Keskiviikon kähinät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Keskiviikon kähinät

Viesti Kirjoittaja Niba »

not really
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikon kähinät

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Really. *kähisee*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikon kähinät

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viljami on alkanut heräilemään ennen kuutta. Täytyy itsekin säätää unirytmiä, mutta koska tytöt menevät nukkumaan vasta ysiltä, niin ei tuo kunnolla onnistu. Pari vapaapäivää ennen työviikonloppua. Ja hei....tädäää! änäri alkaa ensi yönä - meikkiksellä Viasat!!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikon kähinät

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ja hei....tädäää! änäri alkaa ensi yönä - meikkiksellä Viasat!!!
Mä kattelin NHL Tonight ennakot kummastakin konfferenssista eilen. Kyllä ladattiin runsain määrin odotuksia kahden viime varaustilaisuuden eturivin varauksille. Kaikki kaverit on kuitenkin iältään vasta 18-20v. Ja Edmontonissa löivät vielä Connor McDavidille kapteenin C:n rintaan. On se hurjaa.

Ennustan:

Idän vie tällä kaudella Tampa Bay. Sillä varauksella, että treidaavat Bishopin pois. Eli jätetään varaus Pittsburghille.
Lännen vie Dallas.

Stanley Cup menee Dallasiin jos hankkivat jonkun selkeen ykkösveskan suomalais duon tilalle.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikon kähinät

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei kiinnosta pienen kaukalon sähellykset. Onneksi Tappara tippui CHL:stä niin voi keskittyä tärkeisiin peleihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikon kähinät

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kamalahtikin on tekemässä parannuksen! Äs, vain palaamassa liikojen ruokkojen takia liigaan kun liigaan..
Juurikin Suomen johtava? ratsastaja peruutti uransa Suomen johtavana? ratsastajana, ilmeisesti syynä ei ollut menestys, vaan pikkutytöistä/pojista?, tytöistä/pojista? tykkäävä valmentaja, eli valmennussuhde ei voinut jatkua..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
SeHento
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 13.10.2016 1:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Keskiviikon kähinät

Viesti Kirjoittaja SeHento »

Iloista iltaa kaikille
Oletin että en saa vanhaa tunnustani hereille mutta kas kummaa se heräsikin henkiin, no nythän minulla on sitten kaksi persoonaa mutta sehän sopii minusta on jaettävää kaikille.

Eli aim Bäg ö gen :h:
Vastaa Viestiin