Tiistain tinderöinnit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Pitkästä aikaa tuli sitäkin sovellusta avattua ja päivän sosiaalisen kanssakäymisen kiintiö täytettyä. Nyt nukkumaan.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nukkumaan? Kutsu Marialiana takaisin Kitinään. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tunnustan, etten ole koskaan poikennut Tinderissä. Olisi mielenkiintoista kyllä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^no eiköhän siinä olisi enemmän tunnustamista, jos olisit käynyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiitos eilisen farmarikävelyn, tänään sängystänouseminen kesti tunnin. Ja kaikkinaiset äkkinäiset liikkeet on pannassa.

Ja tinderöinti on edelleen turhaa rumalle ihmiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ottamatta mitenkään kantaa sun tinderöintiin, niin ei toi oikein tee järkeä. Miehissä ja naisissa (tai mitä sukupuolta sitten edustaakaan) on sama määrä rumia ja hekin haluavat pariutua ja -tella.

Tietysti, jos rumat eivät tyydy omaan tasoonsa, niin sitten se on turhaa.
Yksi mahdollinen selitys tietysti on, että jos esim. rumat naiset eivät tinderöi, silloin rumille miehille ei flaksi käy (tai päinvastoin).

Taas tuli briljantti liikeidea: rumien tinder. IPO vuoden kuluttua, valuaatio 1-1.5 miljardia!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

B-miehen ongelma lienee ihmisviha, eikä rumuus. Kuten sanottua, vakka kantensa ja niin edelleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:B-miehen ongelma lienee ihmisviha, eikä rumuus. Kuten sanottua, vakka kantensa ja niin edelleen.
En B-miestä tunne henk. koht. mutta tosiaan mitä joskus olen kuvia nähnyt, ulkonäkö ei missään tapauksessa ole ongelma flaksin paukkumiselle sen enempää kuin gattiksellekaan (toki suihkussa ja parturissa käynnin jälkeen ja puhtaat vaatteet päällä).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mutta tuolla tulkinnallahan ongelma on paljon hankalampi. Ulkonäköjakauma lienee tosiaan molemmissa sukupuolissa saman kaltainen, mutta persujen lepuskin paikallisoastossa veikkaisin sukupuolijakaumaksi jotain 1:25. Kilpailu on silloin aika kovaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^No ei sulla kyllä kaikki inkkarit ole kanootissa. Jos yksikään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Työssäni näen aika paljon parisuhteessa olevia leijonakaulakorumiehiä. Veikkaanpa, että ovat saaneet em. korun lahjaksi puolisoltaan (tämä toki puhtaasti mun oma teoria, mutta en usko lihaasyövän valkoisen heteromiehen ostavan itselleen kaulakorua). Eli rotuhygienian kannattaminen ei ole mikään este pariutumismarkkinoilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ompas hyvänkökösii possui!

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:En B-miestä tunne henk. koht. mutta tosiaan mitä joskus olen kuvia nähnyt, ulkonäkö ei missään tapauksessa ole ongelma flaksin paukkumiselle sen enempää kuin gattiksellekaan (toki suihkussa ja parturissa käynnin jälkeen ja puhtaat vaatteet päällä).
Mä oon joskus pohtinut tätä B:n ulkonäköongelmaa, kun tuntuu, että meillä perusreunaehdot on melko samanlaiset. Käsittääkseni kummallakin on niin paljon massaa, ettei kilpailla naisista kaunis poika -gatekoriassa, joten sillä naamalla ei pitäisi niin suurta vaikutusta olla. Ero lienee siis tyylissä tai/ja parisuhdestatuksessa. IMHO puhtaasti kirjoitusten perusteella.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

B-mieshän on monen mamman päiväuni. Hyvässä lihassa oleva turvallinen insinööri, jolla vasara pysyy kädessä.

Voit B käyttää tuota esittelylainina.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Homeboy65 kirjoitti: Kutsu Marialiana takaisin Kitinään. :wink:
Kyllä se tätä palstaa edelleen lueskelee silloin tällöin vaikkei kirjoittelekaan :)
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen käynyt tinderissä, mutta koska olen niin Hottis 3.0 sieltä ei oikein meinaa löytyä sopivia kumppaneita, suurin osa on susirumia, jokunen kauniskin löytyy, siinä kohtaa lienee selvää että jopa minun rajattomat mahdollisuudet voivat tyssätä, otetaan vaikka joku eevi teitt.. joka on tosi tymä niin tymä ettei kelpaa edes jollekin suomalaiselle räpärille? Ulkonäkökeskeiset naiset on niin out, jos joku meikkaa liikennevälineessä tai työpaikalla niin ei mitään rajaa, ei käy en suostu, ämmät jotka puunaa naamaansa enennemmän kuin lattioita ovat ultimate nono, en siis etsi minkääntasoisia prinsessoja..
että kuin riittävän tarkasti kohdeyleisönsä valitsee saa esiintyä tyhjille katsomoille..Lisäksi tämänikäisellä pitäisi olla varallisuutta ja muuta, niitä nuoret tytöt edellyttää vanhemmilta miehiltä että kiinostuu, niiku reittä pitkin mutta kun ei..
Uskokoon mitähaluaa minä en, Joku mel Kipson tai Sian Penn et teller. seurustelee 30-50v nuorempien kanssa, aivan näin..
En siis tarvitse naisia kaveriksi kyllä niitten pitää jotain muuta herätellä syväjäästä..
Luulisin kuitenkin että ulkonäköä tärkeämpää on naisille paksu massi, mikä sitten onkaan kuka siitä selvän ottaa?
Jos on fyffee ja ei saa naista niin sillon rahat menee väärään reikään..
Koulutuskaan ei välttämättä merkitse mitään, paitsi tietysti tittelinkipeisiin..
Vaikka jostain se reikä löytyy kun riittävän syvälle poraa, jos viittii..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elämä on pelkkä farssi tai tragikomedia, mitä korkeamalle pääset sitä ylempää tipahdat..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti: ...tämänikäisellä pitäisi olla varallisuutta ja muuta, niitä nuoret tytöt edellyttää vanhemmilta miehiltä että kiinostuu...
Eti vanhempia naisia? Ei kukaan nuori tyttönen halua varsinkaan persaukista papparaista.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti: Eti vanhempia naisia? Ei kukaan nuori tyttönen halua varsinkaan persaukista papparaista.
Kyllä se on keravalaisille tytöille askel eteenpäin niistä hihattoman paidan sankareista.
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21317
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kreitsu kirjoitti:
Niba kirjoitti: ...tämänikäisellä pitäisi olla varallisuutta ja muuta, niitä nuoret tytöt edellyttää vanhemmilta miehiltä että kiinostuu...
Eti vanhempia naisia? Ei kukaan nuori tyttönen halua varsinkaan persaukista papparaista.
Metsänomistajalle onkin sitten vientiä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21317
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Diddley Bow kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Eti vanhempia naisia? Ei kukaan nuori tyttönen halua varsinkaan persaukista papparaista.
Kyllä se on keravalaisille tytöille askel eteenpäin niistä hihattoman paidan sankareista.
Luin karvaisille.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21317
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:^^Työssäni näen aika paljon parisuhteessa olevia leijonakaulakorumiehiä. Veikkaanpa, että ovat saaneet em. korun lahjaksi puolisoltaan (tämä toki puhtaasti mun oma teoria, mutta en usko lihaasyövän valkoisen heteromiehen ostavan itselleen kaulakorua).
Kyllä toi leijona on juntin salahomon merkki. Kertoo miehestä, joka haaveilee puuhelmistä.

Salahomon tunnistaa näistä:
- leijonakoru kaulassa (koska puuhelmet on homoja)
- kaikessa kosmetiikassa lukee 'sport' (koska urheilu ei ole homoa, vaikka kulli paistaisi trikoiden läpi)
- halaa miehiä vain kännissä tai joukkuepelissä (koska homot ei osaa ryypätä tai pelata lätkää)
- itkee vain kun suomi voittaa mm-kultaa lätkässä (koska homot ei edelleenkään osaa pelata lätkää)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

sivustahuutaja kirjoitti:
Metsänomistajalle onkin sitten vientiä.
Miksipä ei, jos hän ei ole suihkua pelkäävä ja ihmisiä vihaava rappioalkoholisti.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain tinderöinnit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Niba kirjoitti: ...tämänikäisellä pitäisi olla varallisuutta ja muuta, niitä nuoret tytöt edellyttää vanhemmilta miehiltä että kiinostuu...
Eti vanhempia naisia? Ei kukaan nuori tyttönen halua varsinkaan persaukista papparaista.
Sä et huomannu etten edes puhunut vanhemmista naisista, mutta ei sun pidä siitä loukkaantua vaikken susta mitään sanonutkaan..

Sitä paitsi en etsi uutta äitiä itselleni..
Korkeintaan dominaa, joka alistaa ja väheksyy mua..
Viimeksi muokannut Niba, 11.10.2016 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin