TOTO torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

niin se menee..

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

alkuperäinen..
Leveäperä'inen..
Leväperäinen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ihan tuossa työpaikan vieressa aukeaa kohta sähköauton latausasema, joka on mitä ilmeisimmin toistaiseksi ilmainen. Mukava juttu, että ainakin toistaiseksi autoiluni muuttuu ilmaiseksi (toki pääomakulut juoksevat, mutta itse energia ilmaista). Varmasti jossain vaiheessa muuttuu maksulliseksi, mutta nautitaan nyt tästä niin kauan kuin sitä kestää.

En kehtaa jättää autoa koko päiväksi lataukseen (varmasti siihen kohta tulee joku aikarajoituskin), eli pieni vaiva siirtää auto kesken päivän pois, mutta toisaalta riittää, kun lataa kaksi kertaa viikossa. Jätän lataukseen niinä päivinä, jolloin mulla on kesken päivää hetki tyhjää aikaa siirtää pois.

Eihän se valtava säästö rahallisesti ole, kun sähkö on muutenkin niin halpaa, mutta hauskaa leikkimistä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitääköhän paikkansa kuten kännyn ja kannettavan akuissa, että 80% varaustila on paras akkujen käyttöikää ajatellen, eli ei tyhjäksi eikä täydeksi kannata varata autonkaan akkuja?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nämä "Kalsarit" öieneepakkosaada/tilata verran tehokkaat ovat! En ole koskaan saanut muuta kuin itseni pois nettipalveluista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat-mies jos pistäisi youtube-kanavan pystyyn, tai mikä se suoratoistopalvelu olikaan, suosio olisi taattu (japanissa) kun esittäisi otteita elämästään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:Ihan tuossa työpaikan vieressa aukeaa kohta sähköauton latausasema, joka on mitä ilmeisimmin toistaiseksi ilmainen. Mukava juttu, että ainakin toistaiseksi autoiluni muuttuu ilmaiseksi (toki pääomakulut juoksevat, mutta itse energia ilmaista). Varmasti jossain vaiheessa muuttuu maksulliseksi, mutta nautitaan nyt tästä niin kauan kuin sitä kestää.

En kehtaa jättää autoa koko päiväksi lataukseen (varmasti siihen kohta tulee joku aikarajoituskin), eli pieni vaiva siirtää auto kesken päivän pois, mutta toisaalta riittää, kun lataa kaksi kertaa viikossa. Jätän lataukseen niinä päivinä, jolloin mulla on kesken päivää hetki tyhjää aikaa siirtää pois.

Eihän se valtava säästö rahallisesti ole, kun sähkö on muutenkin niin halpaa, mutta hauskaa leikkimistä.
Se onkin maksullinen!111

:x
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Gat-mies jos pistäisi youtube-kanavan pystyyn, tai mikä se suoratoistopalvelu olikaan, suosio olisi taattu (japanissa) kun esittäisi otteita elämästään.
Briljantti idea! Aivan varmasti olisi suosittu. Live feed 24/7/365 käyntiin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Gat-mies jos pistäisi youtube-kanavan pystyyn, tai mikä se suoratoistopalvelu olikaan, suosio olisi taattu (japanissa) kun esittäisi otteita elämästään.
Briljantti idea! Aivan varmasti olisi suosittu. Live feed 24/7/365 käyntiin.
Japanissa vaikka mitkä länsimaiset luuseribänditkin ovat suosittuja fanilaumojen kera.
Kuitenkin tosi-TV livenä mun elämästä aiheuttaisi, että sosiaaliviranomaiset hakisivat minut hoitoon. Ymmärtäisitte, jos tarkemmin kuvailisin, joten en. Mutta tuskinpa tosi-tv haluaisi seurata minua hoitolassa. Ja vaikka haluaisikin, tuskin ne kaupalliset korvaukset korvaisivat viettää viheliäinen loppuikäni lukkojen takana, lepositeissä ja lääkkein turrutettuna.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tahdonvastaiseen hoitoon voi päätyä lähinnä psykoosissa tai itsemurhakandidaattina. Hidasta itsensä hengiltä juomista ei lasketa. Sulla on vähän värittynyt kuva holhouksen tasosta.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TOTO torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^juuei missään tapauksessa haettaisi tahdosta riippumattomaan hoitoon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin