Have More Imagination Sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Have More Imagination Sunday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Have More Imagination Sunday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Huhuh. Heräsin jo puoli kuudelta. Äsken säikähdin onkos mulla enää kahdeksan oluttölkkiä jäljellä!!! Kähyiseen muistiini kuitenkin hiipi, josko autossa on lisää. Ja onhan siellä, toinen 24-päkki!!! Päivä on pelastettu! Tosin kävin Siwassa ja sieltä sai 24-päkkeinä vain Aura-olutta. Onhan siinä alkoholia, mutta maistuu DR Pepperiltä tai jotain.

Jos Homie näkee, puhelimeni akku on tyhjä enkä jaksa alkaa sitä latausvammaista nyt virittämään. Virallisempia soittoja ei yleensä sunnuntaisin tule. Uusikin känny on, mutta läppärini toistaiseksi vastustaa valokuvien siirtoa tästä vanhasta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Have More Imagination Sunday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tarkoitus olisi näin ennen syyslomaa tai syys"lomaa" rykästä ihan työajalla puolitoistatuntinen wattipyörävetosessio iltapäivällä ennen perheen pariin jalkautumista. Ajattelin niin, että: 25min kevyttä + 4 x 10min vetoa (200W keskari) 5min palautuksilla ja loppuun 10 kevyttä palauttavaa. Vaikka vedot loppua kohti tuntuvat reisissä ihan riittävästi, niin pään päälle tämä on minulle paljon helpompi kuin esmes 1,5h tasaista. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Have More Imagination Sunday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti tänään mennä ottamaan uusi tinderikuva, mutta silmänaluset aivan mustat viimeyön liiallisesta nukkumisesta. On tämä vaikeaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Have More Imagination Sunday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tarkoitus olisi näin ennen syyslomaa tai syys"lomaa" rykästä ihan työajalla puolitoistatuntinen wattipyörävetosessio iltapäivällä ennen perheen pariin jalkautumista. Ajattelin niin, että: 25min kevyttä + 4 x 10min vetoa (200W keskari) 5min palautuksilla ja loppuun 10 kevyttä palauttavaa. Vaikka vedot loppua kohti tuntuvat reisissä ihan riittävästi, niin pään päälle tämä on minulle paljon helpompi kuin esmes 1,5h tasaista. Huomenta.
Hyvin sujui reeni, jopa yläkanttiin. Vetojen wattimäärät laukkasi noin 210:ssä ja viimeinen veto oli jo tosi raskas. Sellaista tuskan sietoahan se oli, mutta olo on nyt freesi äsevöh.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Have More Imagination Sunday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Naksin tuosta pajuja just nyt yhdeltä pihani kolmelta eiku neljältä sisäänjajotieltä, tärkeä koska postilaatikko on siinä edes jalkaisin käydä.. reitin täyttävän pajukasvuston veke. Mikä on lumenaurausurakoisijan vaatimus. Aiemmilla kerroilla olen vetänyt puolentoista metrin syvyydeltä, mutta sehän kasvaa heti takaisin. Aiemmin olen katkonut pajut juuresta ja sitten raahannut ne manuaalisesti navetan taakse mätänemään tai köyttänyt puutarhatraktorin perään ja vienyt roskanpolttopaikalleni. Eivät pala ilman bensaa. Nyt kännissä tajusin, että jos ne katkoo jo seisaaltaan pystyssä pikku pätkissä, ne palat voi jättää maahan ihan mihin tippuvat. Ja lehtien poissaolo auttaa. Vesuri ei kelpaa hommaan, oksasakset kyllä erinomaisesti.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Have More Imagination Sunday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Himskatin himskatti, unohdin pestä pyykkiä. Tai koneellisen pesin, mutta siinä oli vain petivaatteet. Huomenna salilla voi joutua olemaan aika oudoissa kamoissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin