tee, näin se on!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Pärkkele soikoon ne on ilmeisesti roudanneet mun vakisalilta varusteet sinne sun salille ja tuoneet Sellon salit kuluneet vehkeet tilalle!
Näin kävi.

Meinasivat siirtää sen sysipaskan smithin Selloon, mutta eivät saaneet sitä lattiasta irti :)
Mitäs vammasia siellä oikein oli asialla, olis pitäny vaikka teekkareita vaivata, olisi varmaan lähtenyt irti mutta sitten olisi lattiaa pitänyt katsoa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Miracle Maanantai!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niba kirjoitti:olis pitäny vaikka teekkareita vaivata, olisi varmaan lähtenyt irti mutta sitten olisi lattiaa pitänyt katsoa..
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin